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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-45 분
-
연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Andrew Herman, Bryce Roberts
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아티스트
Andrew Herman
-
인원
게임 소개
다음 주 문명은 생존자들이 간단히 " 인용한 일련의 사건들로 파괴된다.멜트다운.
당신은 이 생존자들의 네 파벌 중 하나를 이끌고 전 고향 로스엔젤레스 위의 밀물 속에서 패권을 놓고 싸웠습니다
각 플레이어는 차량, 전투기, 액션 덱의 세 가지 덱으로 시작합니다. 게임 플레이 중에 파벌별 플레이어 매트를 사용하여 카드를 구성할 수 있습니다. 분파별 카운터는 전투 매트에 점수를 표시하는 데 사용됩니다.
플레이되지 않은 차량 카드는 "docks" 영역의 플레이어 매트 위에 위 또는 아래를 향하여 구성할 수 있습니다(저는 아래를 향하여 플레이하므로 상대방이 어떤 차량을 플레이했는지 기억해야 합니다). 플레이하지 않은 액션 카드는 뒤섞여 매트의 왼쪽에 엎드린 상태로 배치되며, 플레이하는 동안 이 데크에서 무작위로 그림을 그릴 수 있습니다. 전투 갑판은 보통 여러분의 손에 있지만, 여러분은 물건들을 정리하기 위해 매트 중간에 그것을 설치할 수 있습니다. 마지막으로, 각 참가자의 손에 4장의 액션 카드를 들고, 매트 오른쪽에 보관합니다. 매트의 하단 부분은 당신이 게임을 할 때 원 또는 폐기된 카드로 채워질 것입니다.
전투를 개시하는 플레이어는 자신의 플레이어 매트에서 전투 카드 1개와 차량 카드 1개를 선택하여 배틀 매트 근처에서 플레이할 수 있습니다. 각 카드의 파워 스코어를 합산하고 파벌의 카운터를 배틀매트의 해당 번호에 배치하십시오. 다음 선수도 같은 방식으로 한 장의 파이터 카드와 한 장의 차량 카드를 넣고 매트에 자신의 파벌의 카운터를 추가한다. 모든 파이터와 차량 카드가 재생된 후, 각 플레이어는 순서대로 액션 카드를 아래로 향하게 된다. 모든 작업 카드가 플레이에 사용되면 수식어를 표시하기 위해 뒤집힙니다.
당신은 이 생존자들의 네 파벌 중 하나를 이끌고 전 고향 로스엔젤레스 위의 밀물 속에서 패권을 놓고 싸웠습니다
각 플레이어는 차량, 전투기, 액션 덱의 세 가지 덱으로 시작합니다. 게임 플레이 중에 파벌별 플레이어 매트를 사용하여 카드를 구성할 수 있습니다. 분파별 카운터는 전투 매트에 점수를 표시하는 데 사용됩니다.
플레이되지 않은 차량 카드는 "docks" 영역의 플레이어 매트 위에 위 또는 아래를 향하여 구성할 수 있습니다(저는 아래를 향하여 플레이하므로 상대방이 어떤 차량을 플레이했는지 기억해야 합니다). 플레이하지 않은 액션 카드는 뒤섞여 매트의 왼쪽에 엎드린 상태로 배치되며, 플레이하는 동안 이 데크에서 무작위로 그림을 그릴 수 있습니다. 전투 갑판은 보통 여러분의 손에 있지만, 여러분은 물건들을 정리하기 위해 매트 중간에 그것을 설치할 수 있습니다. 마지막으로, 각 참가자의 손에 4장의 액션 카드를 들고, 매트 오른쪽에 보관합니다. 매트의 하단 부분은 당신이 게임을 할 때 원 또는 폐기된 카드로 채워질 것입니다.
전투를 개시하는 플레이어는 자신의 플레이어 매트에서 전투 카드 1개와 차량 카드 1개를 선택하여 배틀 매트 근처에서 플레이할 수 있습니다. 각 카드의 파워 스코어를 합산하고 파벌의 카운터를 배틀매트의 해당 번호에 배치하십시오. 다음 선수도 같은 방식으로 한 장의 파이터 카드와 한 장의 차량 카드를 넣고 매트에 자신의 파벌의 카운터를 추가한다. 모든 파이터와 차량 카드가 재생된 후, 각 플레이어는 순서대로 액션 카드를 아래로 향하게 된다. 모든 작업 카드가 플레이에 사용되면 수식어를 표시하기 위해 뒤집힙니다.
Next week civilization as we know is obliterated in a catelysmic series of events the survivors simply refer to as "The Meltdown".
You lead one of four factions of these survivors to battle for supremacy in the rising tides above your former home, Los Angeles.
Each player starts with three decks: the Vehicle, Fighter, and Action decks. You can use your faction specific player mat to organize your cards during game play. The faction specific counter is used to mark your score on the battle mat.
Unplayed vehicle cards can be organized above the player mat in the "docks" area either face up or face down (I play face down so my opponent has to remember which vehicles I've played). The unplayed action cards are shuffled and placed face down on the left side of the mat; you will randomly draw from this deck as you play. The fighter deck will usually be in your hand but you can set it in the middle of the mat to keep things organized. Lastly, each player will have 4 action cards in his/her hand, store these on the right side of the mat. The bottom portion of the mat will fill up with won or discarded cards as you play.
The player who initiates combat will choose 1 fighter card and 1 vehicle card from his player mat and place them in play near the battle mat. Add the power scores from each card and place your faction's counter on the corresponding number on the battle mat. The next player will do the same, placing one fighter card and one vehicle card in play and adding his faction's counter to the mat. After all fighter and vehicle cards are played, in order, each player will place an action card face down. Once all action cards are committed to play they are flipped over to reveal their modifiers.
You lead one of four factions of these survivors to battle for supremacy in the rising tides above your former home, Los Angeles.
Each player starts with three decks: the Vehicle, Fighter, and Action decks. You can use your faction specific player mat to organize your cards during game play. The faction specific counter is used to mark your score on the battle mat.
Unplayed vehicle cards can be organized above the player mat in the "docks" area either face up or face down (I play face down so my opponent has to remember which vehicles I've played). The unplayed action cards are shuffled and placed face down on the left side of the mat; you will randomly draw from this deck as you play. The fighter deck will usually be in your hand but you can set it in the middle of the mat to keep things organized. Lastly, each player will have 4 action cards in his/her hand, store these on the right side of the mat. The bottom portion of the mat will fill up with won or discarded cards as you play.
The player who initiates combat will choose 1 fighter card and 1 vehicle card from his player mat and place them in play near the battle mat. Add the power scores from each card and place your faction's counter on the corresponding number on the battle mat. The next player will do the same, placing one fighter card and one vehicle card in play and adding his faction's counter to the mat. After all fighter and vehicle cards are played, in order, each player will place an action card face down. Once all action cards are committed to play they are flipped over to reveal their modifiers.
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