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BGG랭킹
BGG전체 : 3990
STRATEGY : 1682
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인원
1-4 명
BGG추천: 4-4 명 -
게임시간
10-45 분
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연령
0+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
2.31 / 5
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디자이너
Fabian Fischer, Dario Reinhardt
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아티스트
Janna Sophia, Sebastian Walter
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인원
게임 소개
크림슨 컴퍼니에서는 두 명의 상대 플레이어가 치열한 판타지 세계에서 모험적인 귀족의 역할을 맡는다. 지혜의 싸움에서, 그들은 굳은 전사들과 그늘진 상인들부터 신화 속의 생명체에 이르기까지 용병들을 모읍니다.
크림슨 컴퍼니의 경기에서 당신의 목표는 중앙에 있는 세 개의 성 중 두 개를 정복하는 것입니다. 당신은 그 레인이 득점될 때까지 그 레인의 상대보다 더 많은 힘을 모아서 성을 정복합니다. 레인은 선수가 적어도 4장의 카드를 소유하면 채점된다.
카드는 매우 다양한 문자를 나타내며, 모든 문자는 특정한 강도 값과 고유한 효과를 가지고 있다. 후자는 카드가 재생될 때 발생하는 일회성 순간 효과이거나 게임의 특정 단계에서 트리거된다. 캐릭터 덱에서 무작위로 뽑은 네 장의 카드가 제공되고 있다. 한 번에 한 개에 대해서만 코인을 입찰할 수 있습니다. 그러면 상대방은 당신이 입찰한 코인을 두 배로 늘려서 당신에게 돈을 지불하거나, 패스를 하여 당신이 카드를 플레이하게 하기로 결정한다.
—디자이너의 설명
크림슨 컴퍼니의 경기에서 당신의 목표는 중앙에 있는 세 개의 성 중 두 개를 정복하는 것입니다. 당신은 그 레인이 득점될 때까지 그 레인의 상대보다 더 많은 힘을 모아서 성을 정복합니다. 레인은 선수가 적어도 4장의 카드를 소유하면 채점된다.
카드는 매우 다양한 문자를 나타내며, 모든 문자는 특정한 강도 값과 고유한 효과를 가지고 있다. 후자는 카드가 재생될 때 발생하는 일회성 순간 효과이거나 게임의 특정 단계에서 트리거된다. 캐릭터 덱에서 무작위로 뽑은 네 장의 카드가 제공되고 있다. 한 번에 한 개에 대해서만 코인을 입찰할 수 있습니다. 그러면 상대방은 당신이 입찰한 코인을 두 배로 늘려서 당신에게 돈을 지불하거나, 패스를 하여 당신이 카드를 플레이하게 하기로 결정한다.
—디자이너의 설명
In Crimson Company, two opposing players take on the roles of adventurous noblemen in a cut-throat fantasy world. In a battle of wits, they assemble armies of sellswords, from hardened warriors and shady merchants to mythical creatures as old as time.
Your goal in a match of Crimson Company is to conquer two of the three castles in the center. You conquer a castle by amassing more strength than your opponent in the castle's lane by the time that lane is scored. A lane is scored once a player owns at least four cards in it.
Cards represent a large variety of characters, all of which have specific strength values and unique effects. The latter are either one-time instant effects that happen when a card is played, or they are triggered in specific phases of the game. Four randomly drawn cards from the character deck are "on offer". You may bid coins on only one of those at a time. Then your opponent decides to either pay you off, doubling the coins you bid, or pass and let you play the card.
—description from designer
Your goal in a match of Crimson Company is to conquer two of the three castles in the center. You conquer a castle by amassing more strength than your opponent in the castle's lane by the time that lane is scored. A lane is scored once a player owns at least four cards in it.
Cards represent a large variety of characters, all of which have specific strength values and unique effects. The latter are either one-time instant effects that happen when a card is played, or they are triggered in specific phases of the game. Four randomly drawn cards from the character deck are "on offer". You may bid coins on only one of those at a time. Then your opponent decides to either pay you off, doubling the coins you bid, or pass and let you play the card.
—description from designer
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