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BGG랭킹
BGG전체 : 10164
ABSTRACTS : 1293
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인원
2-2 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
20-20 분
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연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.79 / 5
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디자이너
Mordecai Meirowitz
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아티스트
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인원
게임 소개
숨겨진 말뚝의 색깔을 맞춰보세요. 각 선수가 돌아가면서 제한된 숫자의 추측을 하는 감점 게임으로, 논리를 이용해 상대방이 어떤 쐐기를 숨겼는지 추론한다.
한 명의 플레이어가 게임 보드의 끝에 있는 스크린 뒤의 공간에 몰래 네 개의 색상의 말뚝을 꽂습니다. 다른 플레이어인 코드브레이커는 일련의 추측을 한다. 각각의 추측 후에, 코드 메이커는 더 작은 핀을 사용하여 추측한 핀이 정확한 색과 정확한 위치에 있는지, 색상은 맞지만 잘못된지, 아니면 완전히 잘못된 색인지를 코드 브레이커에게 알려준다. 코드 브레이커는 다음 줄에서 다른 추측을 하며, 이전 추측에서 얻은 정보를 바탕으로 코드 메이커가 게임 초반에 숨긴 페그를 일치시키려 한다.
이것은 4홀 2인 게임입니다. 다른 조합은 마스터마인드 패밀리를 참조하십시오.
한 명의 플레이어가 게임 보드의 끝에 있는 스크린 뒤의 공간에 몰래 네 개의 색상의 말뚝을 꽂습니다. 다른 플레이어인 코드브레이커는 일련의 추측을 한다. 각각의 추측 후에, 코드 메이커는 더 작은 핀을 사용하여 추측한 핀이 정확한 색과 정확한 위치에 있는지, 색상은 맞지만 잘못된지, 아니면 완전히 잘못된 색인지를 코드 브레이커에게 알려준다. 코드 브레이커는 다음 줄에서 다른 추측을 하며, 이전 추측에서 얻은 정보를 바탕으로 코드 메이커가 게임 초반에 숨긴 페그를 일치시키려 한다.
이것은 4홀 2인 게임입니다. 다른 조합은 마스터마인드 패밀리를 참조하십시오.
Guess the color of hidden pegs. A deduction game where each player takes turn making a limited number of guesses, using logic to deduce what pegs the opponent has hidden.
One player secretly puts four colored pegs in the spaces behind a screen at once end of the game board. The other player, the code breaker, makes a series of guesses. After each guess, the code maker uses smaller pegs to tell the code breaker if their guessed pegs are the right color and in the right place, are the right color but the wrong place, or are the wrong color entirely. The code breaker makes another guess in the next row, building upon information from previous guesses, trying to match the pegs the code maker hid at the beginning of the game.
This is a two-player game with 4 holes. For other combinations, please see the Mastermind Family.
One player secretly puts four colored pegs in the spaces behind a screen at once end of the game board. The other player, the code breaker, makes a series of guesses. After each guess, the code maker uses smaller pegs to tell the code breaker if their guessed pegs are the right color and in the right place, are the right color but the wrong place, or are the wrong color entirely. The code breaker makes another guess in the next row, building upon information from previous guesses, trying to match the pegs the code maker hid at the beginning of the game.
This is a two-player game with 4 holes. For other combinations, please see the Mastermind Family.
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