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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-120 분
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연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Eric Dubus, Olivier Melison
-
아티스트
Loïc Muzy, Agathe Pitié, Amber Scharf, Florian Stitz
-
인원
게임 소개
실크로드에서 플레이어들은 그들 사이의 무역로를 건설함으로써 그들의 도시의 영역을 넓힐 수 있을 것입니다!
건설 단계의 추가 조치로, 도시를 건설하기 전에 플레이어들은 자신이 통제하는 도시로 또는 도시에서 교역로를 건설하기 위해 3개의 자원을 지불할 수 있다. 이 교역로는 도시 주변에 위치한 펀치보드 링으로 표시됩니다. 각각의 고리에는 두 개의 돌출된 가지가 있는데, 이것은 그 도시가 두 개의 다른 도시와 연결될 수 있게 해줄 것이다. 이것은 각 도시가 도로와 같은 사슬을 만들면서 두 방향으로만 부착될 수 있다는 것을 의미합니다! 물론, 이 고리들은 그들이 만들고 있는 무역로를 나타내기 위해 완전히 그려질 것입니다!
이러한 트레이드 루트는 플레이어들에게 다양한 새로운 옵션을 제공합니다.
한 도시가 무역로에 연결되어 있을 때, 그 도시의 소유자는 그 경로에 속한 다른 도시의 수와 같은 승점을 얻는다.
도시가 활성화되면, 자원을 받는 플레이어는 같은 교역로에 연결된 도시 또는 도시의 색에 대한 지식을 습득할 수 있다.
마스터 카드와 다른 효과와 관련하여, 무역로에 연결된 도시는 경기 중 같은 무역로에 연결된 다른 도시의 색상과 색상으로 사용될 수 있다.
교역로는 큰 가치가 있을 수 있다. 게임이 진행되면 할수록 교역로로 연결될 수 있는 도시가 많아져 더 많은 포인트를 획득할 수 있습니다.
하지만 당신의 교역로는 당신만의 것이 아닙니다. 진정한 상업 정신이라면 누구든 교역로를 이용할 수 있고, 여력이 있다면 포인트를 얻을 수 있습니다!
또한 새로운 자원인 승리 포인트, 영향력 등을 창출하기 위해 교역로 정비소에서 사용할 수 있는 새로운 마스터 카드도 제공됩니다.
건설 단계의 추가 조치로, 도시를 건설하기 전에 플레이어들은 자신이 통제하는 도시로 또는 도시에서 교역로를 건설하기 위해 3개의 자원을 지불할 수 있다. 이 교역로는 도시 주변에 위치한 펀치보드 링으로 표시됩니다. 각각의 고리에는 두 개의 돌출된 가지가 있는데, 이것은 그 도시가 두 개의 다른 도시와 연결될 수 있게 해줄 것이다. 이것은 각 도시가 도로와 같은 사슬을 만들면서 두 방향으로만 부착될 수 있다는 것을 의미합니다! 물론, 이 고리들은 그들이 만들고 있는 무역로를 나타내기 위해 완전히 그려질 것입니다!
이러한 트레이드 루트는 플레이어들에게 다양한 새로운 옵션을 제공합니다.
한 도시가 무역로에 연결되어 있을 때, 그 도시의 소유자는 그 경로에 속한 다른 도시의 수와 같은 승점을 얻는다.
도시가 활성화되면, 자원을 받는 플레이어는 같은 교역로에 연결된 도시 또는 도시의 색에 대한 지식을 습득할 수 있다.
마스터 카드와 다른 효과와 관련하여, 무역로에 연결된 도시는 경기 중 같은 무역로에 연결된 다른 도시의 색상과 색상으로 사용될 수 있다.
교역로는 큰 가치가 있을 수 있다. 게임이 진행되면 할수록 교역로로 연결될 수 있는 도시가 많아져 더 많은 포인트를 획득할 수 있습니다.
하지만 당신의 교역로는 당신만의 것이 아닙니다. 진정한 상업 정신이라면 누구든 교역로를 이용할 수 있고, 여력이 있다면 포인트를 얻을 수 있습니다!
또한 새로운 자원인 승리 포인트, 영향력 등을 창출하기 위해 교역로 정비소에서 사용할 수 있는 새로운 마스터 카드도 제공됩니다.
In Silk Road, players will be able to expand the scope of their Cities by building trade routes between them!
As an additional action during their Construction phase, before building a City players can pay 3 resources in order to build a trade route to or from a City they control. This trade route will be represented by a punchboard ring placed around your City. Each of these rings has two protruding branches, which will allow that City to be connected to two other Cities. This means each City can only be attached in two directions, creating a road-like chain! Of course, these rings will be fully illustrated to represent the trade routes they’re creating!
These trade routes give players a wealth of new options:
When a City is connected to a trade route, its owner gains Victory Points equal to the number of other Cities that are part of that route.
When a City is activated, the player receiving those resources can choose to take Knowledge of the colour of that City OR of any City connected to the same trade route.
Cities connected to a trade route can be used as both their colour or the colour of any other City connected to the same trade route during the game when it comes to Mastery cards and other effects.
Trade routes can be worth big points. The further into the game you get, the more Cities there are that can be potentially connected to trade routes, the more points you can generate.
However, your trade route doesn’t belong to just you - in the true spirit of commerce, anyone can connect to it and earn themselves points if they have the resources to spare!
Also comes with a new array of Mastery cards that will work off the Trade route mechanic in order to help generate new resources, Victory points, Influence, and more!
As an additional action during their Construction phase, before building a City players can pay 3 resources in order to build a trade route to or from a City they control. This trade route will be represented by a punchboard ring placed around your City. Each of these rings has two protruding branches, which will allow that City to be connected to two other Cities. This means each City can only be attached in two directions, creating a road-like chain! Of course, these rings will be fully illustrated to represent the trade routes they’re creating!
These trade routes give players a wealth of new options:
When a City is connected to a trade route, its owner gains Victory Points equal to the number of other Cities that are part of that route.
When a City is activated, the player receiving those resources can choose to take Knowledge of the colour of that City OR of any City connected to the same trade route.
Cities connected to a trade route can be used as both their colour or the colour of any other City connected to the same trade route during the game when it comes to Mastery cards and other effects.
Trade routes can be worth big points. The further into the game you get, the more Cities there are that can be potentially connected to trade routes, the more points you can generate.
However, your trade route doesn’t belong to just you - in the true spirit of commerce, anyone can connect to it and earn themselves points if they have the resources to spare!
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