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BGG랭킹
BGG전체 : 1902
WARGAMES : 126
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인원
2-7 명
BGG추천: 5-7 명 -
게임시간
120-12000 분
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연령
14+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
4.40 / 5
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디자이너
Greg Pinder, Harry Rowland
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아티스트
Michael Fisher, Charles Kibler, George I. Parrish, Jr.
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인원
게임 소개
《아발론 힐 판》은 1805년부터 1815년까지 나폴레옹 전쟁 기간 동안 외교와 전쟁의 주요 요소들을 다루는 보드 전쟁 게임이다.
YOU는 유럽 강대국(오스트리아, 프랑스)의 절대 군주이다. 영국. 프로이센. 러시아, 스페인, 터키)와 나폴레옹 유럽의 특징인 상반된 이해관계와 야망의 미로를 통해 나라를 안내한다. 각 강대국은 군사 및 지리적 장점과 단점 등 개별적인 경제력을 가지고 있다.
Players는 동맹을 협상합니다. 평화 조약을 지시하다 생존과 위신을 위해 끊임없이 투쟁하는 기동 군단과 함대에 의해 정복과 육해전을 행한다.
• 수많은 시나리오: 이것들은 크기와 길이가 4회전 2인용 시나리오에서 132회전 7인용 그랜드 캠페인 게임 (1805-1815)까지 다양하다.위대한 군사 지도자: 프랑스의 나폴레옹. 영국의 넬슨. 프로이센의 블뤼허. 오스트리아의 찰스 왕세자와 많은, 더 많은
• 통제되지 않은 강대국들: 7명 미만의 선수들이 이용할 수 있을 때 캠페인 게임에서 추가적인 강대국들의 현실적인 사용을 허용하는 규칙들
• 독특한 전투 시스템: 육상 전투는 리더십, 전술과 사기의 효과를 고려합니다. 병력의. 공성전에는 돌격과 출격이 포함된다. 해상 지휘관들은 "풍력계"를 보유하려고 한다. 대규모 해안 포대는 적 함대를 봉쇄하는 것으로부터 항구를 보호한다.
• 경제 시스템: 국내 지방과 정복지의 돈과 인력 가용성이 모집과 국력을 결정합니다.
CONTENTS:
1008 다이컷 카운터
Two 25" 35" 지도판
1 규칙북
2 주사위
1 양면 디스플레이 차트/폼
2 동일한 양면 차트/테이블 페이지
7 1805년에서 1807년 사이. 각 선수는 강대국들(잉글랜드, 프랑스, 오스트리아, 러시아, 프로이센, 스페인, 터키)의 절대 군주이다. 풀게임은 매월 132턴 1로 진행되며, 경기시간은 100~150시간이다. 매달 4개의 단계로 나뉜다:
외교 단계에서는 플레이어들이 거래를 협상하고 동맹을 맺습니다.
각 플레이어가 순차적으로 보강을 추가하는 강화 단계입니다.
각 플레이어가 순서대로 해상 동작을 수행합니다.
각 플레이어가 이동하고 자신의 군대와 차례로 싸우는 육지 단계입니다.
그리고 매 3개월마다 추가 단계가 추가된다:
경제 단계. 경제 단계는 참가자들이 자원을 수집하고 미래의 강화를 구매하는 것이다.
각 국가가 승점을 모으기 위해 필요한 게임에서 승리하기 위해 이것들은 경제 단계에서 점수가 매겨지고 여러분의 국가의 정치적 지위에 기초합니다. 지위는 항상 중앙 위치에 끌리기 때문에 선수들은 목표에 도달하기 위해 지속적으로 "정치"를 인용해야 한다.
YOU는 유럽 강대국(오스트리아, 프랑스)의 절대 군주이다. 영국. 프로이센. 러시아, 스페인, 터키)와 나폴레옹 유럽의 특징인 상반된 이해관계와 야망의 미로를 통해 나라를 안내한다. 각 강대국은 군사 및 지리적 장점과 단점 등 개별적인 경제력을 가지고 있다.
