-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
-
-
인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
9+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Martin H. Samuel
-
아티스트
Martin H. Samuel
-
인원
게임 소개
MOJO... 3연달아 전략을 바꿨어.
한 번에 하나씩 돌아가면서 플레이어는 3개의 피스와 폰을 3x3 그리드 보드에 놓고 인접한 빈 공간으로 아무 피스나 자신의 폰을 이동시킵니다.
플레이어는 블로커로 사용되는 상대방의 폰을 움직일 수 없습니다.
피스와 폰이 서로 뛰어넘을 수 없으며 마지막으로 이동한 피스는 이전 위치로 돌아갈 수 없습니다.
가로, 세로, 대각선 세 가지 색을 연속으로 가진 첫 번째 사람이 우승자입니다.
MOJO TOO는 원칙적으로 비슷하며, 각각 3개의 피스와 두 플레이어에게 공통적이고 이동할 수 있는 단일 중립 폰으로 플레이됩니다.
게임은 보드 중앙에 있는 폰으로 시작하며, 게임 중에는 빈 공간 2개를 선택할 수 있습니다.
MOJO 2... Mojo와 Mojo Too로 승점을 따냈습니다.
플레이 피스는 오리지널이며, 각각의 반대쪽 끝은 일반 주사위와 비슷하게 번호가 매겨진다.
주사위 한 개를 만드는데 3가지 색이 다 들어가야 하는데 주사위는 그렇지 않아!
피스는 끝부분 중 하나에 배치되고 이동할 때 항상 반전됩니다. 따라서 지속적으로 점수가 변경됩니다.
경기는 일정 라운드 수 또는 합의된 총점까지 진행될 수 있다.
승리하는 줄의 조각들 윗부분에 있는 손가락들이 합산됩니다 - 승자가 세트 스코어에 가장 먼저 도달하는 것입니다.
이 방법으로 5라운드 중 가장 좋은 점수는 2점일 수 있습니다.
한 번에 하나씩 돌아가면서 플레이어는 3개의 피스와 폰을 3x3 그리드 보드에 놓고 인접한 빈 공간으로 아무 피스나 자신의 폰을 이동시킵니다.
플레이어는 블로커로 사용되는 상대방의 폰을 움직일 수 없습니다.
피스와 폰이 서로 뛰어넘을 수 없으며 마지막으로 이동한 피스는 이전 위치로 돌아갈 수 없습니다.
가로, 세로, 대각선 세 가지 색을 연속으로 가진 첫 번째 사람이 우승자입니다.
MOJO TOO는 원칙적으로 비슷하며, 각각 3개의 피스와 두 플레이어에게 공통적이고 이동할 수 있는 단일 중립 폰으로 플레이됩니다.
게임은 보드 중앙에 있는 폰으로 시작하며, 게임 중에는 빈 공간 2개를 선택할 수 있습니다.
MOJO 2... Mojo와 Mojo Too로 승점을 따냈습니다.
플레이 피스는 오리지널이며, 각각의 반대쪽 끝은 일반 주사위와 비슷하게 번호가 매겨진다.
주사위 한 개를 만드는데 3가지 색이 다 들어가야 하는데 주사위는 그렇지 않아!
피스는 끝부분 중 하나에 배치되고 이동할 때 항상 반전됩니다. 따라서 지속적으로 점수가 변경됩니다.
경기는 일정 라운드 수 또는 합의된 총점까지 진행될 수 있다.
승리하는 줄의 조각들 윗부분에 있는 손가락들이 합산됩니다 - 승자가 세트 스코어에 가장 먼저 도달하는 것입니다.
이 방법으로 5라운드 중 가장 좋은 점수는 2점일 수 있습니다.
MOJO ... 3 in-a-row with a twist of strategy.
Taking turns and one at a time, players put their 3 pieces and pawn on the 3x3 grid board - then, continue by moving any piece or their own pawn to the adjacent empty space.
Players may not move the opponent's pawn - which is used as a blocker.
Pieces and pawns may not jump over each other and the last piece moved may not be returned to its previous position.
The winner is the first with their 3 color pieces in a row - horizontally, vertically or diagonally.
MOJO TOO ... similar in principle, played with 3 pieces each and a single neutral pawn that is common to and may be moved by both players.
The game starts with the pawn in the center of the board and during play, there is a choice of 2 empty spaces.
MOJO 2 ... played, as Mojo and Mojo Too, for points.
The playing pieces are original, with individual opposite ends numbered similar to regular dice.
It takes all 3 pieces of a color to make up a single die ... but dice they're not!
The pieces are placed on the board either end up and always inverted when moved - thereby constantly changing the score.
The game may be played for a certain number of rounds or to an agreed points total.
The pips on the tops of the pieces in a winning row are added up - the winner is the first to reach the set score.
In this way, the best of 5 rounds may be 2 - on points.
Taking turns and one at a time, players put their 3 pieces and pawn on the 3x3 grid board - then, continue by moving any piece or their own pawn to the adjacent empty space.
Players may not move the opponent's pawn - which is used as a blocker.
Pieces and pawns may not jump over each other and the last piece moved may not be returned to its previous position.
The winner is the first with their 3 color pieces in a row - horizontally, vertically or diagonally.
MOJO TOO ... similar in principle, played with 3 pieces each and a single neutral pawn that is common to and may be moved by both players.
The game starts with the pawn in the center of the board and during play, there is a choice of 2 empty spaces.
MOJO 2 ... played, as Mojo and Mojo Too, for points.
The playing pieces are original, with individual opposite ends numbered similar to regular dice.
It takes all 3 pieces of a color to make up a single die ... but dice they're not!
The pieces are placed on the board either end up and always inverted when moved - thereby constantly changing the score.
The game may be played for a certain number of rounds or to an agreed points total.
The pips on the tops of the pieces in a winning row are added up - the winner is the first to reach the set score.
In this way, the best of 5 rounds may be 2 - on points.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
520
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18