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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-15 분
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연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Timo Aho
-
아티스트
Timo Aho
-
인원
게임 소개
이 게임의 목적은 여러분의 문명을 보잘것없는 시작에서 위대함으로 만드는 것입니다. 게임이 끝나면 문명이 수집한 프레스티지 아이콘과 문명이 쌓은 가장 긴 장벽으로부터 승리 포인트를 얻을 수 있습니다.
선택할 수 있는 네 개의 시작 문명: 로마, 그리스, 바빌론, 이집트. 각 턴마다 부분적으로 겹치는 고유한 메커니즘을 사용하여 카드를 테이블보에 추가할 수 있습니다. 그러나 당신은 당신의 문명이 군사, 과학, 금의 자원을 충분히 생산하여 증가하는 수요를 충족시키도록 해야 한다. 게임 중에는 효과가 없지만 게임 종료 시 승리 포인트로 변환되는 프레스티지 아이콘을 수집할 수도 있습니다. 각각의 카드는 또한 4면 중 하나에 벽이 있다. 카드를 특정한 방식으로 배치함으로써, 여러분은 긴 벽을 쌓을 수 있고 많은 점수를 얻을 수 있을 것입니다. 하지만 상대의 군사력을 주시하여 발전하고 있는 미시 문명을 공격하지 않도록 하십시오.
선택할 수 있는 네 개의 시작 문명: 로마, 그리스, 바빌론, 이집트. 각 턴마다 부분적으로 겹치는 고유한 메커니즘을 사용하여 카드를 테이블보에 추가할 수 있습니다. 그러나 당신은 당신의 문명이 군사, 과학, 금의 자원을 충분히 생산하여 증가하는 수요를 충족시키도록 해야 한다. 게임 중에는 효과가 없지만 게임 종료 시 승리 포인트로 변환되는 프레스티지 아이콘을 수집할 수도 있습니다. 각각의 카드는 또한 4면 중 하나에 벽이 있다. 카드를 특정한 방식으로 배치함으로써, 여러분은 긴 벽을 쌓을 수 있고 많은 점수를 얻을 수 있을 것입니다. 하지만 상대의 군사력을 주시하여 발전하고 있는 미시 문명을 공격하지 않도록 하십시오.
The object of the game is to build your civilization from humble beginnings to greatness. At the end of the game you get victory points from Prestige icons that your civilization has collected, and also from the longest Wall your civilization has built.
There are four starting civilizations to choose from: Rome, Greece, Babylon and Egypt. Each turn you may add a card to your tableau, using a unique mechanism of partial overlap. However you must make sure that your civilization produces enough resources of military, science and gold to cover its own growing needs. You may also collect prestige icons which have no effect during the game but convert into victory points at the end of the game. Each card also has a piece of wall on one of its 4 sides. By placing the cards in a certain way, you might be able to build a long wall and score a lot of points. But keep an eye on your opponent's military strength, lest she attack your developing micro civilization.
There are four starting civilizations to choose from: Rome, Greece, Babylon and Egypt. Each turn you may add a card to your tableau, using a unique mechanism of partial overlap. However you must make sure that your civilization produces enough resources of military, science and gold to cover its own growing needs. You may also collect prestige icons which have no effect during the game but convert into victory points at the end of the game. Each card also has a piece of wall on one of its 4 sides. By placing the cards in a certain way, you might be able to build a long wall and score a lot of points. But keep an eye on your opponent's military strength, lest she attack your developing micro civilization.
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