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BGG랭킹
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WARGAMES : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Jim Callahan
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아티스트
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인원
게임 소개
1914년 8월, 비행기는 겨우 10주년을 맞이했고, 이제 막 전쟁 무기가 되었다. 1911년 북아프리카에서 이탈리아인들은 공군력을 사용했고, 루이스 블ériot&rsquo의 유명한 영국 해협 횡단 여행은 여전히 신선한 기억이었다.
1차 대전은 영웅과 악당의 시대였고, 누가 어떤 명분으로 누구와 싸우는지 모두가 아는 전쟁이었다. 양측 모두 대승과 대패, 그리고 많은 트렌치피트를 기록했다. 이 게임은 제1차 세계 대전 참호를 둘러싼 가장 큰 전투를 시뮬레이션하기 위해 고안되었지만, 우리는 남성과 여성이 그들의 믿음과 그들의 나라를 위해 죽었다는 것을 잊어서는 안 된다. 영웅들은 양쪽에서 이 전투로 탄생했다.
우리의 전쟁 역사상 비행기만큼 변화가 있었던 적은 없었다. 우리 군인들이 공수부대였을 때 전투는 영원히 바뀌었을 뿐만 아니라, 모든 세대가 우리 군대의 무기고에 있는 이 최신 무기에 매료되었다. 심지어 21세기에도, 공중에서의 첫 해의 낭만과 기쁨은 이 새로운 기사들에 대한 깊은 존경심을 불러일으킨다.
에이스 앳 던은 준역사적 공중전 게임이다. 세기의 전환을 배경으로 한 이 게임은 제1차 세계 대전 플라잉 에이스와 그의 무서운 적들의 일대일 전투를 모델링한다. 다른 모든 마제스틱 트웰브 게임과 마찬가지로, 새벽의 에이스는 재미있고 쉽게 플레이할 수 있으며, 어떤 미니어처 라인으로도 작동하며, 플레이어들이 상상력을 발휘하고 재미를 느끼도록 장려한다.
36대의 비행기를 자유롭게 이용할 수 있고 완전한 맞춤 포인트 시스템으로, 우리가 포함하지 않은 기존 비행기를 제작할 수 있으며, 또한 여러분이 생각하는 프랑스 하늘에 대혼란을 일으킬 수 있는 디자인을 시도할 수 있습니다.
시스템의 유연성은 플레이어들이 20세기 전환기에 남자 대 남자 공중전을 재현할 수 있게 한다. 간단한 전투 및 기동 시스템은 복잡한 조종 차트와 복잡하게 상세한 비행기 기록 보관을 생략할 수 있다는 것을 의미한다. 칠판에 남겨진 건 그냥 재미일 뿐이야.
ZIP 파일에는 규칙집의 전체 색상과 프린터 친화적인 PDF 버전이 모두 포함되어 있습니다.
1차 대전은 영웅과 악당의 시대였고, 누가 어떤 명분으로 누구와 싸우는지 모두가 아는 전쟁이었다. 양측 모두 대승과 대패, 그리고 많은 트렌치피트를 기록했다. 이 게임은 제1차 세계 대전 참호를 둘러싼 가장 큰 전투를 시뮬레이션하기 위해 고안되었지만, 우리는 남성과 여성이 그들의 믿음과 그들의 나라를 위해 죽었다는 것을 잊어서는 안 된다. 영웅들은 양쪽에서 이 전투로 탄생했다.
우리의 전쟁 역사상 비행기만큼 변화가 있었던 적은 없었다. 우리 군인들이 공수부대였을 때 전투는 영원히 바뀌었을 뿐만 아니라, 모든 세대가 우리 군대의 무기고에 있는 이 최신 무기에 매료되었다. 심지어 21세기에도, 공중에서의 첫 해의 낭만과 기쁨은 이 새로운 기사들에 대한 깊은 존경심을 불러일으킨다.
