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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-14 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-90 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.67 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
게시자의 설명:
펍 배틀에서: Antietam, 선수들은 북쪽이 이 대통령이 1862년 침략의 이 마지막 전투에서 싸운다. 이 시스템의 용도는 다음과 같습니다.
빠른 재생 시간(1.5시간)
단순 규칙(1페이지 빠른 시작 규칙)
놀라운 구성요소(하드우드 크리그슈피엘 스타일 블록이 있는 실제 캔버스 기간 지도)
유닛은 군단별로 무작위로 움직입니다(칫 풀). 본부에서 이 순서를 변경하려고 할 수 있습니다. 이것은 전장의 무작위적인 혼란을 재현한다. 플레이어는 타이밍 기회/위협을 주시해야 하며, 자신의 계획을 전장 상황에 맞게 조정할 수 있어야 한다. 부대에게 전진 명령을 내릴 수는 있지만 언제 이동할지 확신할 수는 없습니다.
이 게임에는 육각이나 영역이 없습니다. 조각들은 단순히 지형을 가로질러 작은 스타일을 움직입니다.
CRT는 없습니다. 플레이어는 전투 중에 주사위를 굴려 적중물을 얻습니다.
남군은 수적으로 열세지만 방어 지형이 좋다. 건널 수 없는 포토맥 강을 등지고 남쪽으로 빠져나가는 길은 단 1개뿐이었다. 북군이 이 고리를 끊을 수 있다면 리의 군대는 항복할 수밖에 없어 전쟁을 일찍 끝낼 것이다.
-"Antietam은 정말 멋졌어요! 이 싸움은 뒷골목에서 벌어지는 벌거숭이 같구나!
각 플레이어가 제한된 통신으로 하나 이상의 군단을 제어하는 멀티 플레이어 팀(최대 14명)에서 플레이할 수 있습니다.
펍 배틀에서: Antietam, 선수들은 북쪽이 이 대통령이 1862년 침략의 이 마지막 전투에서 싸운다. 이 시스템의 용도는 다음과 같습니다.
빠른 재생 시간(1.5시간)
단순 규칙(1페이지 빠른 시작 규칙)
놀라운 구성요소(하드우드 크리그슈피엘 스타일 블록이 있는 실제 캔버스 기간 지도)
유닛은 군단별로 무작위로 움직입니다(칫 풀). 본부에서 이 순서를 변경하려고 할 수 있습니다. 이것은 전장의 무작위적인 혼란을 재현한다. 플레이어는 타이밍 기회/위협을 주시해야 하며, 자신의 계획을 전장 상황에 맞게 조정할 수 있어야 한다. 부대에게 전진 명령을 내릴 수는 있지만 언제 이동할지 확신할 수는 없습니다.
이 게임에는 육각이나 영역이 없습니다. 조각들은 단순히 지형을 가로질러 작은 스타일을 움직입니다.
CRT는 없습니다. 플레이어는 전투 중에 주사위를 굴려 적중물을 얻습니다.
남군은 수적으로 열세지만 방어 지형이 좋다. 건널 수 없는 포토맥 강을 등지고 남쪽으로 빠져나가는 길은 단 1개뿐이었다. 북군이 이 고리를 끊을 수 있다면 리의 군대는 항복할 수밖에 없어 전쟁을 일찍 끝낼 것이다.
-"Antietam은 정말 멋졌어요! 이 싸움은 뒷골목에서 벌어지는 벌거숭이 같구나!
각 플레이어가 제한된 통신으로 하나 이상의 군단을 제어하는 멀티 플레이어 팀(최대 14명)에서 플레이할 수 있습니다.
Description from the publisher:
In Pub Battles: Antietam, players fight in this final battle of Lee's 1862 invasion of the north. This system is know for:
fast play time (1.5 hours)
simple rules (1 page quick start rules)
stunning components (real canvas period map with hardwood kriegsspiel style blocks.)
Units move by Corps in random order (chit pull). Your HQs can attempt to alter this sequence. This recreates the random chaos of battlefields. Players must watch for timing opportunities / threats; and be able to adapt their plans to battlefield conditions. You can order your troops forward but you can’t be certain WHEN they will move.
There are no hexes or areas in this game. Pieces simply move mini style across the terrain.
No CRT. Players simply roll dice to score hits in combat.
The Confederates are badly out numbered but in good defensive terrain. With their backs to the uncrossible Potomac river, there was only 1 route of escape to the south. If the Federals can cut this link, Lee's army will be forced to surrender, ending the war early.
-"Antietam was a blast! This battle is like a bare knuckle, back alley brawl!"
You can play in multiplayer teams (up to 14 players) with each player controlling 1 or more Corps with restricted communication.
In Pub Battles: Antietam, players fight in this final battle of Lee's 1862 invasion of the north. This system is know for:
fast play time (1.5 hours)
simple rules (1 page quick start rules)
stunning components (real canvas period map with hardwood kriegsspiel style blocks.)
Units move by Corps in random order (chit pull). Your HQs can attempt to alter this sequence. This recreates the random chaos of battlefields. Players must watch for timing opportunities / threats; and be able to adapt their plans to battlefield conditions. You can order your troops forward but you can’t be certain WHEN they will move.
There are no hexes or areas in this game. Pieces simply move mini style across the terrain.
No CRT. Players simply roll dice to score hits in combat.
The Confederates are badly out numbered but in good defensive terrain. With their backs to the uncrossible Potomac river, there was only 1 route of escape to the south. If the Federals can cut this link, Lee's army will be forced to surrender, ending the war early.
-"Antietam was a blast! This battle is like a bare knuckle, back alley brawl!"
You can play in multiplayer teams (up to 14 players) with each player controlling 1 or more Corps with restricted communication.
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