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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Micheal Cummins
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아티스트
-
인원
게임 소개
East India Companies는 해운 제국을 통제하는 경쟁력 있는 갑판 제작업체입니다. 흰날개 범선 함대는 전략을 개발하고 구축하여 경쟁 상인들을 상대로 승리를 거두는 데 도움이 됩니다. 17세기에서 19세기의 해상 초상화는 이 갑판 건축자에게 역사적인 느낌을 주며, 놀이가 진행될수록 카드/효과에 대한 직관적인 개념을 가능하게 한다.
도미니언과 비슷한 방식으로 플레이하는 각 플레이어는 배(화폐)와 수변 부동산(승리 포인트)으로 구성된 스타터 덱으로 게임을 시작한다. 플레이어는 플리트 카드를 사용하여 25개 스택 중 15개 스택에서 최상의 카드와 조합을 결정하며, 최종 게임 시나리오 중 하나가 트리거될 때까지 승리 포인트를 가장 잘 쌓을 수 있다. 중간 학습 곡선 이후 약 75분 동안 4인 게임이 진행되어야 합니다. 일부 게임 메카닉은 플레이어 대 플레이어 공격을 허용하지만 랜덤라이저가 테이블에 어떤 스택을 제공하는지에 따라 달라집니다.
이 게임의 목표는 최종 라운드가 진행되면 갑판에서 가장 많은 워터프런트 부동산과 교역로를 확보하는 것입니다. 어떤 선수라도 경기 종료 조건을 트리거할 수 있지만, 상대가 경기 중에 무엇을 하고 있었는지 생각해보고 싶을 수 있다.
도미니언과 비슷한 방식으로 플레이하는 각 플레이어는 배(화폐)와 수변 부동산(승리 포인트)으로 구성된 스타터 덱으로 게임을 시작한다. 플레이어는 플리트 카드를 사용하여 25개 스택 중 15개 스택에서 최상의 카드와 조합을 결정하며, 최종 게임 시나리오 중 하나가 트리거될 때까지 승리 포인트를 가장 잘 쌓을 수 있다. 중간 학습 곡선 이후 약 75분 동안 4인 게임이 진행되어야 합니다. 일부 게임 메카닉은 플레이어 대 플레이어 공격을 허용하지만 랜덤라이저가 테이블에 어떤 스택을 제공하는지에 따라 달라집니다.
이 게임의 목표는 최종 라운드가 진행되면 갑판에서 가장 많은 워터프런트 부동산과 교역로를 확보하는 것입니다. 어떤 선수라도 경기 종료 조건을 트리거할 수 있지만, 상대가 경기 중에 무엇을 하고 있었는지 생각해보고 싶을 수 있다.
East India Companies is a competitive deck-builder where you take control of your shipping empire. Your fleet of white-winged sailing ships are the collateral you utilize to develop and build your strategy, ensuring your victory against your merchant competitors. Maritime portraitures of the 17th through 19th centuries give this deck builder a historic feel, and allow for a more intuitive notion of card/effect as play progresses.
Playing in similar fashion to Dominion, each player begins the game with a starter deck of ships (currency) and waterfront property (victory points). Leveraging their Fleet cards, players determine the best cards and combos from 15 stacks of 25 available with which to best build up victory points until such time as one of several end game scenarios are triggered. After a medium learning curve, a four player game should progress over the course of about 75 minutes. Some game mechanics do allow for player vs. player attacks, but will depend on what stacks the randomizer brings onto the table.
The goal of the game is to have the most waterfront property and Trade Routes in your deck once the final round is played. Any player may trigger the end game condition, but may want to consider what their opponents have been doing over the course of the game.
Playing in similar fashion to Dominion, each player begins the game with a starter deck of ships (currency) and waterfront property (victory points). Leveraging their Fleet cards, players determine the best cards and combos from 15 stacks of 25 available with which to best build up victory points until such time as one of several end game scenarios are triggered. After a medium learning curve, a four player game should progress over the course of about 75 minutes. Some game mechanics do allow for player vs. player attacks, but will depend on what stacks the randomizer brings onto the table.
The goal of the game is to have the most waterfront property and Trade Routes in your deck once the final round is played. Any player may trigger the end game condition, but may want to consider what their opponents have been doing over the course of the game.
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