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    1-7 명

    BGG추천: 3-5 명
  • 게임시간

    30-45 분

  • 연령

    8+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    2.00 / 5

게임 소개

고대 중국에는 하사, 농민, 노동자, 상인 등 4개의 주요 계층이 있었다. 그들은 사회 전체의 초석이 되었고, 사회의 번영을 창조했으며, 중국 문명의 역사 과정을 촉진시켰다.

4대 빅스트라타는 게임 속 플레이어들이 자신의 문명을 운영하는 온화한 전략에서 파생된 이 4개 클래스를 기반으로 하며, 게임의 마지막에 가장 낮은 클래스 점수인 플레이어의 점수가 되기 때문에 균형 있고 신중한 개발 및 유지에 이른다.

플레이어는 매 라운드마다 입찰에 의해 카드를 받게 되며, 이 카드는 4가지 계층 중 하나에 배치되어 농부들이 음식을 생산하고, 상인들이 돈을 생산하며, 재산권을 하사하고, 노동자들은 기술 보너스를 지급하며, 유지되고 지불되어 상응하는 음식과 돈을 소비한다. 게임이 끝날 때 최하위 계층의 총점으로 점수가 결정되므로, 우리는 한편으로는 게임 과정에서 그들의 문명화된 요구를 유지하면서 균형발전을 위해 노력해야 한다.
In ancient China, there were four major strata: the sergeant, the peasants, the workers and the merchants. They were the cornerstones of the whole society, created the prosperity of the society and promoted the process of the history of Chinese civilization.

Four Big Strata is based on these four classes as the basis of the core, derived from the mild strategy to develop the game, players in the game to operate their own civilization, to balanced and prudent development and maintenance of their own four classes, because in the end of the game, the lowest class score, will be the score of the player.

Players get a card each round by bidding, and the card is placed in one of the four strata, producing the effect of this stratum, such as farmers produce food, merchants produce money, sergeants property rights, workers provide technology bonuses, which are then maintained and paid, consuming the corresponding food and money. At the end of the game, the score is decided by the total score of the lowest class, so we must maintain their civilized needs in the game process on the one hand, on the other hand, try to balance the development.

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