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BGG전체 : 0
6.2Confederate Rails: Railroading in the American Civil War 1861-1865 (2018) -
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인원
2-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
180-330 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Richard H. Berg
-
아티스트
Mark Mahaffey
-
인원
게임 소개
1861년 봄, 아메리칸 철도 저널은 대부분의 철도가 남북전쟁의 영향을 받지 않을 것이라고 예측했다.
리처드 H. 버그가 디자인한 컨페더레이션 레일즈는 철도 게임의 독특한 종류이다. 플레이어들은 19세기 남북전쟁의 "가장 뜨거운 전쟁"중 하나에서 미국의 역사적인 철도를 운영하며, 결국 "반철도"게임으로 변하게 된다. 선수들은 어려운 시기에 물품과 물자, 군사적인 짐을 전달해야 할 뿐만 아니라 점점 줄어드는 철도망에 적응해야 한다.
네, 역설적이게도 각 선수의 롤 스톡과 레일 네트가 첫 번째 턴에서 절대적으로 최고입니다. 그때부터 (남쪽의 여러 철도 회사를 대표하는) 선수들이 북군의 진격으로 남군 정부는 빠르게 팽창하고 가치가 없는 돈을 징발하고 대체 불가능한 장비들에 마모를 가했다.
이 시스템은 또한 대부분의 철도 게임보다 훨씬 더 많은 “외부 이벤트”를 포함하고 있다. 전쟁 덕분이죠 표지의 태그라인에서 알 수 있듯이, 남한 군대의 배고픔과 패배를 막으려는 상황이 점점 더 심각해지고 있다.
지도 - 하나의 전체 색상 22" x 34" 지도 시트
카운터 - 풀 컬러 다이컷 카운터 280개
카드 - 풀 컬러 카드 24개
규칙 길이 - 약 12페이지
차트 및 표 - 2
복잡성 - 낮음
솔리테어가 얼마나 어렵죠? - 불쌍해요
경기 시간 - 각 게임당 최대 3~4시간
디자이너 - Richard Berg
개발 - Lembit Tohver
그래픽 설계 - Mark Mahaffey
—게시자 웹 사이트의 설명
리처드 H. 버그가 디자인한 컨페더레이션 레일즈는 철도 게임의 독특한 종류이다. 플레이어들은 19세기 남북전쟁의 "가장 뜨거운 전쟁"중 하나에서 미국의 역사적인 철도를 운영하며, 결국 "반철도"게임으로 변하게 된다. 선수들은 어려운 시기에 물품과 물자, 군사적인 짐을 전달해야 할 뿐만 아니라 점점 줄어드는 철도망에 적응해야 한다.
네, 역설적이게도 각 선수의 롤 스톡과 레일 네트가 첫 번째 턴에서 절대적으로 최고입니다. 그때부터 (남쪽의 여러 철도 회사를 대표하는) 선수들이 북군의 진격으로 남군 정부는 빠르게 팽창하고 가치가 없는 돈을 징발하고 대체 불가능한 장비들에 마모를 가했다.
이 시스템은 또한 대부분의 철도 게임보다 훨씬 더 많은 “외부 이벤트”를 포함하고 있다. 전쟁 덕분이죠 표지의 태그라인에서 알 수 있듯이, 남한 군대의 배고픔과 패배를 막으려는 상황이 점점 더 심각해지고 있다.
지도 - 하나의 전체 색상 22" x 34" 지도 시트
카운터 - 풀 컬러 다이컷 카운터 280개
카드 - 풀 컬러 카드 24개
규칙 길이 - 약 12페이지
차트 및 표 - 2
복잡성 - 낮음
솔리테어가 얼마나 어렵죠? - 불쌍해요
경기 시간 - 각 게임당 최대 3~4시간
디자이너 - Richard Berg
개발 - Lembit Tohver
그래픽 설계 - Mark Mahaffey
—게시자 웹 사이트의 설명
In the spring of 1861 the American Railroad Journal predicted that the majority of the railroads would be unaffected by the Civil War, a mistaken prophecy, indeed.
Confederate Rails, designed by Richard H. Berg, is a unique type of railroad game. Players operate the historical railways of the Confederate States of America during one of the "hottest wars" of the 19th Century – the American Civil War - which ends up turning it into a kind of an "anti-railroad" game. Not only do players have to deliver goods, supplies and military loads during a difficult time, but they have to adjust to a dwindling rail network.
Yes, paradoxically each player's rolling stock and rail net are at their absolute finest on the first turn. From there on in the players (representing the South's various railroad companies) battle Union military advances, each other, Confederate government decrees (and neglects), the rapidly inflating and worthless money, plus wear and tear on irreplaceable equipment.
The system also contains far more “outside events” than most rail games... thanks to the war. As the tagline on the cover suggests, it becomes an increasingly against the odds situation to stave off hunger and defeat among the South's armies.
Maps - One full color 22" x 34" mapsheet
Counters - 280 full color die-cut counters
Cards - 24 full color cards
Rules length - Around 12 pages
Charts and tables - 2
Complexity - Low
How challenging is it solitaire? - Poor
Playing time - Up to 3 to 4 hours for each game
Designer - Richard Berg
Development - Lembit Tohver
Graphic Design - Mark Mahaffey
—description from the publisher website
Confederate Rails, designed by Richard H. Berg, is a unique type of railroad game. Players operate the historical railways of the Confederate States of America during one of the "hottest wars" of the 19th Century – the American Civil War - which ends up turning it into a kind of an "anti-railroad" game. Not only do players have to deliver goods, supplies and military loads during a difficult time, but they have to adjust to a dwindling rail network.
Yes, paradoxically each player's rolling stock and rail net are at their absolute finest on the first turn. From there on in the players (representing the South's various railroad companies) battle Union military advances, each other, Confederate government decrees (and neglects), the rapidly inflating and worthless money, plus wear and tear on irreplaceable equipment.
The system also contains far more “outside events” than most rail games... thanks to the war. As the tagline on the cover suggests, it becomes an increasingly against the odds situation to stave off hunger and defeat among the South's armies.
Maps - One full color 22" x 34" mapsheet
Counters - 280 full color die-cut counters
Cards - 24 full color cards
Rules length - Around 12 pages
Charts and tables - 2
Complexity - Low
How challenging is it solitaire? - Poor
Playing time - Up to 3 to 4 hours for each game
Designer - Richard Berg
Development - Lembit Tohver
Graphic Design - Mark Mahaffey
—description from the publisher website
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