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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
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아티스트
Steph A. La Fleur, Angie Sawant
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인원
게임 소개
1. 주사위를 굴립니다. 다이가 나타내는 만큼 공간을 이동합니다. (보트, 비행기 및 고래는 사각형과 원과 같으며 한 움직임으로 계산됩니다.) 시작할 때, 선수는 그들이 선택한 방향으로 움직일 수 있다. 마을이나 도시에서 선수는 어느 방향으로든 이동할 수 있지만, 도시나 마을 간에 방향을 바꿀 수는 없다(원만이 방향 변화의 유일한 지점은 아니다.)
2. 플레이어가 도시나 마을(원)에 도착하면 해당 플레이스의 커머스 또는 어드벤처 카드를 받게 됩니다. 점수나 달러는 그 선수들의 점수에 더해진다. 각 카드는 금액이나 포인트의 가치가 다릅니다. 점수는 다음과 같이 달러로 환산된다.
1 어드벤처 포인트 = $100.00
플레이어가 주사위를 굴려 이미 점유한 장소에 착지할 경우, 그 장소를 점유하고 있는 플레이어는 가장 가까운 해저드에 "bump"을 붙인다. 더 "그런 다음 Stropk" 플레이어는 위험 카드를 선택하고 그/그녀의 다음 동작을 위해 그/그녀의 지시에 따라야 합니다. 플레이어는 "을 선택할 수 있습니다.홈스테드는 홈스테드가 될 때마다 1회전씩 잃는다.
3. 비행기에 착지하는 선수는 누구나 인용할 수 있다.게임 보드에 있는 도시나 마을로 날아가십시오.
4. 위험물에 착지한 선수는 위험 카드를 선택한다. 카드가 사용되면 아래쪽에 있는 스택으로 돌아갑니다.
5. 커머스 및 어드벤처 카드는 플레이어가 보관합니다(카드가 나올 때까지 게임이 완료되지 않으면 뱅커에게 카드를 반환하고 게임을 완료하도록 계속합니다).
6. 5,000.00달러를 적립하고 출발점으로 돌아온 첫 번째 플레이어가 게임에서 승리합니다!
(참고)
두 명의 선수가 플레이하고 있다면 점수를 $10,000.00로 올려서 더 흥미롭고 도전적으로 만들 것을 제안합니다.
한 선수가 5,000.00달러 또는 10,000.00달러 포인트에 도달했을 때, 그/그녀가 할 수 있는 모든 수단을 동원하여 출발 지점으로 돌아가는 것을 막는 것은 나머지 선수들의 몫이다.
2. 플레이어가 도시나 마을(원)에 도착하면 해당 플레이스의 커머스 또는 어드벤처 카드를 받게 됩니다. 점수나 달러는 그 선수들의 점수에 더해진다. 각 카드는 금액이나 포인트의 가치가 다릅니다. 점수는 다음과 같이 달러로 환산된다.
1 어드벤처 포인트 = $100.00
플레이어가 주사위를 굴려 이미 점유한 장소에 착지할 경우, 그 장소를 점유하고 있는 플레이어는 가장 가까운 해저드에 "bump"을 붙인다. 더 "그런 다음 Stropk" 플레이어는 위험 카드를 선택하고 그/그녀의 다음 동작을 위해 그/그녀의 지시에 따라야 합니다. 플레이어는 "을 선택할 수 있습니다.홈스테드는 홈스테드가 될 때마다 1회전씩 잃는다.
3. 비행기에 착지하는 선수는 누구나 인용할 수 있다.게임 보드에 있는 도시나 마을로 날아가십시오.
4. 위험물에 착지한 선수는 위험 카드를 선택한다. 카드가 사용되면 아래쪽에 있는 스택으로 돌아갑니다.
5. 커머스 및 어드벤처 카드는 플레이어가 보관합니다(카드가 나올 때까지 게임이 완료되지 않으면 뱅커에게 카드를 반환하고 게임을 완료하도록 계속합니다).
6. 5,000.00달러를 적립하고 출발점으로 돌아온 첫 번째 플레이어가 게임에서 승리합니다!
(참고)
두 명의 선수가 플레이하고 있다면 점수를 $10,000.00로 올려서 더 흥미롭고 도전적으로 만들 것을 제안합니다.
한 선수가 5,000.00달러 또는 10,000.00달러 포인트에 도달했을 때, 그/그녀가 할 수 있는 모든 수단을 동원하여 출발 지점으로 돌아가는 것을 막는 것은 나머지 선수들의 몫이다.
1. Roll the die. Move as many spaces as the die indicates. (Boats, planes, and Whales are the same as squares and circles, and are counted as one move.) When starting, a player may move in any direction they choose. from villages or cities a player may move in any direction, even retracing the previous route, but a player may not change direction between cities or villages (the circles are not the only points of direction change.)
2. When a player lands on a city or village ( circles) they receive the Commerce or Adventure card for that place. The points or dollars are then added to that players score. Each card is worth different amounts of dollars or points. The points are converted to dollars for scoring purposes as follows:
1 Adventure point = $100.00
If a player rolls the die and lands on a place already occupied, the player occupying that place is "bumped" to the nearest Hazard. The "Bumped" player then has to select a Hazard card and follow the instructions on it for his/her next move. A player may choose to "Homestead". (Decision can be made after a roll, and only twice in each game.) lose one turn each time you become a Homesteader.
3. Any player Landing on a plane may "Fly" to any city or village on the game board.
4. Any player landing on a Hazard selects a hazard card follows the instructions. Once used, the cards are returned to the stack face up on the bottom.
5. Commerce and Adventure cards are kept by the players when received (if the game is not complete by the time the cards are out, players will return their cards to the Banker and continue the game to completion.)
6. The first player to accumulate $5,000.00 and returns to starting point wins the game!
(Note)
If two players are playing, we suggest the score be raised to $10,000.00 to make it more interesting and challenging.
When one player reaches the $5,000.00 or ($10,000.00) point, it's up to the rest of the players to prevent him/her from returning to the starting point by whatever means they can.
2. When a player lands on a city or village ( circles) they receive the Commerce or Adventure card for that place. The points or dollars are then added to that players score. Each card is worth different amounts of dollars or points. The points are converted to dollars for scoring purposes as follows:
1 Adventure point = $100.00
If a player rolls the die and lands on a place already occupied, the player occupying that place is "bumped" to the nearest Hazard. The "Bumped" player then has to select a Hazard card and follow the instructions on it for his/her next move. A player may choose to "Homestead". (Decision can be made after a roll, and only twice in each game.) lose one turn each time you become a Homesteader.
3. Any player Landing on a plane may "Fly" to any city or village on the game board.
4. Any player landing on a Hazard selects a hazard card follows the instructions. Once used, the cards are returned to the stack face up on the bottom.
5. Commerce and Adventure cards are kept by the players when received (if the game is not complete by the time the cards are out, players will return their cards to the Banker and continue the game to completion.)
6. The first player to accumulate $5,000.00 and returns to starting point wins the game!
(Note)
If two players are playing, we suggest the score be raised to $10,000.00 to make it more interesting and challenging.
When one player reaches the $5,000.00 or ($10,000.00) point, it's up to the rest of the players to prevent him/her from returning to the starting point by whatever means they can.
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