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BGG랭킹
BGG전체 : 11590
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인원
1-4 명
BGG추천: 2-4 명 -
게임시간
30-120 분
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연령
12+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
2.80 / 5
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디자이너
Martin Müller, André Schillo
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아티스트
Hauke Kock, Anna Wedler
-
인원
게임 소개
탐험과 정복이라는 1-4인 스토리 중심의 전략 게임에서 불길한 모험을 시작하세요.
공포의 섬은 1-4명의 플레이어가 경쟁 게임 또는 협동 게임으로 경험할 수 있습니다. 각 게임은 개별적으로 또는 캠페인의 일부로 플레이할 수 있는 매우 중요한 줄거리와 함께 모험을 기반으로 한다.
당신은 미니언, 테러, 계절적 사건, 그리고 예상치 못한 상황의 형태로 다른 섬들을 탐험하고 그들의 위험을 극복해야 합니다. 밀림 속 깊숙한 곳으로 진군하여 그 지역을 장악하고, 캠프를 조성하고, 입지를 강화하기 위해 주민들과 싸우거나 협상을 통해 자원을 세심하게 관리하십시오.
결국 승점을 얻는 것은 게임에서 승리하기 위해 필수적이며 주어진 시나리오 목표를 따르고 진행 과제에 집중하며 미션을 완수하는 등 다양한 방법으로 얻을 수 있다. 이제 전략을 발전시키고 용감하게 테러 제도의 미지의 지역으로 탐험을 이끄는 것은 여러분에게 달려 있습니다.
특별한 이유
각 게임은 고유한 – 시즌 효과, 탐험 덱, 무작위로 설정된 영역 타일이 각 게임에서 예측 불가능한 다른 탐색으로 새로운 경험을 형성합니다.
경쟁 게임, 협력 게임, 단독 게임 중 어느 것을 선호하든 간에, 서로 대적하거나, 함께 하거나, 아니면 혼자서 하는 게임은, 공포의 섬들은 기계나 분위기를 잃지 않고, 그 모든 것을 특징으로 합니다.
스토리의 일부가 되어 모험을 할 때마다 새로운 스토리로 들어가거나 캠페인을 진행하면서 중요한 줄거리를 따라가세요. 배경, 에필로그, 그리고 모험 디자인 자체는 여러분이 이야기의 일부가 된 것처럼 느끼도록 도와줄 것입니다.
경기에 임하라; 선수 탈락은 없으며, 증가하는 위협 시스템은 선두 선수들이 더 이상 이길 가망이 없다고 느끼지 않도록 스트라이크 범위를 유지하는 데 도움이 될 것이다.
어드벤처 목표를 달성하거나, 미션을 완료하거나, 진행 과제에 집중하거나, 다른 플레이어를 공격하여 승리 포인트를 획득할 수 있습니다. 경기를 이길 수 있는 선택지는 얼마든지 있다.
각 결정이 라운드 동안 다른 행동의 사용을 제한하기 때문에 미리 계획을 세우고 현명하게 여러분의 행동을 선택하세요.
무한한 가능성 – 레이아웃, 미니언, 보스, 진행 과제 또는 모험 목표를 사용자 지정하여 자신만의 모험과 캠페인을 쉽게 만듭니다.
—출판사의 설명
공포의 섬은 1-4명의 플레이어가 경쟁 게임 또는 협동 게임으로 경험할 수 있습니다. 각 게임은 개별적으로 또는 캠페인의 일부로 플레이할 수 있는 매우 중요한 줄거리와 함께 모험을 기반으로 한다.
당신은 미니언, 테러, 계절적 사건, 그리고 예상치 못한 상황의 형태로 다른 섬들을 탐험하고 그들의 위험을 극복해야 합니다. 밀림 속 깊숙한 곳으로 진군하여 그 지역을 장악하고, 캠프를 조성하고, 입지를 강화하기 위해 주민들과 싸우거나 협상을 통해 자원을 세심하게 관리하십시오.
결국 승점을 얻는 것은 게임에서 승리하기 위해 필수적이며 주어진 시나리오 목표를 따르고 진행 과제에 집중하며 미션을 완수하는 등 다양한 방법으로 얻을 수 있다. 이제 전략을 발전시키고 용감하게 테러 제도의 미지의 지역으로 탐험을 이끄는 것은 여러분에게 달려 있습니다.
특별한 이유
각 게임은 고유한 – 시즌 효과, 탐험 덱, 무작위로 설정된 영역 타일이 각 게임에서 예측 불가능한 다른 탐색으로 새로운 경험을 형성합니다.
경쟁 게임, 협력 게임, 단독 게임 중 어느 것을 선호하든 간에, 서로 대적하거나, 함께 하거나, 아니면 혼자서 하는 게임은, 공포의 섬들은 기계나 분위기를 잃지 않고, 그 모든 것을 특징으로 합니다.
