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  • 인원

    3-6 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    60-90 분

  • 연령

    12+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    0.00 / 5

게임 소개

(작성자 참고: 지난 8년 동안 인터넷에서는 제가 하고 있는 일과 사람들이 제 노력을 지지해야 하는지에 대한 문제에 관한 저의 게임 모험을 둘러싼 많은 논쟁이 있었습니다. 내가 만든 게임을 마케팅할 수 있는 나의 능력을 설명할 수 있는 최선의 대답은 대기업이 그들의 시간, 돈, 노력의 가치가 없다고 믿는 게임 세계의 영역으로 들어갔고 따라서 그들은 그 영역에 들어가고 싶어하지 않는다는 것이다. 내 규칙과 보드 디자인을 통해 나는 그들의 Sid Sackson의 원래 아이디어에 상당한 변화를 주었고 그들은 그 프로젝트에 관심이 없다.

대기업이 이 시장을 그들의 시간, 돈, 노력의 가치로 여기기 전에 나는 내가 평생 팔 수 있는 것보다 더 많은 게임(약 20만 게임)을 팔아야 할 것이다. 제 마케팅 능력으로는 영업의 고지를 달성하려면 아직 멀었습니다. 그래서 대기업은 이 게임들을 위한 충분한 시장이 없다는 그들의 믿음에 많은 진실을 가지고 있다. 제 모든 게임 노력의 핵심은 여러분이 제가 무엇을 어떻게 하고 있는지에 동의하든 그렇지 않든 간에, 제 게임 중 하나를 갖고 싶다면, 제가 살아있을 때 구입해야 하고 그냥 갖고 싶어하지 말아야 한다는 것입니다.)

획득
만약 당신이 ACQ라는 게임의 장르에서 다음 도전을 찾고 있다면UIRE, 잘 찾아왔어. 나는 ACQ 게임을 전문으로 한다.UIRE는 빈티지 에디션, 게임 파트, 정보 및 게임 향상이라는 의미에서 사용됩니다. ACQ 게임UISATIONS는 이 클래식 게임에서 영감을 받은 두 번째 게임입니다. Hasbro의 변호사들은 저와 대화를 시작했고 2012년부터 제가 하고 있는 일에 만족하고 있습니다. 그러므로 당신이 ACQ 사본을 얻을 수 있기를 바랍니다.UISATIONs 및 Acquire a Kingdom of Wealth로 진행합니다. (저는 웹사이트에 들어가서 ACQ 게임에 대해 읽어보는 것을 추천합니다.UISATIONS와 메가콰이어 게임.)

ACQ 게임의 기본 개념UISATIONS는 플레이어들이 손에 데스티네이션 카드를 들고 보드에 건물을 올려서 킹덤을 만들고 성장시키는 것이다. 플레이어가 사용할 수 있는 데스티네이션 카드는 추첨의 행운에 따라 엄격히 제공됩니다. 많은 양의 상품 코인을 만들기 위한 획득 게임의 기술은 더 큰 왕국이나 더 큰 왕국이 점령한 왕국에서도 킹덤 카드를 획득할 수 있는 능력에서 비롯된다. 킹덤 카드 획득은 일반적으로 플레이어’ 자신의 카드를 가지고 킹덤을 성장시킬 수 있는 능력에 기반하여 킹덤에서 이루어진다. 그러나 플레이어는 킹덤의 킹덤 카드를 획득하여 코인을 늘릴 수 있다.

획득의 주된 목적은 게임이 끝날 때 가장 많은 코인을 가진 플레이어가 되는 것입니다. 이것은 장기적으로는 성장 중인 왕국 카드를 획득하는 동시에, 단기적으로는 인수에 희생될 수 있는 작은 왕국들에 기민하게 투자함으로써 이루어지는데, 이 모든 것들은 로열티 보상을 통해 상품 코인을 획득하게 된다. 단기적으로 창출할 수 있는 커뮤디 코인이 많을수록 장기 벤처에 더 많은 투자를 할 수 있다. ACQ 게임의 정점에 도달할 수 없습니다.가장 큰 왕국의 왕 또는 여왕이 되는 것만으로 UISATIONS. 가장 부유한 왕이나 여왕이 되고 싶은 플레이어는 앞으로 성장할 킹덤에 대한 인수와 기이한 투자를 통해 활동적인 현금 흐름을 완벽하게 혼합해야 한다. 모든 게임이 다르기 때문에 부의 정점에 도달하기 위해 많은 다른 전략들이 사용될 수 있다.

