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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Clark D. Rodeffer
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아티스트
-
인원
게임 소개
작은 왕자들은 가장 크고 가치 있는 땅을 차지하기 위해 서로 바신들과 변덕스러운 용병들의 무리를 짓습니다. 나중에 왕자들은 그들의 팽창하는 왕국을 통제하기 위해 성을 쌓고 업그레이드합니다. 가장 강하고 가치 있는 영지를 가진 약한 왕자가 승리한다.
쁘띠 피프스(Party Fiefs)는 두 단계로 진행되는 피스팩용 게임이다.
라이오브더랜드에서는 선수들이 출발지를 만들기 위해 기와를 깔고, 그 안에 군주와 군주를 배치한다.
그리고 플레이어들이 왕자를 옮기고, 가신을 배치하고, 군벌에 대한 통제권을 얻기 위해 경쟁하고, 성을 쌓고 업그레이드하여 자신의 지방을 장악하기 위해 싸우는 시합입니다.
통제되지 않은 지방이 없고 각 왕자별 지방의 가치를 합산해 가장 낮은 득점왕자가 승리하는 방식으로 경기가 끝난다.
—출판사의 설명
쁘띠 피프스(Party Fiefs)는 두 단계로 진행되는 피스팩용 게임이다.
라이오브더랜드에서는 선수들이 출발지를 만들기 위해 기와를 깔고, 그 안에 군주와 군주를 배치한다.
그리고 플레이어들이 왕자를 옮기고, 가신을 배치하고, 군벌에 대한 통제권을 얻기 위해 경쟁하고, 성을 쌓고 업그레이드하여 자신의 지방을 장악하기 위해 싸우는 시합입니다.
통제되지 않은 지방이 없고 각 왕자별 지방의 가치를 합산해 가장 낮은 득점왕자가 승리하는 방식으로 경기가 끝난다.
—출판사의 설명
Minor princes pit bands of vassals and fickle mercenaries against one another in a struggle to possess the largest and most valuable tracts of land. Later, the princes build and upgrade castles to secure control of their expanding realms. The player whose weaker prince has the strongest, most valuable fiefdom wins.
Petty Fiefs is a game for the piecepack played in two phases:
Lay of the Land, where players lay out the tiles to make the starting provinces and places the princes and warlord into them;
and Contention, where players fight to gain control of the provinces by moving their princes, placing vassals, bidding for control of the warlord, placing mercenaries etc. and then secure control of their provinces by building and upgrading castles.
The game ends when there are no uncontrolled provinces and players total up the values of the provinces for each of their princes and the player whose lowest scoring prince has the highest score wins.
—description from the publisher
Petty Fiefs is a game for the piecepack played in two phases:
Lay of the Land, where players lay out the tiles to make the starting provinces and places the princes and warlord into them;
and Contention, where players fight to gain control of the provinces by moving their princes, placing vassals, bidding for control of the warlord, placing mercenaries etc. and then secure control of their provinces by building and upgrading castles.
The game ends when there are no uncontrolled provinces and players total up the values of the provinces for each of their princes and the player whose lowest scoring prince has the highest score wins.
—description from the publisher
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