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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-30 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Jan Schröder
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아티스트
Jan Schröder
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인원
게임 소개
디자이너의 설명:
어둠 속으로 들어가는 일련의 솔리테어 게임 중 세 번째 부분은 매우 간단한 핵심 개념 – A 지점에서 b 지점까지 이동하면서 이러한 여행이 일어나는 3차원 공간을 탐험합니다.
삼차원적인 풍경에 의해 드리워진 그림자가 보드의 이동 가능성에 영향을 미친다.
그러므로 촛불 한 개의 빛으로 치러져야 하는 게임입니다.
내용:
이 게임에서 당신은 어떤 비밀 장소를 찾기 위해 낯선 땅으로 들어가서 희망적으로 출구로 돌아올 것입니다.
이 사이트가 어디에 있는지 알려면, 당신은 모험적으로 어둠 속으로 들어가야 할 것이다.
여기서 방문 가능한 비밀 장소와 그 낯선 땅이 들어가는 것에 대해 어떻게 반응할지에 대한 정보를 찾을 수 있습니다.
너 말고도 한 지역 주민이 이 땅을 배회하고 있어.
너한테 닿으려고 할 거야. 그렇게 되면 게임은 끝이야.
작동 방식:
땅은 어두운 공간과 밝은 공간의 풍경이다.
어두운 연결(그림자 공간 사이의 점선)을 사용하거나 어두운 공간을 입력하지 않는 한 자유롭게 이동할 수 있습니다.
마지막 경우 당신은 겁을 먹게 되고 당신의 행동 컵에 절망 큐브를 추가해야 한다.
이 큐브들은 게임 중에 그려지고 액션 디스플레이 위에 놓입니다.
3 x 3 격자로 배열된 9개의 정육면체는 다음과 같이 정의된다.
각 라운드마다 해당 화면에서 큐브 열 또는 행을 하나씩 선택합니다. 선택된 정육면체는 누가 차례가 될지를 결정할 것이다: 네 차례(흰색 큐브), 타워&급수;s(노란색 큐브), 거주자&급수;s(검은색 큐브).
차례대로 조명 공간에서 조명 공간으로 이동하거나 타워를 왼쪽 또는 오른쪽으로 밀어 보드를 수정할 수 있습니다.
이렇게 하면 보드의 그림자의 분포가 이동 가능한 방식으로 변경됩니다.
3 x 6 & 엔드 게임 규칙 토큰&은 게임의 전반부에서 준비해야 할 216개의 가능한 다른 엔드 게임 시나리오를 제공합니다.
어둠 속으로 들어가는 일련의 솔리테어 게임 중 세 번째 부분은 매우 간단한 핵심 개념 – A 지점에서 b 지점까지 이동하면서 이러한 여행이 일어나는 3차원 공간을 탐험합니다.
삼차원적인 풍경에 의해 드리워진 그림자가 보드의 이동 가능성에 영향을 미친다.
그러므로 촛불 한 개의 빛으로 치러져야 하는 게임입니다.
내용:
이 게임에서 당신은 어떤 비밀 장소를 찾기 위해 낯선 땅으로 들어가서 희망적으로 출구로 돌아올 것입니다.
이 사이트가 어디에 있는지 알려면, 당신은 모험적으로 어둠 속으로 들어가야 할 것이다.
여기서 방문 가능한 비밀 장소와 그 낯선 땅이 들어가는 것에 대해 어떻게 반응할지에 대한 정보를 찾을 수 있습니다.
너 말고도 한 지역 주민이 이 땅을 배회하고 있어.
너한테 닿으려고 할 거야. 그렇게 되면 게임은 끝이야.
작동 방식:
땅은 어두운 공간과 밝은 공간의 풍경이다.
어두운 연결(그림자 공간 사이의 점선)을 사용하거나 어두운 공간을 입력하지 않는 한 자유롭게 이동할 수 있습니다.
마지막 경우 당신은 겁을 먹게 되고 당신의 행동 컵에 절망 큐브를 추가해야 한다.