Players는 동맹을 협상합니다. 평화 조약을 지시하다 생존과 위신을 위해 끊임없이 투쟁하는 기동 군단과 함대에 의해 정복과 육해전을 행한다.
• 수많은 시나리오: 이것들은 크기와 길이가 4회전 2인용 시나리오에서 132회전 7인용 그랜드 캠페인 게임 (1805-1815)까지 다양하다.위대한 군사 지도자: 프랑스의 나폴레옹. 영국의 넬슨. 프로이센의 블뤼허. 오스트리아의 찰스 왕세자와 많은, 더 많은
• 통제되지 않은 강대국들: 7명 미만의 선수들이 이용할 수 있을 때 캠페인 게임에서 추가적인 강대국들의 현실적인 사용을 허용하는 규칙들
• 독특한 전투 시스템: 육상 전투는 리더십, 전술과 사기의 효과를 고려합니다. 병력의. 공성전에는 돌격과 출격이 포함된다. 해상 지휘관들은 "풍력계"를 보유하려고 한다. 대규모 해안 포대는 적 함대를 봉쇄하는 것으로부터 항구를 보호한다.
• 경제 시스템: 국내 지방과 정복지의 돈과 인력 가용성이 모집과 국력을 결정합니다.
CONTENTS:
1008 다이컷 카운터
Two 25" 35" 지도판
1 규칙북
2 주사위
1 양면 디스플레이 차트/폼
2 동일한 양면 차트/테이블 페이지
7 1805년에서 1807년 사이. 각 선수는 강대국들(잉글랜드, 프랑스, 오스트리아, 러시아, 프로이센, 스페인, 터키)의 절대 군주이다. 풀게임은 매월 132턴 1로 진행되며, 경기시간은 100~150시간이다. 매달 4개의 단계로 나뉜다:
외교 단계에서는 플레이어들이 거래를 협상하고 동맹을 맺습니다.
각 플레이어가 순차적으로 보강을 추가하는 강화 단계입니다.
각 플레이어가 순서대로 해상 동작을 수행합니다.
각 플레이어가 이동하고 자신의 군대와 차례로 싸우는 육지 단계입니다.
그리고 매 3개월마다 추가 단계가 추가된다:
경제 단계. 경제 단계는 참가자들이 자원을 수집하고 미래의 강화를 구매하는 것이다.
각 국가가 승점을 모으기 위해 필요한 게임에서 승리하기 위해 이것들은 경제 단계에서 점수가 매겨지고 여러분의 국가의 정치적 지위에 기초합니다. 지위는 항상 중앙 위치에 끌리기 때문에 선수들은 목표에 도달하기 위해 지속적으로 "정치"를 인용해야 한다.
(from the back of the box - Avalon Hill edition:)
"Empires in Arms" is a board-wargame covering the major elements of diplomacy and warfare during the Napoleonic Wars of 1805-1815.
YOU, as a player, are the absolute monarch of a major European power (Austria, France. Great Britain. Prussia. Russia, Spain or Turkey) and guide that nation through the maze of conflicting interests and ambitions that characterized Napoleonic Europe.
Each major power has its own individual economic; military and geographic advantages and disadvantages.
Players negotiate alliances. dictate peace treaties. administer conquests and conduct warfare on land and sea by maneuvering corps and fleets in the constant struggle for survival and prestige.
• Numerous Scenarios : These vary in size and length from the four-Turn. two-player 1805 Scenario to the 132 Turn, seven-player Grand Campaign Game (1805-1815).
