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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
-
연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Jeffrey Adey, Louis Angelli, Anthony Buczek
-
아티스트
-
인원
게임 소개
당신이 최고의 마스터마인드라는 것을 증명하려고 노력하는 진부한 악당 마스터마인드로 연기하세요! 비밀의 은신처를 선택할 것인가? 버려진 핵 발사 사일로나 궤도 우주 플랫폼을 선택할 것인가? 아니면 아직도 엄마 집 지하실에서 작동하고 있는 자신을 발견할 것인가?
플레이어들은 미니언을 만들고 강탈을 하기 위해 도시들로 그들을 보낼 때 그들의 주모자를 사용할 것입니다. 당신네 부하들에게는 유감스럽게도 그 도시들은 슈퍼히어로와 보안군이 지키고 있습니다 당신 같은 악당들이 악당들이 하는 재미없는 일들을 막아주는 그런 힘들이 당신의 불행한 부하들을 위한 삶을... 불행하게 만들 것입니다.
당신이 다른 사람들보다 더 나은 마스터마인드라는 것을 증명하기 위해 완전한 강도짓을 하고 당신의 비밀 은신처를 업그레이드 하세요.
다양한 마스터마인드, 도시 및 선택 가능한 레어와 각 마스터마인드의 고유한 게임플레이가 결합되어 마스터마인드 & 미니언즈가 계속해서 즐거운 시간을 보낼 수 있습니다.
게임이 시작되면, 4개의 도시가 이사회에 선정될 것이고, 각 도시는 맞춤형 슈퍼 히어로에 의해 보호될 것이다. 각 플레이어는 하나의 마스터마인드와 하나의 비밀 은신처를 선택할 것입니다. 각 주모자는 맞춤형 카드 한 벌씩을 가지고 있으며, 추가로 세 장의 강탈과 도시 카드를 뽑아서 그들의 사악한 계획과 그것을 성취하기 위해 노력할 장소를 결정할 것이다. 액션 포인트는 마스터마인드 카드를 플레이하거나, 레이어 능력을 사용하거나, 다른 게임 액션을 수행하는 데 사용될 수 있습니다. 이를 통해 플레이어들은 미니언 큐브를 만들어 마스터마인드’의 은신처에서 게임을 위해 선택된 다양한 도시로 이동할 수 있습니다. 미니언들이 도시에 들어오면 각 플레이어들이 슈퍼 히어로 카드를 들고 보안군과 슈퍼 히어로의 힘을 겨누게 된다. 큐브가 충분히 축적되면 강탈을 완료하여 마스터마인드의 승리 포인트를 획득할 수 있습니다.
플레이어는 또한 게임 및 다른 플레이어와 흥미로운 방식으로 상호작용할 수 있는 특별한 카드나 능력을 각 마스터마인드 및 은신처에 맞게 갖게 된다.
강탈을 완료했을 뿐만 아니라, 소굴을 다른 마스터마인드보다 시원하게 업그레이드하여 승리 포인트가 쌓입니다. 승점이 충분히 획득되면 승자가 선언된다.
-디자이너의 설명
플레이어들은 미니언을 만들고 강탈을 하기 위해 도시들로 그들을 보낼 때 그들의 주모자를 사용할 것입니다. 당신네 부하들에게는 유감스럽게도 그 도시들은 슈퍼히어로와 보안군이 지키고 있습니다 당신 같은 악당들이 악당들이 하는 재미없는 일들을 막아주는 그런 힘들이 당신의 불행한 부하들을 위한 삶을... 불행하게 만들 것입니다.
당신이 다른 사람들보다 더 나은 마스터마인드라는 것을 증명하기 위해 완전한 강도짓을 하고 당신의 비밀 은신처를 업그레이드 하세요.
다양한 마스터마인드, 도시 및 선택 가능한 레어와 각 마스터마인드의 고유한 게임플레이가 결합되어 마스터마인드 & 미니언즈가 계속해서 즐거운 시간을 보낼 수 있습니다.