이 큐브들은 게임 중에 그려지고 액션 디스플레이 위에 놓입니다.
3 x 3 격자로 배열된 9개의 정육면체는 다음과 같이 정의된다.
각 라운드마다 해당 화면에서 큐브 열 또는 행을 하나씩 선택합니다. 선택된 정육면체는 누가 차례가 될지를 결정할 것이다: 네 차례(흰색 큐브), 타워&급수;s(노란색 큐브), 거주자&급수;s(검은색 큐브).
차례대로 조명 공간에서 조명 공간으로 이동하거나 타워를 왼쪽 또는 오른쪽으로 밀어 보드를 수정할 수 있습니다.
이렇게 하면 보드의 그림자의 분포가 이동 가능한 방식으로 변경됩니다.
3 x 6 & 엔드 게임 규칙 토큰&은 게임의 전반부에서 준비해야 할 216개의 가능한 다른 엔드 게임 시나리오를 제공합니다.
Description from the designer:
Into the dark is the third part of a series of solitaire games that use a very simple core concept – travelling from point a to point b – to explore 3dimensional spaces in which those journeys take place.
After "layers behind each other" (into the woods) and "holes on top of each other" (Infiltrate: into the bear cave) now the shadows cast by 3dimensional scenery influence the movement possibilities on the board.
Therefore the game that has to be played by the light of a single candle.
what it is about:
In this game you will enter a strange land to find a certain secret site and hopefully return to the exit.
To find out where this site is, you will have to venture "into the dark" - which in this game is the bottom of the board.
Here you can find information about the possible secret sites to visit and how that strange land will react to you entering them.
Apart from you there is one local inhabitant roaming the land.
It will try to reach you. If it does the game is over.
How it works:
The land is a landscape of dark (shadow) and light (no shadow) spaces.
You can move freely as long as you do not use a dark connection (dotted line between spaces in shadow) or enter a dark space.
In the last case you would become scared and have to add a despair cube to your cup of action cubes.
These cubes are drawn during the game and placed onto an action display.
9 cubes arranged into 3 by 3 grid define what might happen:
Each round you will choose one column or row of cubes in that display. The cubes chosen will define whose turn it is: Yours (white cube), a tower´s (yellow cube) or the Inhabitant´s (black cube).
In your turns you can either move from light space to light space or modify the board by pushing towers to the left or right.
This will change the distribution of shadows on the board an through that your movement possibilities.
3 x 6 "end game rule tokens" provide 216 possible different end game scenarios you will have to prepare for in the first half of the game.
Into the dark is the third part of a series of solitaire games that use a very simple core concept – travelling from point a to point b – to explore 3dimensional spaces in which those journeys take place.
After "layers behind each other" (into the woods) and "holes on top of each other" (Infiltrate: into the bear cave) now the shadows cast by 3dimensional scenery influence the movement possibilities on the board.
Therefore the game that has to be played by the light of a single candle.
what it is about:
In this game you will enter a strange land to find a certain secret site and hopefully return to the exit.
To find out where this site is, you will have to venture "into the dark" - which in this game is the bottom of the board.
Here you can find information about the possible secret sites to visit and how that strange land will react to you entering them.
Apart from you there is one local inhabitant roaming the land.
It will try to reach you. If it does the game is over.
How it works:
The land is a landscape of dark (shadow) and light (no shadow) spaces.
You can move freely as long as you do not use a dark connection (dotted line between spaces in shadow) or enter a dark space.
In the last case you would become scared and have to add a despair cube to your cup of action cubes.
These cubes are drawn during the game and placed onto an action display.
9 cubes arranged into 3 by 3 grid define what might happen:
Each round you will choose one column or row of cubes in that display. The cubes chosen will define whose turn it is: Yours (white cube), a tower´s (yellow cube) or the Inhabitant´s (black cube).
In your turns you can either move from light space to light space or modify the board by pushing towers to the left or right.
This will change the distribution of shadows on the board an through that your movement possibilities.
3 x 6 "end game rule tokens" provide 216 possible different end game scenarios you will have to prepare for in the first half of the game.
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