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  • 인원

    2-2 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    30-45 분

  • 연령

    13+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    3.33 / 5

게임 소개

국제 캠페인은 현재 킥스타터!>> https://www.kickstarter.com/projects/1460598061/warlords-of-에서 진행 중입니다.

테라 워로드 오브 테라는 게임 메카닉의 주요 차이점 때문에 BFCG 또는 전장 카드 게임으로 분류되어 왔다. 즉, 적의 전선에 도달하여 그들을 물리치기 위해 우리 부대가 이동하고 건너야 하는 진짜 전장이 존재한다. 더군다나 "파벌&인용;은 다른 왕국이나 파벌에 따라 상품 형식이 판매되는 것을 의미합니다. 새로운 확장 세트는 해당 파벌 또는 두 왕국 연합을 위한 새로운 카드의 전체 PLAYESET (1-2 카피뿐만 아니라)가 들어 있는 새로운 상자에 들어 있습니다. 따라서, 특정 왕국만 원한다면 완전한 확장을 할 필요는 없습니다.

고전적인 카드 게임 메카니즘을 좋아하지만 새로운 것을 원한다면, 그리고 더 높은 수준에서 전략을 개발할 수 있는 진정한 새로운 전략적 요소를 원한다면, 이것이 바로 여러분의 게임입니다.

두 선수 모두 20점대 인생으로 출발하는데, 우리 목표는 상대의 생명을 0점 이하로 줄이는 것이다. 그러나 이를 달성하기 위해서는 우리 군대를 우리의 첫 번째 전선에 배치하고 그들과 함께 전장을 넘나들어야 하며, 적군이 그들의 전선에 도달하기 위해 싸우고, ATK 병력과 동등한 가치를 지닌다. 말했듯이, 20점은 승리를 의미합니다. 사실 군대를 움직일 필요가 있는 기회가 특이한 기본 값:그들은 ATTACK/LIFE과 고속(구역 번호 -cells- 그들은 차례로 달릴 수 있) 같게 합니다.

그러나 군대, 물체, 그리고 나머지 카드들은 무료로 플레이되지 않는다. 그러기 위해서는 마력과 금을 생산하는 것이 기본입니다. 이러한 목적을 가지고 "을 지을 것입니다.비용 및 생산 금액이 포함된 플레이스&인용 카드. 그래서 매 턴마다 마력과 1에 해당하는 금을 더하고 우리의 장소 카드에 표시된 생산물을 더할 것입니다. 자원 생산의 곡선이 좋으면 매치 전개가 잘 된다는 뜻이고, 그것이 우리를 더 강하게 만들 것이다.

중요: 플레이스 카드는 "battle card"(나머지: 군대, 물체, 주문...)와 분리되어 있으며, 각 턴에서 원하는 것을 선택할 수 있습니다.

플레이어의 단계에서, 모든 "turn" (지친) 카드를 준비하고, 자원을 추가하고, 장소를 건설하고, 군대를 호출하거나, 물체를 위조한 다음, 전략적인 단계로 이동한다.

상대의 전략을 무력화하기 위해 상대의 행동에 대응하여 서든마법을 사용할 수도 있다.

카드+전략 게임 애호가라면 누구나 좋아할 1vs1 게임입니다.

한 문장으로 요약한다.
"게임의 끝" "도전이 시작된다'
INTERNATIONAL CAMPAIGN CURRENTLY ON KICKSTARTER!>> https://www.kickstarter.com/projects/1460598061/warlords-of-...

Warlords of Terra has been classified as BFCG or Battlefield Faction Card Game, due to its main difference in game mechanics: there exists a REAL BATTLEFIELD in which our troops will have to move and cross, for us to reach our opponent's lines and defeat them. Moreover "Faction" means that the product format is sold according to the different kingdoms or factions. New expansion sets come in new boxes containing FULL PLAYSET (not only 1-2 copies) of new cards for its corresponding faction or an alliance of 2 kingdoms. So, it's not necessary acquiring the full expansion if only an specific kingdom is wanted.

If you like classic Card Games mechanics but want something really NEW, and a true new strategic component which will make you develop your strategies at a higher level, this is your game.

Both players start with 20 life points, and our goal is reducing opponent's life to 0 or below. But to achieve that we need to cast our troops in our invocation line (first line)and cross with them all the battlefield, fighting enemy troops to reach their lines and "hit" them equal to our troops ATK value. As said, 20 points means victory. The fact troops need to move makes them have an unusual basic value: they have ATTACK/LIFE and SPEED (number of zones -cells- they can run in a turn).

But troops, objects and the rest of cards aren't played for free. It's fundamental to produce mana and gold for that. With this purpose, we will build "Place" cards with a cost and production amount. So, each turn we will add mana and gold equal to 1 plus the production indicated by our place cards. A good curve in resources production means a good match development, and that will make us stronger.

Important: place cards are separated from "battle cards" (the rest: troops, objects, spells...), for us to choose what we want to draw each turn.

In a players' phase, they prepare all "turned" (exhausted) cards, add resources, build places, invoke troops or forge objects, then go to tactical phase, in which they can move troops one by one, cast spells, play hero skills, equip objects, fight against enemy troops or hit enemy player.

Sudden spells can be also played in response to opponent's actions, in order to disable their strategy.

A 1vs1 game which would charm any card+strategy game lover.

We summarize it with a single sentence:
END OF GAME. CHALLENGE BEGINS.

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