게임이 시작되면, 4개의 도시가 이사회에 선정될 것이고, 각 도시는 맞춤형 슈퍼 히어로에 의해 보호될 것이다. 각 플레이어는 하나의 마스터마인드와 하나의 비밀 은신처를 선택할 것입니다. 각 주모자는 맞춤형 카드 한 벌씩을 가지고 있으며, 추가로 세 장의 강탈과 도시 카드를 뽑아서 그들의 사악한 계획과 그것을 성취하기 위해 노력할 장소를 결정할 것이다. 액션 포인트는 마스터마인드 카드를 플레이하거나, 레이어 능력을 사용하거나, 다른 게임 액션을 수행하는 데 사용될 수 있습니다. 이를 통해 플레이어들은 미니언 큐브를 만들어 마스터마인드’의 은신처에서 게임을 위해 선택된 다양한 도시로 이동할 수 있습니다. 미니언들이 도시에 들어오면 각 플레이어들이 슈퍼 히어로 카드를 들고 보안군과 슈퍼 히어로의 힘을 겨누게 된다. 큐브가 충분히 축적되면 강탈을 완료하여 마스터마인드의 승리 포인트를 획득할 수 있습니다.
플레이어는 또한 게임 및 다른 플레이어와 흥미로운 방식으로 상호작용할 수 있는 특별한 카드나 능력을 각 마스터마인드 및 은신처에 맞게 갖게 된다.
강탈을 완료했을 뿐만 아니라, 소굴을 다른 마스터마인드보다 시원하게 업그레이드하여 승리 포인트가 쌓입니다. 승점이 충분히 획득되면 승자가 선언된다.
-디자이너의 설명
Play as a cliché villainous mastermind trying to prove that you are the best mastermind! Choose a secret lair to operate out of, will you choose the abandoned nuclear launch silo, perhaps the orbital space platform, or do you find yourself still operating out of your mom’s basement?
Players will use their mastermind to create minions and send them out to the cities to pull off heists. Unfortunately for your unsuspecting minions, those cities are guarded by super heroes and security forces. Those forces that keep villains like you from doing all the fun things villains do, will make life for your hapless minions...unpleasant.
Complete heists and upgrade your secret lair to prove that you are a better mastermind than the rest.
A variety of masterminds, cities, and lairs to choose from coupled with unique gameplay for each mastermind ensures that Masterminds & Minions will remain fun time and time again.
When the game begins four cities will be selected for the board, each city is protected by a custom super hero. Each player will choose one mastermind and one secret lair. Each mastermind has a custom deck of cards, and additionally will draw three heist and city cards to determine their evil plans and where they will try to accomplish them. Action points can be spent to play mastermind cards, use lair abilities, or take other game actions. This will allow the players to create minion cubes and move them from the mastermind’s lair out to the various cities that have been selected for this game. Once the minions are in the city, each player turn a super hero card will be played trigging the security forces and super hero’s powers. When enough cubes have been accumulated a heist can be completed scoring victory points for the mastermind.
Players will also have other special cards or abilities custom to each mastermind and lair that will allow them to interact with the game and other players in interesting ways.
In addition to completing heists, victory points are accumulated by upgrading your lair to make it cooler than the other mastermind’s lairs. Once enough victory points are scored a winner is declared.
-description from designer
Players will use their mastermind to create minions and send them out to the cities to pull off heists. Unfortunately for your unsuspecting minions, those cities are guarded by super heroes and security forces. Those forces that keep villains like you from doing all the fun things villains do, will make life for your hapless minions...unpleasant.
Complete heists and upgrade your secret lair to prove that you are a better mastermind than the rest.
A variety of masterminds, cities, and lairs to choose from coupled with unique gameplay for each mastermind ensures that Masterminds & Minions will remain fun time and time again.
When the game begins four cities will be selected for the board, each city is protected by a custom super hero. Each player will choose one mastermind and one secret lair. Each mastermind has a custom deck of cards, and additionally will draw three heist and city cards to determine their evil plans and where they will try to accomplish them. Action points can be spent to play mastermind cards, use lair abilities, or take other game actions. This will allow the players to create minion cubes and move them from the mastermind’s lair out to the various cities that have been selected for this game. Once the minions are in the city, each player turn a super hero card will be played trigging the security forces and super hero’s powers. When enough cubes have been accumulated a heist can be completed scoring victory points for the mastermind.
Players will also have other special cards or abilities custom to each mastermind and lair that will allow them to interact with the game and other players in interesting ways.
In addition to completing heists, victory points are accumulated by upgrading your lair to make it cooler than the other mastermind’s lairs. Once enough victory points are scored a winner is declared.
-description from designer
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