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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
25-40 분
-
연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Nicolas Treil
-
아티스트
-
인원
게임 소개
파이터 인 시트는 2명 이상의 플레이어를 대상으로 한 공중 기반 게임으로, 세계 2차 대전의 전투 내용을 담고 있다.
최소 길이: 45분 (시나리오의 크기와 플레이어 수에 따라 플레이가 더 길어질 수 있음) 전투기의 조종에 따라, 여러분은 무시무시한 Messerschmitt 109E, 또는 태평양에서 유명한 일본 제로들과 감히 싸울 수 있는가? 여러분은 이 전투를 성공하겠는가? 아니면 불타는 난파선에서 탈출해야 할 것인가? '파이터 인 시'는 역사적 시나리오로 이 모든 것을 다시 경험할 수 있게 해줍니다. 이 게임은 새로운 공중전 접근법을 제안한다. 그것은 당신이 많은 비행대대를 참여시킴으로써 집단 투쟁을 할 수 있게 할 것이다. 파이터 인 시트는 시나리오를 많이 할수록 더 어려워지는 규칙으로 만들어졌습니다. 예를 들어, 첫 번째 시나리오를 실행할 때 속도계를 사용하는 방법을 배우게 됩니다. 두 번째 게임을 할 때는 연료 관리 등에 대해서도 배울 것입니다. 경험 많은 선수들뿐만 아니라 가족들도 다루기 위해 진보적인 규칙들이 준비되었다. 단순하고, 빠르고, 현실적이며, 게임플레이에 동화되기 쉽다. 추가 파라미터를 사용하여 현실감과 난이도를 높일 수 있습니다. 역사적 배경과 기술적 사실에 대한 문서화와 연구는 이 게임이 공중전 정신을 최대한 존중하면서도 여전히 쉽게 플레이할 수 있도록 하기 위해 파이터 인 시이트를 만드는 데 중요한 부분이 되었다.
—디자이너의 설명
최소 길이: 45분 (시나리오의 크기와 플레이어 수에 따라 플레이가 더 길어질 수 있음) 전투기의 조종에 따라, 여러분은 무시무시한 Messerschmitt 109E, 또는 태평양에서 유명한 일본 제로들과 감히 싸울 수 있는가? 여러분은 이 전투를 성공하겠는가? 아니면 불타는 난파선에서 탈출해야 할 것인가? '파이터 인 시'는 역사적 시나리오로 이 모든 것을 다시 경험할 수 있게 해줍니다. 이 게임은 새로운 공중전 접근법을 제안한다. 그것은 당신이 많은 비행대대를 참여시킴으로써 집단 투쟁을 할 수 있게 할 것이다. 파이터 인 시트는 시나리오를 많이 할수록 더 어려워지는 규칙으로 만들어졌습니다. 예를 들어, 첫 번째 시나리오를 실행할 때 속도계를 사용하는 방법을 배우게 됩니다. 두 번째 게임을 할 때는 연료 관리 등에 대해서도 배울 것입니다. 경험 많은 선수들뿐만 아니라 가족들도 다루기 위해 진보적인 규칙들이 준비되었다. 단순하고, 빠르고, 현실적이며, 게임플레이에 동화되기 쉽다. 추가 파라미터를 사용하여 현실감과 난이도를 높일 수 있습니다. 역사적 배경과 기술적 사실에 대한 문서화와 연구는 이 게임이 공중전 정신을 최대한 존중하면서도 여전히 쉽게 플레이할 수 있도록 하기 위해 파이터 인 시이트를 만드는 데 중요한 부분이 되었다.
—디자이너의 설명
Fighter In Sight is an aerial-based game for two players or more, which recounts the WW2 battles.
Minimum length: 45 minutes (Playing can take longer, depending on scenario size and number of players) At the controls of your fighter planes, will you dare you to fight the fearsome Messerschmitt 109E over England, or the famous Japanese Zeros over the Pacific Ocean ? Will you succeed this battle ? Or will you have to escape the flaming wreck ? Fighter In Sight, with its historical scenarios, will allow you to relive this all over again. The game proposes a fresh approach of aerial combat. It will allow you to make mass struggle by involving many squadrons. Fighter In Sight was created with rules that will become more difficult as you play more scenarios. For example, when playing the first scenario you will learn how to use the speedometer. When playing the second one, you will also learn about the fuel management, and so on. The progressive rules have been prepared to address families as well as experienced players. It offers a simple, fast, realistic and easy to assimilate gameplay. It is possible to increase the realism and the difficulty level with additional parameters. Documenting and researching about historical background and technical facts has been an important part of the creation of Fighter in Sight so that the game would respect as much as possible the spirit of air combat, and still remain easy to play.
—description from the designer
Minimum length: 45 minutes (Playing can take longer, depending on scenario size and number of players) At the controls of your fighter planes, will you dare you to fight the fearsome Messerschmitt 109E over England, or the famous Japanese Zeros over the Pacific Ocean ? Will you succeed this battle ? Or will you have to escape the flaming wreck ? Fighter In Sight, with its historical scenarios, will allow you to relive this all over again. The game proposes a fresh approach of aerial combat. It will allow you to make mass struggle by involving many squadrons. Fighter In Sight was created with rules that will become more difficult as you play more scenarios. For example, when playing the first scenario you will learn how to use the speedometer. When playing the second one, you will also learn about the fuel management, and so on. The progressive rules have been prepared to address families as well as experienced players. It offers a simple, fast, realistic and easy to assimilate gameplay. It is possible to increase the realism and the difficulty level with additional parameters. Documenting and researching about historical background and technical facts has been an important part of the creation of Fighter in Sight so that the game would respect as much as possible the spirit of air combat, and still remain easy to play.
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