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  • 인원

    2-8 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    180-180 분

  • 연령

    12+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    2.00 / 5

게임 소개

링컨 전쟁은 "과 같은 그리드 기반 시스템을 사용합니다.제1차 세계 대전 때 1피트(30cm) 정사각형으로 분할되는 스퀘어 바싱&인용어. 유닛들은 상대방의 스퀘어 중 하나에 진입하고자 할 때 충돌이 일어나며 사각에서 사각으로 전진한다.

이 게임은 6인치 x 4인치 테이블을 위해 설계되었다. 지형은 추상화되며, 각각의 정사각형은 개방형(지형이 적거나 없음)과 폐쇄형(숲이나 마을과 같은 움직임을 방해하는 지형)으로 평가된다. 수치들이 단순히 하나의 큰 정사각형에서 다른 정사각형으로 이동하기 때문에, 기본 기준은 매우 완화된다; 단위는 거의 모든 방식으로 만들어질 수 있고 양쪽이 동일할 필요는 없다.

게임 시스템은 기병 정찰, 보급, 시나리오 단축/렌징과 같은 오프테이블 효과에 대한 규칙을 포함한다.

스케일은 다음과 같습니다.

보병 연대는 3-5개의 기지로 구성되어 있다.
포병 포대는 1개 베이스입니다.
기병대 연대는 3-4개의 기지로 구성되어 있다.

각각의 칸에는 보병이나 기병 10개 또는 포병 5개까지 넣을 수 있다.
Lincoln's War uses the same grid based system as the "Square Bashing" World War One rules, where the play surface is subdivided into 1 foot (30 cm) squares. Units advance from square to square coming into conflict when they wish to advance into one of the opponent's square.

The game is designed for a 6' x 4' table. Terrain is abstracted; the individual squares are rated as open (little or no terrain) and closed (terrain that encumbers movement such as woods or towns). Because figures are simply moved from one large square to another, basing standards are very relaxed; units can be based in almost any fashion and both sides need not be identical.

The game system includes rules for off-table effects such as cavalry scouting, supply and shortening/lengthening the scenario.

The scale is as follows:

Infantry regiments are 3-5 bases.
Artillery batteries are 1 base.
Cavalry regiments are 3-4 bases.

Individual squares can hold up to 10 units of infantry or cavalry or 5 units of artillery.

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