에이스 앳 던은 준역사적 공중전 게임이다. 세기의 전환을 배경으로 한 이 게임은 제1차 세계 대전 플라잉 에이스와 그의 무서운 적들의 일대일 전투를 모델링한다. 다른 모든 마제스틱 트웰브 게임과 마찬가지로, 새벽의 에이스는 재미있고 쉽게 플레이할 수 있으며, 어떤 미니어처 라인으로도 작동하며, 플레이어들이 상상력을 발휘하고 재미를 느끼도록 장려한다.
36대의 비행기를 자유롭게 이용할 수 있고 완전한 맞춤 포인트 시스템으로, 우리가 포함하지 않은 기존 비행기를 제작할 수 있으며, 또한 여러분이 생각하는 프랑스 하늘에 대혼란을 일으킬 수 있는 디자인을 시도할 수 있습니다.
시스템의 유연성은 플레이어들이 20세기 전환기에 남자 대 남자 공중전을 재현할 수 있게 한다. 간단한 전투 및 기동 시스템은 복잡한 조종 차트와 복잡하게 상세한 비행기 기록 보관을 생략할 수 있다는 것을 의미한다. 칠판에 남겨진 건 그냥 재미일 뿐이야.
ZIP 파일에는 규칙집의 전체 색상과 프린터 친화적인 PDF 버전이 모두 포함되어 있습니다.
In August of 1914, the airplane had barely made its tenth anniversary, and had only just become a weapon of war. The Italians had used air power (if it could be called that) in North Africa in 1911, and Louis Blériot’s famous trip across the English Channel was still a fresh memory.
The Great War was a time of heroes and villains, a war where everyone knew who was fighting whom and for what cause. Both sides had their great victories, huge defeats and plenty of trench foot. While this game is designed to simulate the greatest battles over the trenches of the World War I battlefield, we should not forget that men and women died for their beliefs and for their countries. Heroes were born of this combat on both sides.
At no other time in our warring history has there been such a change as the airplane. Not only did combat change forever once our soldiers were airborne, but a whole generation became enamored of this newest weapon in our military arsenal. Even into the twenty-first century, the romance and joys of those first years in the air evoke the deepest respect for these new knights, these men of the airways.
Aces at Dawn is a game of quasi-historical combat in the skies. Set at the turn of the century, the game models the man-to-man combat of the World-War I flying ace and his dreaded enemies. As with all Majestic Twelve games, Aces at Dawn is fun and easy to play, works with any line of miniatures, and encourages players to use their imagination and have fun, which is the way wargaming is supposed to be.
With 36 planes at your disposal and a fully-customizable points system, you can build existing planes we haven't included and also try out designs that you think would have wreaked havoc in the skies of France.
The flexibility of the system allows players to recreate the man-to-man air jousting at the turn of the twentieth century. A simple combat and maneuver system means you can dispense with complicated maneuver charts and intricately detailed plane record-keeping. What’s left on the board is just plain fun.
The ZIP file includes both full-color and printer-friendly PDF versions of the rulebook.
The Great War was a time of heroes and villains, a war where everyone knew who was fighting whom and for what cause. Both sides had their great victories, huge defeats and plenty of trench foot. While this game is designed to simulate the greatest battles over the trenches of the World War I battlefield, we should not forget that men and women died for their beliefs and for their countries. Heroes were born of this combat on both sides.
At no other time in our warring history has there been such a change as the airplane. Not only did combat change forever once our soldiers were airborne, but a whole generation became enamored of this newest weapon in our military arsenal. Even into the twenty-first century, the romance and joys of those first years in the air evoke the deepest respect for these new knights, these men of the airways.
Aces at Dawn is a game of quasi-historical combat in the skies. Set at the turn of the century, the game models the man-to-man combat of the World-War I flying ace and his dreaded enemies. As with all Majestic Twelve games, Aces at Dawn is fun and easy to play, works with any line of miniatures, and encourages players to use their imagination and have fun, which is the way wargaming is supposed to be.
With 36 planes at your disposal and a fully-customizable points system, you can build existing planes we haven't included and also try out designs that you think would have wreaked havoc in the skies of France.
The flexibility of the system allows players to recreate the man-to-man air jousting at the turn of the twentieth century. A simple combat and maneuver system means you can dispense with complicated maneuver charts and intricately detailed plane record-keeping. What’s left on the board is just plain fun.
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