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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-45 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Tom Wozencraft
-
아티스트
-
인원
게임 소개
Sol 3에서는 두 명의 플레이어가 구성된 덱과 선택된 카드를 조합하여 전술적 전투를 벌인다.목록”. 플레이어는 지도 타일의 격자를 사용하여 지도를 만든 다음 차례대로 진행 과정을 재생합니다. 매 턴마다, 활동 중인 플레이어는 카드를 덱에서 뽑고, 캐피털을 움직이며 유닛을 발사한 다음, 유닛을 한 번에 하나씩 작동시킨다. 파일럿과 전술 카드는 플레이어’s 크루 카드에 의해 각 턴마다 생성되는 커맨드를 사용하여 수행됩니다.
각 플레이어는 미션을 선택하여 게임에 가져옵니다. 각 미션이 완료되면 소유자에게 승리 포인트를 부여합니다. 승리 포인트(표준 “ Cruiser Clash” 게임에서 12점)에 도달한 첫 번째 플레이어가 게임에서 승리합니다. 만약 플레이어가 카드를 뽑거나 버려야 하지만 더 이상 카드를 가지고 있지 않을 경우, 게임에서 즉시 지고 상대방이 “morale” 승리를 통해 승리한다.
—디자이너의 설명
각 플레이어는 미션을 선택하여 게임에 가져옵니다. 각 미션이 완료되면 소유자에게 승리 포인트를 부여합니다. 승리 포인트(표준 “ Cruiser Clash” 게임에서 12점)에 도달한 첫 번째 플레이어가 게임에서 승리합니다. 만약 플레이어가 카드를 뽑거나 버려야 하지만 더 이상 카드를 가지고 있지 않을 경우, 게임에서 즉시 지고 상대방이 “morale” 승리를 통해 승리한다.
—디자이너의 설명
In Sol 3, two players face off in tactical combat, using a combination of constructed decks and selected cards, collectively known as a player’s “List”. Players create a map using a grid of map tiles, and then play proceeds in alternating turns. Each turn, the active player draws cards from their deck, moves their Capital and launches units, then activates their Units one at a time. Playing Pilots and Tactics cards is done by spending Command, which is generated each turn by a player’s Crew cards.
Each player brings a selection of Missions to the game. Each mission, when completed, grants it’s owner Victory Points. The first player to succeed in reaching the set number of Victory Points (12 in a standard “Cruiser Clash” game) wins the game. Alternatively, if a player is required to draw or discard a card from their deck, but no longer has any cards in their deck, they immediately lose the game, and their opponent wins via a “morale” victory.
—description from the designer
Each player brings a selection of Missions to the game. Each mission, when completed, grants it’s owner Victory Points. The first player to succeed in reaching the set number of Victory Points (12 in a standard “Cruiser Clash” game) wins the game. Alternatively, if a player is required to draw or discard a card from their deck, but no longer has any cards in their deck, they immediately lose the game, and their opponent wins via a “morale” victory.
—description from the designer
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