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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-4 명 -
게임시간
30-60 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.29 / 5
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디자이너
Martin Wallace
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아티스트
Yann Tisseron
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인원
게임 소개
어떤 이들은 그들을 영웅으로 보고 와일드랜드에 희망을 줍니다. 다른 사람들은 그들을 위협적인 존재로 여깁니다. 어떤 수를 써서라도 막아야만 하는 범죄 집단입니다!
위험을 결코 피하지 않고, 과감한 모험단이 싸움에 동참했다. 와일드랜드의 완고한 방랑자 무리: 모험당은 희망이 사라진 것 같은 상황에서도 그들의 독특한 치유 능력으로 기존 파벌 중 하나를 대체할 수 있다.언컨드"는 크리스탈 파편을 훔치고 방해가 되는 사람은 누구든 공격하도록 규칙을 정합니다.
더 자세히 말하자면, 어드벤처 파티를 하나의 파벌로 사용할 때, 플레이어를 통제하는 플레이어는 각각의 캐릭터에 맵 카드를 할당하지 않는다. 대신, 그들은 오른쪽에 있는 플레이어에게 패스하기 위해 다섯 개의 카드를 선택하고 나머지 다섯 개는 아래로 향하게 한다. 캐릭터를 공개할 때 플레이어는 지도 카드가 있는 위치를 선택하고 카드를 버릴 수 있다. 그들은 또한 게임에 새로운 액션인 힐을 가져옵니다. 클릭 톰만이 사용할 수 있는 이 동작을 통해 플레이어는 동일하거나 인접한 공간에 있는 캐릭터로부터 하나의 데미지 토큰을 제거할 수 있습니다.
어드벤처 파티는 게임이 시작될 때 보드에 설치되며, 각 플레이어가 턴을 할 때마다 어드벤처 파티 덱의 상단 카드가 드러나며, 해당 캐릭터가 동작을 취한다. 어떤 조치를 취할지는 성격과 상대적인 보드 상태에 따라 달라집니다. 게임이 진행되면서 골치 아픈 밴드는 보드를 돌며 캐릭터를 공격하고 전리품을 훔치며 일반적으로 혼란을 일으킨다.
위험을 결코 피하지 않고, 과감한 모험단이 싸움에 동참했다. 와일드랜드의 완고한 방랑자 무리: 모험당은 희망이 사라진 것 같은 상황에서도 그들의 독특한 치유 능력으로 기존 파벌 중 하나를 대체할 수 있다.언컨드"는 크리스탈 파편을 훔치고 방해가 되는 사람은 누구든 공격하도록 규칙을 정합니다.
더 자세히 말하자면, 어드벤처 파티를 하나의 파벌로 사용할 때, 플레이어를 통제하는 플레이어는 각각의 캐릭터에 맵 카드를 할당하지 않는다. 대신, 그들은 오른쪽에 있는 플레이어에게 패스하기 위해 다섯 개의 카드를 선택하고 나머지 다섯 개는 아래로 향하게 한다. 캐릭터를 공개할 때 플레이어는 지도 카드가 있는 위치를 선택하고 카드를 버릴 수 있다. 그들은 또한 게임에 새로운 액션인 힐을 가져옵니다. 클릭 톰만이 사용할 수 있는 이 동작을 통해 플레이어는 동일하거나 인접한 공간에 있는 캐릭터로부터 하나의 데미지 토큰을 제거할 수 있습니다.
어드벤처 파티는 게임이 시작될 때 보드에 설치되며, 각 플레이어가 턴을 할 때마다 어드벤처 파티 덱의 상단 카드가 드러나며, 해당 캐릭터가 동작을 취한다. 어떤 조치를 취할지는 성격과 상대적인 보드 상태에 따라 달라집니다. 게임이 진행되면서 골치 아픈 밴드는 보드를 돌며 캐릭터를 공격하고 전리품을 훔치며 일반적으로 혼란을 일으킨다.
Some see them as heroes, bringing hope to the Wildlands. Others regard them as a menace, a band of criminals that must be stopped at all costs!
Never shying away from danger, a bold adventuring party has joined the fray. This band of hardened wanderers in Wildlands: The Adventuring Party can replace one of the existing factions, with their unique healing ability keeping them in the fight even when hope seems lost, or they can take to the battlefield using the "Encounter" rules to steal crystal shards and attack anyone who gets in their way.
In more detail, when using the adventuring party as a faction, the player controlling them does not assign map cards to their individual characters. Instead, they choose five cards to pass to the player on their right and keep the other five face down. When revealing a character, the player can choose any location they have a map card for, discarding that card. They also bring a new action to the game: heal. Exclusively available to Thom the Cleric, this action allows the player to remove one damage token from a character in the same or an adjacent space.
When used as an encounter, the adventuring party is set up on the board at the start of the game, then at the end of each player's turn the top card of the adventuring party deck is revealed, with the character whose artwork is displayed taking an action. Which action is taken depends on the character and the relative board state. As the game progresses, the troublesome band makes their way around the board, attacking your characters, stealing your loot, and generally causing chaos.
Never shying away from danger, a bold adventuring party has joined the fray. This band of hardened wanderers in Wildlands: The Adventuring Party can replace one of the existing factions, with their unique healing ability keeping them in the fight even when hope seems lost, or they can take to the battlefield using the "Encounter" rules to steal crystal shards and attack anyone who gets in their way.
In more detail, when using the adventuring party as a faction, the player controlling them does not assign map cards to their individual characters. Instead, they choose five cards to pass to the player on their right and keep the other five face down. When revealing a character, the player can choose any location they have a map card for, discarding that card. They also bring a new action to the game: heal. Exclusively available to Thom the Cleric, this action allows the player to remove one damage token from a character in the same or an adjacent space.
When used as an encounter, the adventuring party is set up on the board at the start of the game, then at the end of each player's turn the top card of the adventuring party deck is revealed, with the character whose artwork is displayed taking an action. Which action is taken depends on the character and the relative board state. As the game progresses, the troublesome band makes their way around the board, attacking your characters, stealing your loot, and generally causing chaos.
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