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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Lloyd Krassner
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아티스트
-
인원
게임 소개
1881년 10월 26일 애리조나주 스톤에서 열린 2명의 플레이어를 위한 스커미시 보드 및 카드 게임.
8x8 정사각형 격자 체스판은 스톤 마을의 프리몬트 거리를 나타내기 위해 사용된다.
한 명의 선수가 Earps입니다. 다른 선수는 카우보이이다. 이 게임의 목적은 상대편 괴한 3명을 죽이는 것입니다.
2개의 데크가 있습니다.
1. 액션 데크
2. 상처 갑판
각 플레이어는 한 줄에 최대 한 사람씩 4열로 자신의 부하를 세팅하며, 어떤 남자도 기둥이나 가장 먼 왼쪽 또는 오른쪽 기둥에 손을 대거나 공유하지 않는다.
각 플레이어는 카드 5장의 손으로 시작합니다.
선수들은 돌아가면서 한다.
각 턴에는 3상이 있습니다.
1. 그리기 단계
- 손에는 5개의 작업 카드가 채워집니다.
- 각 플레이어가 죽으면 카드를 1장 덜 뽑는다.
2. 이동 단계
- 레이어는 그의 부하들을 움직이기 위해 카드를 댑니다.
- 한 사람이 한 바퀴에 한 번만 움직일 수 있다.
-그 남자가 공간은 카드에 쓴 정확한 번호 이동해야 한다.
3. 사격 단계
- 플레이어는 남자가 쏘게 하기 위해 카드를 사용할 수 있다.
- 한 사람이 한 바퀴에 최대 한 번 사격할 수 있다.
- 사격은 카드에 적힌 대로 정확한 거리에서 발사된다.
샷은 자동으로 “됩니다.적수가 그것을 부정하기 위해 방어 카드를 사용하지 않는 한 히트”
- 총성이 무효화되지 않은 경우, 상처 덱에서 상처 카드를 1장 뽑고 그 효과를 표적에 적용한다(예: 사망, 부상, 부상 없음).
한 선수가 상대의 괴한 세 명을 죽였을 때 승리합니다.
8x8 정사각형 격자 체스판은 스톤 마을의 프리몬트 거리를 나타내기 위해 사용된다.
한 명의 선수가 Earps입니다. 다른 선수는 카우보이이다. 이 게임의 목적은 상대편 괴한 3명을 죽이는 것입니다.
2개의 데크가 있습니다.
1. 액션 데크
2. 상처 갑판
각 플레이어는 한 줄에 최대 한 사람씩 4열로 자신의 부하를 세팅하며, 어떤 남자도 기둥이나 가장 먼 왼쪽 또는 오른쪽 기둥에 손을 대거나 공유하지 않는다.
각 플레이어는 카드 5장의 손으로 시작합니다.
선수들은 돌아가면서 한다.
각 턴에는 3상이 있습니다.
1. 그리기 단계
- 손에는 5개의 작업 카드가 채워집니다.
- 각 플레이어가 죽으면 카드를 1장 덜 뽑는다.
2. 이동 단계
- 레이어는 그의 부하들을 움직이기 위해 카드를 댑니다.
- 한 사람이 한 바퀴에 한 번만 움직일 수 있다.
-그 남자가 공간은 카드에 쓴 정확한 번호 이동해야 한다.
3. 사격 단계
- 플레이어는 남자가 쏘게 하기 위해 카드를 사용할 수 있다.
- 한 사람이 한 바퀴에 최대 한 번 사격할 수 있다.
- 사격은 카드에 적힌 대로 정확한 거리에서 발사된다.
샷은 자동으로 “됩니다.적수가 그것을 부정하기 위해 방어 카드를 사용하지 않는 한 히트”
- 총성이 무효화되지 않은 경우, 상처 덱에서 상처 카드를 1장 뽑고 그 효과를 표적에 적용한다(예: 사망, 부상, 부상 없음).
한 선수가 상대의 괴한 세 명을 죽였을 때 승리합니다.
A Skirmish Board and Card Game for 2 Players set on 26 October 1881 in Tombstone, Arizona.
An 8x8 square grid chessboard is use to represent Fremont Street in the town of Tombstone.
One player is the Earps. The other player is the Cowboys. The aim of the game is to kill 3 opposing gunmen.
There are 2 Decks:
1. The Action Deck
2. The Wound Deck
Each player sets up his men on his back 4 rows, up to one man per row, with none of the men touching or sharing a column or on the farthest left or right columns.
Each player starts with a hand of 5 cards.
Players take turns.
Each turn has 3 Phases:
1. Draw Phase
- The hand is filled to 5 Action cards.
- For each of a player's men killed, 1 less card is drawn.
2. Move Phase
- A layer plays "move" cards to move his men.
- Each man may move only once per turn.
- The man must be moved the exact number of spaces written on the card.
3. Shoot Phase
- A player may play a card to have a man shoot.
- Each man may shoot a max of once per turn.
- The shot is fired at an exact range as written on the card.
The Shot will automatically “Hit” unless the opponent plays a defence card to negate it.
- If a shot is not negated 1 wound card is drawn from the Wound Deck and its effects applied to the target (e.g. killed, wounded, not wounded)
A player wins when he has killed three of his opponent's gunmen.
An 8x8 square grid chessboard is use to represent Fremont Street in the town of Tombstone.
One player is the Earps. The other player is the Cowboys. The aim of the game is to kill 3 opposing gunmen.
There are 2 Decks:
1. The Action Deck
2. The Wound Deck
Each player sets up his men on his back 4 rows, up to one man per row, with none of the men touching or sharing a column or on the farthest left or right columns.
Each player starts with a hand of 5 cards.
Players take turns.
Each turn has 3 Phases:
1. Draw Phase
- The hand is filled to 5 Action cards.
- For each of a player's men killed, 1 less card is drawn.
2. Move Phase
- A layer plays "move" cards to move his men.
- Each man may move only once per turn.
- The man must be moved the exact number of spaces written on the card.
3. Shoot Phase
- A player may play a card to have a man shoot.
- Each man may shoot a max of once per turn.
- The shot is fired at an exact range as written on the card.
The Shot will automatically “Hit” unless the opponent plays a defence card to negate it.
- If a shot is not negated 1 wound card is drawn from the Wound Deck and its effects applied to the target (e.g. killed, wounded, not wounded)
A player wins when he has killed three of his opponent's gunmen.
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