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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
90-90 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.33 / 5
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디자이너
Bruce Biskup, Joshua Howard
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아티스트
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인원
게임 소개
빅토리아 여왕의 해군은 1880년부터 1906년까지의 기간을 시뮬레이션한 두 명의 플레이어를 위한 해상 전투 게임이다. 경기 규모는 헥스당 500m, 회전당 약 5분이다. 수도선은 개별적으로 모델링됩니다. 복잡성은 중간 정도입니다. 학습 시간은 30분에서 45분 사이입니다.
플레이어는 전함대의 주요 전술 지도자인 편대 지휘관의 역할을 맡는다. 따라서, 그들은 일반적으로 3-12척의 자본 선박의 관리 가능한 병력을 담당합니다. 퀸 빅토리아스 네이비는 2인용으로 설계돼 각 시나리오마다 1시간 정도 소요되는 솔리테어 또는 복수의 플레이어에게도 적합하다.
이 게임은 종종 모순되는 세 가지 목표, 즉 저렴한 가격, 게임 플레이 및 진정성을 완벽하게 혼합합니다. 이 게임의 초점은 수도선 전투의 조건을 재현하는 것이다. 어뢰정, 건보트, 그리고 여러 소형 선박들은 배틀 플릿 개념의 중요한 구성 요소가 아니므로 게임에서 제외되었다. 하지만 규칙의 단순성 덕분에, 당신만의 게임을 위해 이러한 공예품을 디자인하는 것은 쉬운 일이다.
플레이어는 전함대의 주요 전술 지도자인 편대 지휘관의 역할을 맡는다. 따라서, 그들은 일반적으로 3-12척의 자본 선박의 관리 가능한 병력을 담당합니다. 퀸 빅토리아스 네이비는 2인용으로 설계돼 각 시나리오마다 1시간 정도 소요되는 솔리테어 또는 복수의 플레이어에게도 적합하다.
이 게임은 종종 모순되는 세 가지 목표, 즉 저렴한 가격, 게임 플레이 및 진정성을 완벽하게 혼합합니다. 이 게임의 초점은 수도선 전투의 조건을 재현하는 것이다. 어뢰정, 건보트, 그리고 여러 소형 선박들은 배틀 플릿 개념의 중요한 구성 요소가 아니므로 게임에서 제외되었다. 하지만 규칙의 단순성 덕분에, 당신만의 게임을 위해 이러한 공예품을 디자인하는 것은 쉬운 일이다.
Queen Victoria's Navy is a nautical combat war game for two players which simulates the period from 1880-1906. The game scale is 500 meters per hex and about 5 minutes per turn. Capital ships are modeled individually. Complexity is medium. Time to learn is from 30-45 minutes.
Players take the role of squadron commanders, the principal tactical leaders in the battle fleet. As such, they are in charge of a manageable force of capital ships, generally 3-12. Designed for 2 players, Queen Victoria's Navy is also suitable for solitaire or multiple players, each scenario taking about 1 hour to complete.
This game manages to blend three often contradictory goals together seamlessly: affordability, game-play, and authenticity. The focus of the game is to recreate the conditions of a capital ship battle. Torpedo boats, gunboats and sundry other smaller vessels have been left out of the game as they were not critical components of the Battle Fleet concept, and their inclusion would have added complexity and cost to the game. However, thanks to the simplicity of the rules, it is an easy task to design these craft for your own games.
Players take the role of squadron commanders, the principal tactical leaders in the battle fleet. As such, they are in charge of a manageable force of capital ships, generally 3-12. Designed for 2 players, Queen Victoria's Navy is also suitable for solitaire or multiple players, each scenario taking about 1 hour to complete.
This game manages to blend three often contradictory goals together seamlessly: affordability, game-play, and authenticity. The focus of the game is to recreate the conditions of a capital ship battle. Torpedo boats, gunboats and sundry other smaller vessels have been left out of the game as they were not critical components of the Battle Fleet concept, and their inclusion would have added complexity and cost to the game. However, thanks to the simplicity of the rules, it is an easy task to design these craft for your own games.
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