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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
90-120 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
John Gorkowski
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아티스트
José Ramón Faura
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인원
게임 소개
진군하는 자는 멸망을 당하지만, 적의 공격을 기다리는 자는 치명적으로 멸망을 당한다. 패배시키는 것이 우리의 욕망이다." - 알렉시 브루실로프
트렌치에서 1916년은 완전한 게임이 아니다. 트렌치에서 둘 중 하나를 소유해야 합니다. 도그보이나 참호 속: '데블 도그'가 1916년을 연주합니다
Trenches: 1916년 Tiny Battle Publishing’s 인기 있는 Trenches 시스템에 새로운 활력을 불어넣었습니다. 영국, 캐나다, 독일, 오스트리아-헝가리, 러시아 및 폴란드군이 등장하는 존경받는 디자이너 John Gorkowski의 6가지 액션 패키지 시나리오에서 솜 전투와 동부 전선 브루실로프 공세의 기발한 전술을 살펴보십시오. 부하들을 이끌고 레지나 해구의 거대한 진흙 길이로, 라 보이젤에서 소시지 계곡까지, 그리고 코스티우치노우카의 포레스트&르스쿠르의 가장자리에서 파헤친 좁은 선을 지나 세 개의 아름답게 장식된 지도를 보세요.
존 고르코프스키가 디자인한 In the Trenches는 플레이어들이 1차 대전 당시 전술 작전을 역사적으로 정확하게 시뮬레이션할 수 있게 해준다. ITT는 플레이어가 5분간의 충동적인 턴 동안 별도의 소대 규모의 유닛으로 구성된 회사 수준의 대형으로 이동하고 싸우는 데 도전합니다. 역사적으로 정확한 지도는 육각형당 100야드까지 축척이 정해져 있다. 이 접근법은 WWI 명령 및 제어 문제를 재현하고 결정을 강요하지 않고 역사적으로 정확한 플레이에 영감을 준다.
참고: 1916년 작의 여섯 가지 시나리오는 2009년 그레니에 게임즈에서 처음 출판되었다. 로스트 제너레이션 확장. 우리는 이 시나리오들을 취해서 수정하고 다듬은 다음 호세 라몬 파우라의 새로운 예술작품과 풀 컬러 8페이지짜리 시나리오 가이드로 다루었습니다.
· 220개 단위 카운터(예, 두 페이지 분량의 카운터가 있습니다)
· 132 작동 마커
· 3개의 8.5" x 11" 지도
· 플레이어 지원 카드 1개
· 1게임 턴 트랙
· 풀 컬러 시나리오 북 1권
· 6가지 시나리오
게임 디자인: 존 고르코프스키
미술: 호세 라몬 파우라
플레이어: 2
기간: 90-120분
복잡성: 중간
카드놀이 적합성: 높은
트렌치에서 1916년은 완전한 게임이 아니다. 트렌치에서 둘 중 하나를 소유해야 합니다. 도그보이나 참호 속: '데블 도그'가 1916년을 연주합니다
Trenches: 1916년 Tiny Battle Publishing’s 인기 있는 Trenches 시스템에 새로운 활력을 불어넣었습니다. 영국, 캐나다, 독일, 오스트리아-헝가리, 러시아 및 폴란드군이 등장하는 존경받는 디자이너 John Gorkowski의 6가지 액션 패키지 시나리오에서 솜 전투와 동부 전선 브루실로프 공세의 기발한 전술을 살펴보십시오. 부하들을 이끌고 레지나 해구의 거대한 진흙 길이로, 라 보이젤에서 소시지 계곡까지, 그리고 코스티우치노우카의 포레스트&르스쿠르의 가장자리에서 파헤친 좁은 선을 지나 세 개의 아름답게 장식된 지도를 보세요.
존 고르코프스키가 디자인한 In the Trenches는 플레이어들이 1차 대전 당시 전술 작전을 역사적으로 정확하게 시뮬레이션할 수 있게 해준다. ITT는 플레이어가 5분간의 충동적인 턴 동안 별도의 소대 규모의 유닛으로 구성된 회사 수준의 대형으로 이동하고 싸우는 데 도전합니다. 역사적으로 정확한 지도는 육각형당 100야드까지 축척이 정해져 있다. 이 접근법은 WWI 명령 및 제어 문제를 재현하고 결정을 강요하지 않고 역사적으로 정확한 플레이에 영감을 준다.
