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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: 3-5 명 -
게임시간
90-150 분
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연령
6+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
2.67 / 5
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디자이너
Luke Morris
-
아티스트
Luke Morris
-
인원
게임 소개
투어는 팀 기반의 전술과 프로 사이클링의 즐거움을 재현하기 위해 포뮬러 드의 롤 앤 무브 스타일링과 다르게 숙련된 사이클링 팀(팀당 최대 5명의 독특한 사이클 선수)을 그들의 능력으로 최대한 활용할 필요를 결합한다.
선수들은 그린, 옐로우, U25, 물방울무늬 유니폼을 단일 스테이지 또는 전체 투어에서 경쟁할 수 있으며, 드래프트 시스템을 사용하여 파워(무리에서 이탈하는 것을 돕기 위해), 스피드(무대 끝에서 전력 질주를 돕기 위해), 산악(무대 맨 앞에서 생존하기 위해) 등급의 사이클 선수들로 팀을 구성할 수 있다.
자전거를 타는 사람들은 그들의 자전거 타는 사람들이 피곤해지는 것을 막기 위해 브레이크 브레이크와 추격하는 그룹의 선두를 재활용해야 할 필요가 있을 것이고, 반면에 다른 자전거 타는 사람들의 미끄러짐으로 미끄러져 넘어질 위험을 무릅쓰고 무리를 뚫고 나아가는 능력은 게임의 현실성을 더한다.
오리지널 게임은 루크 모리스가 자체 배급했다.게임즈온더웨이(Games On The Way")는 자전거 세계를 구축하기 위해 저렴하게 구입할 수 있는 많은 새로운 스테이지의 계획과 함께 두 스테이지를 특징으로 하는 되돌릴 수 있는 보드가 함께 제공됩니다. 전 세계의 진짜 마을과 도시들은 평평한 단계, 산악 단계, 타임 트라이얼, 롤링 스테이지, 심지어 랩 레이싱에서 서로 경쟁하게 될 것입니다!
또한, 간단한 규칙을 사용하여 플레이하거나, 전체 투어 또는 심지어 시즌에 몰입할 수 있는 기회, 자전거 타는 사람을 사고팔 수 있는 기회들이 개발되고 있다.
선수들은 그린, 옐로우, U25, 물방울무늬 유니폼을 단일 스테이지 또는 전체 투어에서 경쟁할 수 있으며, 드래프트 시스템을 사용하여 파워(무리에서 이탈하는 것을 돕기 위해), 스피드(무대 끝에서 전력 질주를 돕기 위해), 산악(무대 맨 앞에서 생존하기 위해) 등급의 사이클 선수들로 팀을 구성할 수 있다.
자전거를 타는 사람들은 그들의 자전거 타는 사람들이 피곤해지는 것을 막기 위해 브레이크 브레이크와 추격하는 그룹의 선두를 재활용해야 할 필요가 있을 것이고, 반면에 다른 자전거 타는 사람들의 미끄러짐으로 미끄러져 넘어질 위험을 무릅쓰고 무리를 뚫고 나아가는 능력은 게임의 현실성을 더한다.
오리지널 게임은 루크 모리스가 자체 배급했다.게임즈온더웨이(Games On The Way")는 자전거 세계를 구축하기 위해 저렴하게 구입할 수 있는 많은 새로운 스테이지의 계획과 함께 두 스테이지를 특징으로 하는 되돌릴 수 있는 보드가 함께 제공됩니다. 전 세계의 진짜 마을과 도시들은 평평한 단계, 산악 단계, 타임 트라이얼, 롤링 스테이지, 심지어 랩 레이싱에서 서로 경쟁하게 될 것입니다!
또한, 간단한 규칙을 사용하여 플레이하거나, 전체 투어 또는 심지어 시즌에 몰입할 수 있는 기회, 자전거 타는 사람을 사고팔 수 있는 기회들이 개발되고 있다.
Tour sets out to recreate the team-based tactics and excitement of pro cycling (without the drugs!) by combining the roll and move styling of Formula De with the need to use your differently skilled team of cyclists (up to five unique cyclists per team) to the best of their abilities.
Players can compete for green, yellow, U25 and polka dot jerseys over single stages or whole tours, using the draft system to build a team with cyclists rated for power (to help breakaway from the pack), speed (to help sprint at the end of a stage), mountain (to power away up the mountains) and resilience (to survive at the front of a pack).
Cyclists will need to recycle the lead of breakaways and chasing groups in order to prevent their cyclist tiring, while the ability to slip into other cyclists' slipstreams and elbowing their way through the pack (at the risk of falling!) adds to the realism of the game.
The original game, self-published by Luke Morris (under the guise of "Games On The Way") comes with a reversible board featuring two stages, with plans of many new stages that can be bought cheaply to build the cycling world. Real towns and cities from around the world will be raced between in flat stages, mountain stages, time trials, rolling stages, even lap racing!
Also, chances to play using simple rules, or immerse yourself in a full tour or even season, buying and selling cyclists are being developed.
Players can compete for green, yellow, U25 and polka dot jerseys over single stages or whole tours, using the draft system to build a team with cyclists rated for power (to help breakaway from the pack), speed (to help sprint at the end of a stage), mountain (to power away up the mountains) and resilience (to survive at the front of a pack).
Cyclists will need to recycle the lead of breakaways and chasing groups in order to prevent their cyclist tiring, while the ability to slip into other cyclists' slipstreams and elbowing their way through the pack (at the risk of falling!) adds to the realism of the game.
The original game, self-published by Luke Morris (under the guise of "Games On The Way") comes with a reversible board featuring two stages, with plans of many new stages that can be bought cheaply to build the cycling world. Real towns and cities from around the world will be raced between in flat stages, mountain stages, time trials, rolling stages, even lap racing!
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