• Great Military Leaders : Napoleon of France. Nelson of Great Britain. Blucher of Prussia. Prince Charles of Austria and many, many more
• Uncontrolled Major Powers : Rules that allow the realistic use of extra major powers in campaign games when less than seven players are available
• Unique Combat Systems : Land combat takes into account the effects of leadership, grand-tactics and the numbers, morale and types of troops present. Sieges include stormings and sorties. Sea commanders try to hold the "wind-gauge". Massed shore batteries protect harbors from blockading enemy fleets.
• Economic System : Money and manpower availability from home provinces and conquests determine recruiting and national strength.
CONTENTS:
1008 Die-Cut Counters
Two 25" by 35" mapboard
1 Rulebook
2 Dice
1 Double sided Display Charts/Forms
2 Identical Double sided Charts/tables reference page
7 National Cards
(BGG description :)
A board-game covering the major elements of diplomacy and warfare during the Napoleonic Wars of 1805-1815. Each player is absolute monarch of one of the major powers(England, France, Austria, Russia, Prussia, Spain and Turkey). The full game lasts 132 turns 1 for each month approx playing time is 100-150 hours. Each month is split into 4 phases:
The Diplomatic phase where players negotiate deals, forge alliances etc.
The Reinforcement phase where each player in sequence adds reinforcements due.
The Naval phase each player conducts naval moves in sequence.
The Land phase where each player moves and fights with his armies in sequence.
And then every third month an additional phase is added:
The Economic phase, which is where players collect resources and purchase future reinforcements.
To win the game each nation needs to amass victory points these are scored in the economic phase and are based on your nations political status. As status always gravitates to a central position players must continually "politik" to reach their goal.
"Empires in Arms" is a board-wargame covering the major elements of diplomacy and warfare during the Napoleonic Wars of 1805-1815.
YOU, as a player, are the absolute monarch of a major European power (Austria, France. Great Britain. Prussia. Russia, Spain or Turkey) and guide that nation through the maze of conflicting interests and ambitions that characterized Napoleonic Europe.
Each major power has its own individual economic; military and geographic advantages and disadvantages.
Players negotiate alliances. dictate peace treaties. administer conquests and conduct warfare on land and sea by maneuvering corps and fleets in the constant struggle for survival and prestige.
• Numerous Scenarios : These vary in size and length from the four-Turn. two-player 1805 Scenario to the 132 Turn, seven-player Grand Campaign Game (1805-1815).
• Great Military Leaders : Napoleon of France. Nelson of Great Britain. Blucher of Prussia. Prince Charles of Austria and many, many more
• Uncontrolled Major Powers : Rules that allow the realistic use of extra major powers in campaign games when less than seven players are available
• Unique Combat Systems : Land combat takes into account the effects of leadership, grand-tactics and the numbers, morale and types of troops present. Sieges include stormings and sorties. Sea commanders try to hold the "wind-gauge". Massed shore batteries protect harbors from blockading enemy fleets.
• Economic System : Money and manpower availability from home provinces and conquests determine recruiting and national strength.
CONTENTS:
1008 Die-Cut Counters
Two 25" by 35" mapboard
1 Rulebook
2 Dice
1 Double sided Display Charts/Forms
2 Identical Double sided Charts/tables reference page
7 National Cards
(BGG description :)
A board-game covering the major elements of diplomacy and warfare during the Napoleonic Wars of 1805-1815. Each player is absolute monarch of one of the major powers(England, France, Austria, Russia, Prussia, Spain and Turkey). The full game lasts 132 turns 1 for each month approx playing time is 100-150 hours. Each month is split into 4 phases:
The Diplomatic phase where players negotiate deals, forge alliances etc.
The Reinforcement phase where each player in sequence adds reinforcements due.
The Naval phase each player conducts naval moves in sequence.
The Land phase where each player moves and fights with his armies in sequence.
And then every third month an additional phase is added:
The Economic phase, which is where players collect resources and purchase future reinforcements.
To win the game each nation needs to amass victory points these are scored in the economic phase and are based on your nations political status. As status always gravitates to a central position players must continually "politik" to reach their goal.
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