참고: 1916년 작의 여섯 가지 시나리오는 2009년 그레니에 게임즈에서 처음 출판되었다. 로스트 제너레이션 확장. 우리는 이 시나리오들을 취해서 수정하고 다듬은 다음 호세 라몬 파우라의 새로운 예술작품과 풀 컬러 8페이지짜리 시나리오 가이드로 다루었습니다.
· 220개 단위 카운터(예, 두 페이지 분량의 카운터가 있습니다)
· 132 작동 마커
· 3개의 8.5" x 11" 지도
· 플레이어 지원 카드 1개
· 1게임 턴 트랙
· 풀 컬러 시나리오 북 1권
· 6가지 시나리오
게임 디자인: 존 고르코프스키
미술: 호세 라몬 파우라
플레이어: 2
기간: 90-120분
복잡성: 중간
카드놀이 적합성: 높은
"He who advances vanquishes, but he who awaits the attack of the enemy perishes ingloriously. To vanquish is our desire." - Alexi Brusilov
In the Trenches: 1916 is not a complete game. You must own either In the Trenches: Doughboys or In the Trenches: Devil Dogs to play 1916.
In the Trenches: 1916 breathes new life into Tiny Battle Publishing’s popular In the Trenches system. Delve into the gritty tactics of the Battle of the Somme and the Eastern Front’s Brusilov Offensive in SIX action-packed scenarios by esteemed designer John Gorkowski, featuring British, Canadian, German, Austro-Hungarian, Russian, and Polish forces. Lead your men through the great muddy lengths of Regina Trench, across the battle-pocked fields from La Boiselle to the Sausage Valley and through narrow lines dug in at forest’s edge at Kostiuchnowka on three beautifully rendered maps.
Designed by John Gorkowski, In the Trenches enables players to game historically accurate simulations of tactical operations from the Great War. ITT challenges players to move and fight with company-level formations made of separate platoon-sized units during five minute, impulse-based turns. The historically accurate maps are scaled to 100 yards per hex. This approach recreates WWI command and control problems and inspires historically accurate play without forcing decisions.
Note: The six scenarios of In the Trenches: 1916 were originally published in 2009 by Grenier Games, as part of their In the Trenches: The Lost Generation expansion. We have taken these scenarios, tweaked and polished them, and treated them to brand new artwork by Jose Ramon Faura and a full-color eight-page scenario guide.
· 220 Unit Counters (yes, there are two full pages of counters)
· 132 Operational Markers
· Three 8.5" x 11" Maps
· 1 Player Aid Card
· 1 Game Turn Track
· 1 Full-Color Scenario Book
· 6 Scenarios
Game Design: John Gorkowski
Art: Jose Ramon Faura
Players: 2
Duration: 90-120 minutes
Complexity: Medium
Solitaire Suitability: High
In the Trenches: 1916 is not a complete game. You must own either In the Trenches: Doughboys or In the Trenches: Devil Dogs to play 1916.
In the Trenches: 1916 breathes new life into Tiny Battle Publishing’s popular In the Trenches system. Delve into the gritty tactics of the Battle of the Somme and the Eastern Front’s Brusilov Offensive in SIX action-packed scenarios by esteemed designer John Gorkowski, featuring British, Canadian, German, Austro-Hungarian, Russian, and Polish forces. Lead your men through the great muddy lengths of Regina Trench, across the battle-pocked fields from La Boiselle to the Sausage Valley and through narrow lines dug in at forest’s edge at Kostiuchnowka on three beautifully rendered maps.
Designed by John Gorkowski, In the Trenches enables players to game historically accurate simulations of tactical operations from the Great War. ITT challenges players to move and fight with company-level formations made of separate platoon-sized units during five minute, impulse-based turns. The historically accurate maps are scaled to 100 yards per hex. This approach recreates WWI command and control problems and inspires historically accurate play without forcing decisions.
Note: The six scenarios of In the Trenches: 1916 were originally published in 2009 by Grenier Games, as part of their In the Trenches: The Lost Generation expansion. We have taken these scenarios, tweaked and polished them, and treated them to brand new artwork by Jose Ramon Faura and a full-color eight-page scenario guide.
· 220 Unit Counters (yes, there are two full pages of counters)
· 132 Operational Markers
· Three 8.5" x 11" Maps
· 1 Player Aid Card
· 1 Game Turn Track
· 1 Full-Color Scenario Book
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Game Design: John Gorkowski
Art: Jose Ramon Faura
Players: 2
Duration: 90-120 minutes
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