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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-2400 분
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연령
9+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Jeff Billings, S. Craig Taylor
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아티스트
Mort Künstler
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인원
게임 소개
랠리 라운드 더 플래그(Rally Round the Flag)는 미국 남북 전쟁을 배경으로 한 작전 및 전술 게임 시스템으로, 게티즈버그 전투 장소 주변의 역사적 전투와 기타 What If 시나리오에 초점을 맞추고 있다.
랠리 라운드 더 플래그를 3단계로 플레이할 수 있습니다. 군단 사령부 게임은 각 부대가 사단을 대표하는 방식으로 진행된다. 사단사령부 게임은 각 부대가 1개 여단을 대표하는 방식으로 진행된다. 그리고 여단 사령부 게임은 각 부대가 한 연대를 대표하는 방식으로 진행된다.
랠리 라운드에서 승리하기 위해서는 플레이어가 전장에서 물러나거나 게임 종료 시 더 많은 승리 포인트를 제어해야 한다. 이 시스템은 지형의 주요 조각을 잡고 카드 플레이의 전투 시스템을 사용하여 각 부대의 전술과 훈련을 시뮬레이션하는 역학에 초점을 맞추도록 설계되었다.
-게시자의 설명
랠리 라운드 더 플래그를 3단계로 플레이할 수 있습니다. 군단 사령부 게임은 각 부대가 사단을 대표하는 방식으로 진행된다. 사단사령부 게임은 각 부대가 1개 여단을 대표하는 방식으로 진행된다. 그리고 여단 사령부 게임은 각 부대가 한 연대를 대표하는 방식으로 진행된다.
랠리 라운드에서 승리하기 위해서는 플레이어가 전장에서 물러나거나 게임 종료 시 더 많은 승리 포인트를 제어해야 한다. 이 시스템은 지형의 주요 조각을 잡고 카드 플레이의 전투 시스템을 사용하여 각 부대의 전술과 훈련을 시뮬레이션하는 역학에 초점을 맞추도록 설계되었다.
-게시자의 설명
Rally Round the Flag is an operational and tactical game system set in the American Civil War and focuses on both the historical battle of Gettysburg and other What If scenarios around the Gettysburg battle site.
Rally Round the Flag can be played at three levels. The Corps Command game is played with each unit representing a division. The Division Command game is played with each unit representing a brigade. And the Brigade Command game is played with each unit representing a regiment.
To win Rally Round the Flag, a player must force their opponent to retreat from the battlefield or control more Victory Points at the end of the game. The system is designed to focus on the mechanics of holding key pieces of terrain and using the battle system of card play to simulate the tactics and training of each unit.
-description from publisher
Rally Round the Flag can be played at three levels. The Corps Command game is played with each unit representing a division. The Division Command game is played with each unit representing a brigade. And the Brigade Command game is played with each unit representing a regiment.
To win Rally Round the Flag, a player must force their opponent to retreat from the battlefield or control more Victory Points at the end of the game. The system is designed to focus on the mechanics of holding key pieces of terrain and using the battle system of card play to simulate the tactics and training of each unit.
-description from publisher
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