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BGG랭킹
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
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인원
게임 소개
목표: 네 개의 플레이 피스를 모두 일치하는 베이스에서 일치하는 피니시로 이동하는 첫 번째 플레이어입니다.
재생:
1. 첫 번째 플레이어는 자신의 플레이 피스를 베이스에서 스타트로 이동하려면 1 또는 4를 굴려야 합니다. 플레이는 왼쪽으로 이동합니다.
2. 플레이 피스를 스타트 위에 놓고 나면 4칸을 움직일 수 있으며 추가 턴을 할 수 있습니다.
3. 선수가 4개를 굴리고 4개의 공간을 움직일 수 있을 때마다 추가 턴이 주어집니다.
4. 홈 공간으로 플레이 피스를 옮기려면 정확한 숫자를 굴려야 합니다.
5. 선수는 자신의 플레이피스 중 하나에 패스하거나 착지할 수 없습니다.
6. 플레이어가 다른 플레이어가 점유한 공간에 착지하면 플레이 피스를 자신의 플레이 피스로 교체하고 다른 플레이어의 플레이 피스를 다시 일치하는 베이스로 보냅니다.
보너스:
1. 선수가 주사위를 굴려 플레이 피스를 보드 중앙의 6개의 검은색 보너스 공간에 정확히 배치하면 다음 차례에 검은색 보너스 공간만을 사용하여 보드 주위로 플레이 피스를 이동시켜 홈으로 가는 경로를 단축할 수 있습니다.
2. 롤링된 공간의 수를 이동하고, 홈 옆의 열에 도달할 때까지 보너스 공간을 세고, 나머지 다이의 열을 계속 내립니다.
이중 보너스:
1. 센터 블랙 스페이스는 보드의 어느 위치에서나 정확한 숫자를 굴려 착륙시킬 수 있는 더블 보너스 스페이스입니다.
2. 주문은 더블 보너스 공간을 떠날 때 선수고 그는 어떤 판 위에 6보너스 공간의 진행을 한 의연해야만 한다.
위의 두 경우 모두, 만약 어떤 선수가 다른 선수가 이미 점유하고 있는 보너스 공간에 착륙한다면, 규칙 6이 적용된다.
승리하기: 네 개의 플레이 피스를 모두 일치하는 홈으로 옮기는 첫 번째 플레이어가 되는 것이 승자입니다.
재생:
1. 첫 번째 플레이어는 자신의 플레이 피스를 베이스에서 스타트로 이동하려면 1 또는 4를 굴려야 합니다. 플레이는 왼쪽으로 이동합니다.
2. 플레이 피스를 스타트 위에 놓고 나면 4칸을 움직일 수 있으며 추가 턴을 할 수 있습니다.
3. 선수가 4개를 굴리고 4개의 공간을 움직일 수 있을 때마다 추가 턴이 주어집니다.
4. 홈 공간으로 플레이 피스를 옮기려면 정확한 숫자를 굴려야 합니다.
5. 선수는 자신의 플레이피스 중 하나에 패스하거나 착지할 수 없습니다.
6. 플레이어가 다른 플레이어가 점유한 공간에 착지하면 플레이 피스를 자신의 플레이 피스로 교체하고 다른 플레이어의 플레이 피스를 다시 일치하는 베이스로 보냅니다.
보너스:
1. 선수가 주사위를 굴려 플레이 피스를 보드 중앙의 6개의 검은색 보너스 공간에 정확히 배치하면 다음 차례에 검은색 보너스 공간만을 사용하여 보드 주위로 플레이 피스를 이동시켜 홈으로 가는 경로를 단축할 수 있습니다.
2. 롤링된 공간의 수를 이동하고, 홈 옆의 열에 도달할 때까지 보너스 공간을 세고, 나머지 다이의 열을 계속 내립니다.
이중 보너스:
1. 센터 블랙 스페이스는 보드의 어느 위치에서나 정확한 숫자를 굴려 착륙시킬 수 있는 더블 보너스 스페이스입니다.
2. 주문은 더블 보너스 공간을 떠날 때 선수고 그는 어떤 판 위에 6보너스 공간의 진행을 한 의연해야만 한다.
위의 두 경우 모두, 만약 어떤 선수가 다른 선수가 이미 점유하고 있는 보너스 공간에 착륙한다면, 규칙 6이 적용된다.
승리하기: 네 개의 플레이 피스를 모두 일치하는 홈으로 옮기는 첫 번째 플레이어가 되는 것이 승자입니다.
OBJECT: To be the first player to move all four of his playing pieces from matching base to matching finish.
PLAY:
1. First player must roll a one or a four to move any of his playing pieces from BASE to START. Play moves to the left.
2. Once a playing piece has been placed on START, player may move four spaces, he is entitled to an additional turn.
3. Each time a player rolls a four and is able to move four spaces, he is entitled to an additional turn.
4. A player must roll the exact number to move his playing pieces into the HOME spaces.
5. A player may not pass or land on one of his own playing pieces.
6. When a player lands on a space occupied by ANOTHER PLAYER, he replaces that player's playing piece with his own and sends the other player's playing piece back to the matching base, where that player must start again.
BONUS:
1. When a player's roll of the die places his playing piece exactly on any of the six black BONUS spaces, around the center of the board, he may, on his next turn, choose to move that playing piece around the board, using the black BONUS spaces only and thus shorten the path to HOME.
2. He moves the number of spaces as rolled, counting around the BONUS spaces until he reaches the row by his HOME and continuing down that row the remaining number on the die.
DOUBLE BONUS:
1. The center black space is a double bonus space that may be entered from any location on the board, by rolling the exact number to land there.
2. In order to leave the double bonus space, a player must roll a one and he then proceeds to any of the six bonus spaces on the board.
IN BOTH OF THE ABOVE BONUS CASES, IF A PLAYER LANDS ON A BONUS SPACE ALREADY OCCUPIED BY ANOTHER PLAYER, RULE 6 OF PLAY APPLIES.
TO WIN: To be the first player to move all four playing pieces to the matching home is the winner.
PLAY:
1. First player must roll a one or a four to move any of his playing pieces from BASE to START. Play moves to the left.
2. Once a playing piece has been placed on START, player may move four spaces, he is entitled to an additional turn.
3. Each time a player rolls a four and is able to move four spaces, he is entitled to an additional turn.
4. A player must roll the exact number to move his playing pieces into the HOME spaces.
5. A player may not pass or land on one of his own playing pieces.
6. When a player lands on a space occupied by ANOTHER PLAYER, he replaces that player's playing piece with his own and sends the other player's playing piece back to the matching base, where that player must start again.
BONUS:
1. When a player's roll of the die places his playing piece exactly on any of the six black BONUS spaces, around the center of the board, he may, on his next turn, choose to move that playing piece around the board, using the black BONUS spaces only and thus shorten the path to HOME.
2. He moves the number of spaces as rolled, counting around the BONUS spaces until he reaches the row by his HOME and continuing down that row the remaining number on the die.
DOUBLE BONUS:
1. The center black space is a double bonus space that may be entered from any location on the board, by rolling the exact number to land there.
2. In order to leave the double bonus space, a player must roll a one and he then proceeds to any of the six bonus spaces on the board.
IN BOTH OF THE ABOVE BONUS CASES, IF A PLAYER LANDS ON A BONUS SPACE ALREADY OCCUPIED BY ANOTHER PLAYER, RULE 6 OF PLAY APPLIES.
TO WIN: To be the first player to move all four playing pieces to the matching home is the winner.
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