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    (Uncredited)

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게임 소개

이미지 138790에서 볼 수 있는 Zitadelle 내부의 프로모션 패키지에서 확인할 수 있습니다.

흥미롭고 다양한 보드 게임. 할마 게임처럼, 선수들은 그들의 말을 반대쪽으로 가져가야 한다. 하지만, 그곳에 도달하는 방법은 한 사람이 4분의 1을 돌 수 있는 턴테이블을 넘어서는 것이다. 그것이 파티의 운명이 가장 크게 바뀔 것이다.

게임 규칙:

이 게임은 최대 4명까지 플레이할 수 있습니다.
각 선수는 10개의 미플을 얻는데, 그 중 6개는
반대편 목적지로 이동하다
같은 색의.

선발 선수는 운에 의해 결정된다.
그 meeple들은 같은 meeple의 다른 meeple을 뛰어넘을 수 있다.
목적지에 도착하기 위한 다른 색상
공백(할마 게임에서처럼 점프가 수행됨).

한 선수가 자신의 미플 중 하나를 얻을 때마다
목적지 공간, 턴테이블이 25센트 회전합니다.
오른쪽으로 돌다

이것은 게임플레이의 다양성을 제공한다.
매 턴마다 멀티플의 위치가 바뀌다
모든 선수에게.

가장 먼저 6개를 얻은 선수가 승자입니다.
대상 공간에 다중이 배치됩니다.

나머지 4개의 미플은 중요도가 없습니다.
경기 결과.


참고: 이 게임은 주사위 없이 진행됩니다.
From the promotional packaging inside of Zitadelle, viewable in Image 138790.

An interesting and varied board game. Like in the game Halma, players must get their pieces into an opposite field. However, the way to get there is over a turntable that one is allowed to turn one quarter, so long as there is another piece in the goal. That is how the fortune of the party will most change.

Game rules:

This game can be played with up to 4 players.
Each player gets 10 meeples, of which 6 are
to be moved into the opposite destination spaces
of the same color.

The starting player is determined by chance.
The meeples can jump over other meeples of the same
or any other color to get to the destination
spaces (jumping is done like in the Halma game).

Every time a player gets one of his meeples on a
destination space, the turntable gets turned a quarter
turn to the right.

This provides for variety in the gameplay, because
every turn changes the position of the meeples
for every player.

The winner is the player, who is the first to get 6
meeples on the destination spaces.

The 4 remaining meeples are without importance for the
outcome of the game.


Note: This game is played without a die.

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