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BGG랭킹
BGG전체 : 0
0Scavengers: A Skirmish Game About Steam and Loot (2017) -
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
40-120 분
-
연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Manoel Garcia
-
아티스트
Manoel Garcia
-
인원
게임 소개
버전 2.0이 출시됩니다!!
디자이너의 설명:
스캐빈저는 마법, 스팀펑크, 수많은 역사가 뒤섞인 우리와 다른 세계를 지나가는 게임이다. 언급하지는 않았지만, 저는 글을 쓰는 것을 매우 좋아하며, 이 기간 동안 제가 게임을 디자인하는 동안 제 모국어는 영어가 아니라 포르투갈어(포르투갈 태생)와 이 모든 자료를 번역/찾아내는 등 많은 지식을 썼습니다.
이 게임은 더 큰 목표를 추구하기 위해 서로 싸우는 작은 전사 그룹인 교전에서 생각하면서 설계되었다. 여기에 다음과 같은 몇 가지 특성을 추가했습니다.
6면 단자에 기초한 시스템;
규칙 입력 및 새로운 게임 부록을 통해 지속적으로 확장되는 라이브 시스템
1/100 스케일(15mm도 사용 가능)
3D 프린팅 미니어처 무료 제공
줄자 또는 육각 그리드를 사용한 이동 시스템
게임 플레이의 측면을 높이기 위한 작업 카드
초보자가 쉽게 게임에 입장할 수 있는 간단한 규칙과 경험이 많은 사람을 위한 고급 규칙 체계.
2개의 초기 파벌: 인간과 오크
그 게임은 두 개의 초기 책자로 출시되고 있다.
게임플레이의 주요 측면을 다루는 게임의 기본 규칙인 핵심 규칙
벨리코사 백과사전 - 추가 규칙, 게임 파벌, 스토리 및 플레이어에 대한 전체 정보를 포함하는 공식 매거진.
디자이너의 설명:
스캐빈저는 마법, 스팀펑크, 수많은 역사가 뒤섞인 우리와 다른 세계를 지나가는 게임이다. 언급하지는 않았지만, 저는 글을 쓰는 것을 매우 좋아하며, 이 기간 동안 제가 게임을 디자인하는 동안 제 모국어는 영어가 아니라 포르투갈어(포르투갈 태생)와 이 모든 자료를 번역/찾아내는 등 많은 지식을 썼습니다.
이 게임은 더 큰 목표를 추구하기 위해 서로 싸우는 작은 전사 그룹인 교전에서 생각하면서 설계되었다. 여기에 다음과 같은 몇 가지 특성을 추가했습니다.
6면 단자에 기초한 시스템;
규칙 입력 및 새로운 게임 부록을 통해 지속적으로 확장되는 라이브 시스템
1/100 스케일(15mm도 사용 가능)
3D 프린팅 미니어처 무료 제공
줄자 또는 육각 그리드를 사용한 이동 시스템
게임 플레이의 측면을 높이기 위한 작업 카드
초보자가 쉽게 게임에 입장할 수 있는 간단한 규칙과 경험이 많은 사람을 위한 고급 규칙 체계.
2개의 초기 파벌: 인간과 오크
그 게임은 두 개의 초기 책자로 출시되고 있다.
게임플레이의 주요 측면을 다루는 게임의 기본 규칙인 핵심 규칙
벨리코사 백과사전 - 추가 규칙, 게임 파벌, 스토리 및 플레이어에 대한 전체 정보를 포함하는 공식 매거진.
VERSION 2.0 ARE ON THE WAY!!!!
Description from the designer:
Scavengers is a game that passes in a world different from ours, with a mixture of magic, steampunk, and lots of history. I did not mention it, but I love writing, and during this time I designed the system, I wrote a lot of lore that I intend to put together with the game, My native language is not English, but Portuguese (I was born in Portugal) and I’m translating / Locating all this material for English.
The game was designed thinking in skirmishes combats, small groups of warriors who are fighting each other in pursuit of a larger goal. I have added to this some characteristics that I will present here:
System based on 6-sided dices;
Live system, constantly expanding and with rules entry and new game supplements
1/100 scale (15mm can be used as well)
3D print miniatures available for free
Movement system using tape measure or hexes grid
Action cards to increase the aspects of gameplay
Simple rules that allow the novice player to enter in an easy way in the game and advanced rules system for the more experienced.
2 initial factions: humans and orcs
The game is being released with two initial booklets
Core rules, the basic rules of the game that cover the primary aspects of gameplay
Encyclopedia Belicosa - Official Magazine with supplementary information that will contain: additional rules, game factions, stories and a whole series of information for the player.
Description from the designer:
Scavengers is a game that passes in a world different from ours, with a mixture of magic, steampunk, and lots of history. I did not mention it, but I love writing, and during this time I designed the system, I wrote a lot of lore that I intend to put together with the game, My native language is not English, but Portuguese (I was born in Portugal) and I’m translating / Locating all this material for English.
The game was designed thinking in skirmishes combats, small groups of warriors who are fighting each other in pursuit of a larger goal. I have added to this some characteristics that I will present here:
System based on 6-sided dices;
Live system, constantly expanding and with rules entry and new game supplements
1/100 scale (15mm can be used as well)
3D print miniatures available for free
Movement system using tape measure or hexes grid
Action cards to increase the aspects of gameplay
Simple rules that allow the novice player to enter in an easy way in the game and advanced rules system for the more experienced.
2 initial factions: humans and orcs
The game is being released with two initial booklets
Core rules, the basic rules of the game that cover the primary aspects of gameplay
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