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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-60 분
-
연령
6+
BGG추천: 5+ -
게임 난이도
2.00 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
마징은 완전히 새로운 2-4 플레이어 전략 보드 게임으로 보드의 한쪽 모서리에서 다른 쪽 모서리로 이동하는 것이 목표입니다. 당신의 반대자들은 당신을 둘러싸고 있는 바로 그 벽을 쌓고 파괴함으로써 당신의 진보를 막으려고 할 것이다. 만약 당신이 이 변화하는 풍경을 항해하고 당신의 홈베이스를 가장 먼저 찾을 수 있다면, 당신이 이길 것입니다!
이 게임은 전략성이 뛰어나며 가족, 친구들과 모일 때마다 새롭고 흥미로운 전략을 제공합니다.
우리는 당신을 위해 마징을 만들고 테스트하는 것을 좋아했고, 당신도 즐겁게 연주하길 진심으로 바랍니다. 게임을 시작합시다!
무엇이 마징을 독특하게 만드는가?
변동성: 게임 플레이가 두 번 같지 않으며 동맹은 항상 경쟁사의 움직임에 따라 바뀝니다.
쉽게 배우고 즐길 수 있음: 다양한 연령대에 적합
Strong Game Mechanics: 동일한 부품 전략 및 기회
전략: 게임이 끝났다고 생각하는 순간, 계획이 잘 실행되면 모든 것이 바뀔 수 있습니다.
메이즈 카드
메이즈 카드를 사용하면 플레이어가 카드의 모양과 일치하는 보드의 아무 곳에나 배리어 토큰을 배치할 수 있다. 이 토큰들은 각 플레이어가 승리하기 위해 탐색해야 하는 미로를 만드는 장벽의 역할을 한다.
작업 카드
버스터: 보드의 어느 곳에서나 장벽 토큰 1개를 제거합니다.
더블버스터: 보드에서 2개의 접촉 차단벽 토큰을 제거합니다.
도약: 하나의 장벽 토큰을 뛰어넘습니다.
장벽벽 토큰을 한 칸으로 계산합니다.
플레이어는 장벽 토큰에 착지할 수 없지만, 롤링되는 모든 공간만큼 폰을 이동시켜야 한다.
더블 도약: 점프 2 터치 배리어 토큰.
차례 패배: 다음 차례에서 패배할 플레이어를 선택합니다.
—출판사의 설명
이 게임은 전략성이 뛰어나며 가족, 친구들과 모일 때마다 새롭고 흥미로운 전략을 제공합니다.
우리는 당신을 위해 마징을 만들고 테스트하는 것을 좋아했고, 당신도 즐겁게 연주하길 진심으로 바랍니다. 게임을 시작합시다!
무엇이 마징을 독특하게 만드는가?
변동성: 게임 플레이가 두 번 같지 않으며 동맹은 항상 경쟁사의 움직임에 따라 바뀝니다.
쉽게 배우고 즐길 수 있음: 다양한 연령대에 적합
Strong Game Mechanics: 동일한 부품 전략 및 기회
전략: 게임이 끝났다고 생각하는 순간, 계획이 잘 실행되면 모든 것이 바뀔 수 있습니다.
메이즈 카드
메이즈 카드를 사용하면 플레이어가 카드의 모양과 일치하는 보드의 아무 곳에나 배리어 토큰을 배치할 수 있다. 이 토큰들은 각 플레이어가 승리하기 위해 탐색해야 하는 미로를 만드는 장벽의 역할을 한다.
작업 카드
버스터: 보드의 어느 곳에서나 장벽 토큰 1개를 제거합니다.
더블버스터: 보드에서 2개의 접촉 차단벽 토큰을 제거합니다.
도약: 하나의 장벽 토큰을 뛰어넘습니다.
장벽벽 토큰을 한 칸으로 계산합니다.
플레이어는 장벽 토큰에 착지할 수 없지만, 롤링되는 모든 공간만큼 폰을 이동시켜야 한다.
더블 도약: 점프 2 터치 배리어 토큰.
차례 패배: 다음 차례에서 패배할 플레이어를 선택합니다.
—출판사의 설명
Mazing is an all new 2-4 player strategy board game where your goal is to get from one corner of the board to the other. Your opponents will try to stop your progress by building and destroying the very walls that surround you and guide your path. If you can navigate this ever-changing landscape and be the first to your home base, you win!
This game is highly strategic and offers new and exciting strategies each time you gather with your family and friends.
We loved making and testing Mazing for you and we sincerely hope you have a great time playing it too. Let the games begin!
What Makes Mazing Unique?
Variability: The game play is never the same twice and alliances are always changing based on your competitors movements
Easy To Learn and Play: Well suited for a wide range of ages
Strong Game Mechanics: Equal parts strategy and chance
Strategy: Right when you think the game is over, a well-executed plan could change everything
Maze Cards
When played, these maze cards allow the player to place barrier tokens anywhere on the board matching the shape on the card. These tokens act as barrier walls that create the maze that each player needs to navigate to win.
Action Cards
Buster: Remove 1 barrier wall token from anywhere on the board.
Double Buster: Remove 2 touching barrier wall tokens from the board.
Leap: Jump over one 1 barrier wall token.
Count barrier wall tokens as one space.
Players are not allowed to land on a barrier wall token but are always required to move their pawn the full number of spaces that are rolled.
Double Leap: Jump 2 touching barrier tokens.
Lose A Turn: Choose any player to lose their next turn.
—description from the publisher
This game is highly strategic and offers new and exciting strategies each time you gather with your family and friends.
We loved making and testing Mazing for you and we sincerely hope you have a great time playing it too. Let the games begin!
What Makes Mazing Unique?
Variability: The game play is never the same twice and alliances are always changing based on your competitors movements
Easy To Learn and Play: Well suited for a wide range of ages
Strong Game Mechanics: Equal parts strategy and chance
Strategy: Right when you think the game is over, a well-executed plan could change everything
Maze Cards
When played, these maze cards allow the player to place barrier tokens anywhere on the board matching the shape on the card. These tokens act as barrier walls that create the maze that each player needs to navigate to win.
Action Cards
Buster: Remove 1 barrier wall token from anywhere on the board.
Double Buster: Remove 2 touching barrier wall tokens from the board.
Leap: Jump over one 1 barrier wall token.
Count barrier wall tokens as one space.
Players are not allowed to land on a barrier wall token but are always required to move their pawn the full number of spaces that are rolled.
Double Leap: Jump 2 touching barrier tokens.
Lose A Turn: Choose any player to lose their next turn.
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