스토리의 일부가 되어 모험을 할 때마다 새로운 스토리로 들어가거나 캠페인을 진행하면서 중요한 줄거리를 따라가세요. 배경, 에필로그, 그리고 모험 디자인 자체는 여러분이 이야기의 일부가 된 것처럼 느끼도록 도와줄 것입니다.
경기에 임하라; 선수 탈락은 없으며, 증가하는 위협 시스템은 선두 선수들이 더 이상 이길 가망이 없다고 느끼지 않도록 스트라이크 범위를 유지하는 데 도움이 될 것이다.
어드벤처 목표를 달성하거나, 미션을 완료하거나, 진행 과제에 집중하거나, 다른 플레이어를 공격하여 승리 포인트를 획득할 수 있습니다. 경기를 이길 수 있는 선택지는 얼마든지 있다.
각 결정이 라운드 동안 다른 행동의 사용을 제한하기 때문에 미리 계획을 세우고 현명하게 여러분의 행동을 선택하세요.
무한한 가능성 – 레이아웃, 미니언, 보스, 진행 과제 또는 모험 목표를 사용자 지정하여 자신만의 모험과 캠페인을 쉽게 만듭니다.
—출판사의 설명
Embark on sinister adventures in this 1-4 player story-driven strategy game of exploration and conquest.
Isles of Terror can be experienced as a competitive or a cooperative game by 1-4 players. Each game is based on an adventure with an overarching storyline that can either be played separately or as part of a campaign.
You will need to explore different isles and overcome their dangers in the form of minions, terrors, seasonal events, and unforeseen situations. Carefully manage your resources as you advance deeper into the jungles through fighting or negotiating with its inhabitants in order to gain control of the areas, to raise camps, and to strengthen your position.
In the end, earning victory points is essential to win the game and they can be earned in many different ways, e.g. by following the given scenario objectives, focusing on progress tasks and completing missions. Now it is up to you to evolve a strategy and bravely lead your expedition into the unknown regions of the Isles of Terror.
WHAT MAKES IT SPECIAL
Each game is unique – Seasonal effects, an exploration deck, and randomly set up area tiles shape a new experience with different and unpredictable explorations in each game.
Against each other, together or on your own – Whether you prefer competitive, cooperative or solo games, Isles of Terror features all of that without losing anything of its mechanics or atmosphere!
Become a part of the story – Delve into a new story with each adventure or follow the overarching plot while playing a campaign. Backgrounds, epilogues and the adventure design itself will help you to feel like you are part of the story.
Stay in the game – There is no player elimination and a growing threat system will help to keep the leading players within striking range so that no player ever feels like they do not stand a chance of winning anymore.
Choose your strategy –Go after the adventure objectives, complete missions, focus on your progress tasks, or even raid other players to earn victory points. There are plenty of options to win a game.
Self-restricting action system – Plan ahead and choose your actions wisely as each decision restricts the usage of your other actions during a round.
Endless possibilities – Easily create your own adventures and campaigns by customizing the isles’ layout, minions, bosses, progress tasks or adventure objectives.
—description from the publisher
Isles of Terror can be experienced as a competitive or a cooperative game by 1-4 players. Each game is based on an adventure with an overarching storyline that can either be played separately or as part of a campaign.
You will need to explore different isles and overcome their dangers in the form of minions, terrors, seasonal events, and unforeseen situations. Carefully manage your resources as you advance deeper into the jungles through fighting or negotiating with its inhabitants in order to gain control of the areas, to raise camps, and to strengthen your position.
In the end, earning victory points is essential to win the game and they can be earned in many different ways, e.g. by following the given scenario objectives, focusing on progress tasks and completing missions. Now it is up to you to evolve a strategy and bravely lead your expedition into the unknown regions of the Isles of Terror.
WHAT MAKES IT SPECIAL
Each game is unique – Seasonal effects, an exploration deck, and randomly set up area tiles shape a new experience with different and unpredictable explorations in each game.
Against each other, together or on your own – Whether you prefer competitive, cooperative or solo games, Isles of Terror features all of that without losing anything of its mechanics or atmosphere!
Become a part of the story – Delve into a new story with each adventure or follow the overarching plot while playing a campaign. Backgrounds, epilogues and the adventure design itself will help you to feel like you are part of the story.
Stay in the game – There is no player elimination and a growing threat system will help to keep the leading players within striking range so that no player ever feels like they do not stand a chance of winning anymore.
Choose your strategy –Go after the adventure objectives, complete missions, focus on your progress tasks, or even raid other players to earn victory points. There are plenty of options to win a game.
Self-restricting action system – Plan ahead and choose your actions wisely as each decision restricts the usage of your other actions during a round.
Endless possibilities – Easily create your own adventures and campaigns by customizing the isles’ layout, minions, bosses, progress tasks or adventure objectives.
—description from the publisher
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