더 게임 오브 ACQ건물을 한 번 구입하고, 한 번 트레이드하고, 한 번 배치하면 승패가 갈릴 수 있기 때문에 UISATIONS는 선수들의 집중력을 유지시켜줄 것이다.

부의 왕국 획득
-디자이너의 설명
(Creators Note: There have been a lot of debates on the internet over the last eight years surrounding my game adventures that pertain to the issues of "what" and "how" I am doing what I am doing and whether or not people should support me in my endeavors. The best answer I can give to explain my ability to market the games I create is that I have entered a realm of the gaming world that a large corporation does not believe is worth their time, money, or effort and therefore they have no desire to enter it. With my rules and board design I have made significant changes to their version of Sid Sackson's original ideas and they are not interested in the project.

I would have to sell more games than I could possibly sell in my lifetime (approximately 200,000 games) before the large corporation would even consider this market to be worth their time, money, or effort. With my marketing abilities I am a very long way from attaining that plateau of sales. So the large corporation has a lot of truth in their belief that there is not a large enough market for these games. I guess the bottom line in all of my gaming endeavors, whether you agree with what and how I am doing or you don't, is that if you desire to have one of my games you should probably purchase it while I am still alive and not just wish you had.)

ACQUISITIONS
If you are looking for the next challenge in the genre of the game of ACQUIRE, you have come to the right game. I specialize in the game of ACQUIRE in the sense of vintage editions, game parts, information, and game enhancements. The game of ACQUISITIONS is my second game inspired by this classic game. Hasbro's lawyers have initiated conversations with me and have been content since 2012 with the work that I am doing to try and offer an alternative in this genre to those who may desire to have one. So hopefully you can obtain a copy of ACQUISITIONS and proceed to Acquire a Kingdom of Wealth. (I recommend going to our website and reading about the game of ACQUISITIONS and the game of MEGAcquire.)

The basic concept of the game of ACQUISITIONS is that the players create and grow Kingdoms by playing the Destination Cards in their hand and placing buildings on the board. The Destination Cards available to the player are provided strictly by the luck of the draw. The skill in the game of Acquisitions, to generate a large amount of Commodity Coins, comes from the ability to obtain Kingdom Cards in the Kingdoms that will grow or even in the Kingdoms that are taken over by larger Kingdoms. The obtaining of Kingdom Cards is generally made in Kingdoms based on the players’ capability to grow those Kingdoms with their cards on hand. However, players can increase their Commodity Coins by obtaining Kingdom Cards in Kingdoms that grow from the other players building placements.

The main objective of Acquisitions is to become the player with the most Commodity Coins at the end of the game. This is achieved by obtaining Kingdom Cards in the Kingdoms that are growing, for a long term venture, while at the same time shrewdly investing in smaller Kingdoms that can be sacrificed in takeovers, for a short term outlay, all of which gains Commodity Coins through Royalty Compensations. The more Commodity Coins that can be generated in short term outlays, the more they can be invested into long term ventures. You can not reach the pinnacle of the game of ACQUISITIONS just by becoming the King or Queen of the largest Kingdom. The player who wants to become the wealthiest King or Queen must produce that perfect mix of active cash flow through takeovers and uncanny investment in Kingdoms that will grow. Many different strategies can be used to reach the pinnacle of wealth because every game is different.

The Game of ACQUISITIONS will keep the players focused because one purchase, one trade, one placement of a building can be the difference between win or lose.

Acquire a Kingdom of Wealth
-description from designer

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