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BGG랭킹
BGG전체 : 10380
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인원
2-8 명
BGG추천: 2-6 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
13+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Jonathan Thwaites
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아티스트
Rod Raymundo
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인원
게임 소개
타이탄 기지에서 탈출할 수 있나? No Escape는 2-8명의 플레이어를 위한 빠른 속도의 전략적인 미로 쌓기 타일 게임입니다. 서로에 대한 액션을 사용하고, 메이즈 타일을 플레이하여 상대의 메이즈를 늘리고, 창의적 주사위 시스템을 사용하여 이동합니다. 한 게임에 약 30분이 소요되며, 설정과 테이크다운 시간이 간편해 여행이나 가족행사에 이상적인 게임이다. 가장 먼저 탈출선을 찾으세요. 다른 모든 이들에게 탈출은 없다.
각 턴마다 플레이어들은 손에서 하나의 액션 타일을 연주할 수 있다. 그런 다음 하나의 메이즈 타일을 플레이하고 다른 플레이어가 가고 있는 경로를 확장해야 합니다. 마지막으로 플레이어들은 자신만의 경로를 따라 움직이며 사용자 지정 주사위를 굴립니다. 미로를 빠져나온 첫 번째 플레이어가 승리합니다.
로 모든 죽은 말 또한 선수들의 장점을 제공할 때 당신의 반대자들을 차단하는 가짜를 전략적다. 작업 타일이 가장 큰 이점을 제공할 때 작업 타일을 재생하되 너무 오래 누르고 있으면 모든 타일을 삭제해야 할 수도 있습니다.
모든 단점이 새로운 장점으로 이어질 수 있습니다. 모든 보너스는 효과가 있다. 이건 탈출이 아니야!
—디자이너의 설명
각 턴마다 플레이어들은 손에서 하나의 액션 타일을 연주할 수 있다. 그런 다음 하나의 메이즈 타일을 플레이하고 다른 플레이어가 가고 있는 경로를 확장해야 합니다. 마지막으로 플레이어들은 자신만의 경로를 따라 움직이며 사용자 지정 주사위를 굴립니다. 미로를 빠져나온 첫 번째 플레이어가 승리합니다.
로 모든 죽은 말 또한 선수들의 장점을 제공할 때 당신의 반대자들을 차단하는 가짜를 전략적다. 작업 타일이 가장 큰 이점을 제공할 때 작업 타일을 재생하되 너무 오래 누르고 있으면 모든 타일을 삭제해야 할 수도 있습니다.
모든 단점이 새로운 장점으로 이어질 수 있습니다. 모든 보너스는 효과가 있다. 이건 탈출이 아니야!
—디자이너의 설명
Can you escape Titan station? No Escape is a fast-paced, strategic maze-building tile game for 2-8 players. Use actions against each other, Play Maze tiles to increase the maze for your opponents, and move using a creative dice system. A game takes approximately 30 minutes, and easy setup and take-down time makes it an ideal game for travel or family events. Be the first to find the escape pod. For everyone else, there is No Escape.
Each turn players may play one action tile from their hand. They then must play one maze tile and attempt to extend a path another player is taking. Finally players roll the custom dice an move along their own path. The first player to make it out of the maze wins.
Be strategic when placing dead ends to block your opponents, as every dead end will also give players advantages. Play your Action tiles when they'll provide you the greatest advantage, but hold onto them too long and you may be forced to discard them all.
Every disadvantage can lead to a new advantage. Every bonus has it's counter. This is No Escape!
—description from the designer
Each turn players may play one action tile from their hand. They then must play one maze tile and attempt to extend a path another player is taking. Finally players roll the custom dice an move along their own path. The first player to make it out of the maze wins.
Be strategic when placing dead ends to block your opponents, as every dead end will also give players advantages. Play your Action tiles when they'll provide you the greatest advantage, but hold onto them too long and you may be forced to discard them all.
Every disadvantage can lead to a new advantage. Every bonus has it's counter. This is No Escape!
—description from the designer
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