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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
90-120 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Danny Bass, Christopher Dravus, Ed Soderberg
-
아티스트
Crimzon Studio
-
인원
게임 소개
www.ironrise.com에서 구입하십시오.
팀 대 팀 형식의 협동 플레이를 특징으로 하는 2-6인용 어드벤처 카드 게임입니다. 게임은 게임 그 자체를 넘어 미디어에서 존재하는 이야기 세계를 배경으로 하며, 모험적인 히어로즈 그룹(한 팀)이 다른 팀(다른 팀)을 모략하는 악당들과 대결하는 것으로 설정된다.
기계적으로 아이언라이즈는 카드를 자산으로 활용하는데, 이는 상대팀과 적대적인 방식으로 관리하고 플레이해야 한다. 핵심 메카닉은 "챌린지"로, 각 팀의 카드가 "슬롯"에서 가장 많은 승점을 얻기 위해 일련의 만남에서 누가 승리자인지 판별하기 위해 사용된다.
—디자이너의 설명
팀 대 팀 형식의 협동 플레이를 특징으로 하는 2-6인용 어드벤처 카드 게임입니다. 게임은 게임 그 자체를 넘어 미디어에서 존재하는 이야기 세계를 배경으로 하며, 모험적인 히어로즈 그룹(한 팀)이 다른 팀(다른 팀)을 모략하는 악당들과 대결하는 것으로 설정된다.
기계적으로 아이언라이즈는 카드를 자산으로 활용하는데, 이는 상대팀과 적대적인 방식으로 관리하고 플레이해야 한다. 핵심 메카닉은 "챌린지"로, 각 팀의 카드가 "슬롯"에서 가장 많은 승점을 얻기 위해 일련의 만남에서 누가 승리자인지 판별하기 위해 사용된다.
—디자이너의 설명
Purchase at www.ironrise.com
A 2-6 player adventure card game featuring co-operative play in a team vs. team format. The game is set in a narrative world existing in media beyond the game itself (Spirel), and is set up as groups of adventuring Heroes (one team) faces off against scheming Villains (the other team).
Mechanically, Ironrise uses cards as assets which must be managed and played in an adversarial manner against the other team. The core mechanic is the "challenge" in which cards are used from each team in "slots" in order to determine who is the victor in an array of encounters, in a quest to accrue the most victory points.
—description from the designer
A 2-6 player adventure card game featuring co-operative play in a team vs. team format. The game is set in a narrative world existing in media beyond the game itself (Spirel), and is set up as groups of adventuring Heroes (one team) faces off against scheming Villains (the other team).
Mechanically, Ironrise uses cards as assets which must be managed and played in an adversarial manner against the other team. The core mechanic is the "challenge" in which cards are used from each team in "slots" in order to determine who is the victor in an array of encounters, in a quest to accrue the most victory points.
—description from the designer
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