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BGG랭킹
BGG전체 : 15842
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인원
2-5 명
BGG추천: 5-5 명 -
게임시간
30-60 분
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연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.33 / 5
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디자이너
Nathan Everett
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아티스트
Sergey Ashihmin, Anil Baydir, CJ Centeno, Roman Jircik, Petr Joura, Asher Ben Lamatao, Ryan Lowe, Ruslan Lyzko, Nebojsa Obradovic, Vladimir Prodanović, Sarayu Ruangvesh, Max Sheynihovich, Piotr Tekien, Dimitar Torbakov, Ben Tran, Rosauro Ugang
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인원
게임 소개
신화적 인종, 숨막히는 땅, 놀라운 생물과 매혹적인 마법으로 가득 찬 말러의 세계가 산산조각 나고 있다. 한 때, 오래 전 세계를 하나로 모으기 위해 단결하여 일했던 신들이 이제는 세계 지배권을 놓고 서로 경쟁하고 싸우고 있다. 당신은 새로운 신들 중 하나로서 모든 신들이 필사적으로 싸우고 있는 영토를 차지하기 위해 당신의 획득한 피조물과 주문을 전략적으로 사용해야 합니다. 네 것을 가져가고, 마땅히 받아야 할 것을 가져라. 완전하고 완전한 패권.
핵심 게임플레이
워 오브 슈프리머시(War of the Supremism)는 모든 플레이어가 중앙 집중화된 영토(모든 플레이어가 자신의 영역을 차지하기 위해 지배권을 장악하고 궁극적으로 승리하기를 원하는)를 놓고 싸우는 자유 대 힐 방식의 판타지 카드 게임이다. 만약 한 선수가 여러 지역에 대한 통제권을 얻는다면, 그들은 게임을 이길 수 있을 만큼 충분히 세계를 통제하게 될 것이다. 모든 선수들이 자신을 위해 싸우면서 전장은 단 한 명의 승자와 올인 싸움이 된다.
플레이어는 돌아가면서 자신의 손에 있는 생물을 사용하여 현재 준주를 방어하고 있는 상대’의 생물을 공격합니다. 플레이어가 방어하는 생명체를 물리칠 경우, 모든 생명체를 방어 태세로 전환하여 준주를 지배하게 된다. 그러면 그 선수는 다른 모든 선수들이 물리치려고 하는 수비수가 될 것이다.
만약 플레이어가 모든 상대방을 방어할 수 있다면, 그들은 준주를 승리하고 그것을 승점으로 삼는다. 플레이어는 공격이나 방어에서 충분한 점수를 쌓아서 다른 플레이어가 기회를 얻기 전에 해당 지역을 완전히 이길 수 있습니다. 플레이어는 다양한 게임 변화 효과를 제공하는 주문 카드와 생물을 결합할 수 있다.
전술을 터득하고 동맹을 맺고 적을 만들면 약간의 운이 따르기 마련입니다.
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워 오브 슈프리머시(War of the Supremism)는 모든 플레이어가 중앙 집중화된 영토(모든 플레이어가 자신의 영역을 차지하기 위해 지배권을 장악하고 궁극적으로 승리하기를 원하는)를 놓고 싸우는 자유 대 힐 방식의 판타지 카드 게임이다. 만약 한 선수가 여러 지역에 대한 통제권을 얻는다면, 그들은 게임을 이길 수 있을 만큼 충분히 세계를 통제하게 될 것이다. 모든 선수들이 자신을 위해 싸우면서 전장은 단 한 명의 승자와 올인 싸움이 된다.
플레이어는 돌아가면서 자신의 손에 있는 생물을 사용하여 현재 준주를 방어하고 있는 상대’의 생물을 공격합니다. 플레이어가 방어하는 생명체를 물리칠 경우, 모든 생명체를 방어 태세로 전환하여 준주를 지배하게 된다. 그러면 그 선수는 다른 모든 선수들이 물리치려고 하는 수비수가 될 것이다.
만약 플레이어가 모든 상대방을 방어할 수 있다면, 그들은 준주를 승리하고 그것을 승점으로 삼는다. 플레이어는 공격이나 방어에서 충분한 점수를 쌓아서 다른 플레이어가 기회를 얻기 전에 해당 지역을 완전히 이길 수 있습니다. 플레이어는 다양한 게임 변화 효과를 제공하는 주문 카드와 생물을 결합할 수 있다.
전술을 터득하고 동맹을 맺고 적을 만들면 약간의 운이 따르기 마련입니다.
The world of Mahlor; filled with mythical races, breathtaking lands, amazing creatures and mesmerizing magic is being torn apart. The Gods, who were once, long ago working in unity to bring the world together, are now competing and fighting with each other for world control. You, as one of the newer Gods must strategically use your acquired creatures and spells to win the Territories all Gods are desperately fighting for. Take what is yours, take what you deserve. Complete and utter supremacy.
Core Gameplay
War of Supremacy is a free-for-all, king-of-the-hill style, fantasy card game in which all players are fighting over a centralized Territory: a battleground in which all players want to take control of and ultimately win in order to claim it as their own. If a player gains control over a number of territories they will control enough of the world to win the game. With all players fighting for themselves, the battlefield becomes an all-in brawl with only one winner.
Players take turns, using creatures from their hand to attack the opponent’s creatures currently defending the Territory. If a player manages to defeat the defending creatures, they take control of the Territory, placing all their creatures used in the attack into defense. That player will then become the defender in which all other players are trying to defeat.
If a player manages to defend against all opponents, then they win the Territory and take it as a victory point. Players can also win a Territory by building up enough score in their attack or defense to win the Territory outright before others get a chance. Players can combine creatures with spell cards that offer a wide range of game changing effects.
Master your tactics, form alliances and make enemies, and have a little bit of luck to win.
Core Gameplay
War of Supremacy is a free-for-all, king-of-the-hill style, fantasy card game in which all players are fighting over a centralized Territory: a battleground in which all players want to take control of and ultimately win in order to claim it as their own. If a player gains control over a number of territories they will control enough of the world to win the game. With all players fighting for themselves, the battlefield becomes an all-in brawl with only one winner.
Players take turns, using creatures from their hand to attack the opponent’s creatures currently defending the Territory. If a player manages to defeat the defending creatures, they take control of the Territory, placing all their creatures used in the attack into defense. That player will then become the defender in which all other players are trying to defeat.
If a player manages to defend against all opponents, then they win the Territory and take it as a victory point. Players can also win a Territory by building up enough score in their attack or defense to win the Territory outright before others get a chance. Players can combine creatures with spell cards that offer a wide range of game changing effects.
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