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6Paragon's New Twentieth Century Skirmish Rules (1977) -
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인원
2-10 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
240-240 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Hugh Walters
-
아티스트
-
인원
게임 소개
규칙’s 도입의 사전 사항입니다.
이 규칙들은 기관총 벙커나 방어 가옥(에어픽스 스트롱포인트)과 같은 작은 목표를 공격하는 54mm 규모의 보병 1개 구역(보통 10명)과 함께 사용된다. 기본 규칙부터 시작하여 이러한 규칙을 마스터하면 보다 현실적인 고급 규칙을 일부 또는 모두 추가합니다. 물론 모든 거리의 절반인 25mm 스케일을 사용할 수 있으며, 성냥갑인 패딩턴의 10.30에서 스탈린그라드와 싸우려면 거리를 10으로 나누고 5mm 숫자를 사용하십시오! 불가피하게, 이것은 중형 기관총 팀이나 측면당 화염방사기 팀과 같은 일부 지원을 받는 소대 전체로 확대되었다. 농가와 같은 강력한 지위를 방어하는 사람은 약 2배의 수만큼 공격을 받아야 한다는 것 외에는 이 규칙의 부록에 포함되어 있지만, 우리는 포인트 제도에 대해 크게 신경 쓴 적이 없다. 좋아하는 게임은 각각 10명의 빨치산 부대 두 대와 2대의 오토바이 조합과 하프 트랙의 독일 직원용 차량을 매복 공격하고, 스튜어트 전차 포탑이 없는 영국군 레체 부대, 딩고 정찰차, 보병 부대가 M형 슬릿 참호에 있는 독일군 고급 방어 부대로 달려드는 것이다.MG와 판저파우스트. 가능성은 엄청나며, Tamiya나 다른 플라스틱 모델보다 손상이 덜한 British’s 또는 Airfix 피규어와 차량을 사용하여 매우 저렴하게 다양한 제품을 얻을 수 있습니다.
각 병사는 정확한 계급, 무기, 장비, 제한된 탄약 공급(소진할 수 있도록!)을 갖추어야 하며, 그의 기지에 있는 숫자로 식별된다. 이 숫자는 각각의 남자가 20cm 이상일 경우 정확한 단위를 유지하도록 보장합니다. 그는 도망쳤다! 상처는 총알이 아닙니다. 존 웨인이 무슨 짓을 하든 총알을 들고 어디론가 갈 수 없습니다! 상처는 한 남자의 전투 능력을 제한하고, 결국 그가 싸우는 것을 방해할 수 있지만, 만약 당신이 캠페인과 싸우고 있다면, 그는 다음 라운드에 맞춰 회복될 수 있다.
이 규칙들은 기관총 벙커나 방어 가옥(에어픽스 스트롱포인트)과 같은 작은 목표를 공격하는 54mm 규모의 보병 1개 구역(보통 10명)과 함께 사용된다. 기본 규칙부터 시작하여 이러한 규칙을 마스터하면 보다 현실적인 고급 규칙을 일부 또는 모두 추가합니다. 물론 모든 거리의 절반인 25mm 스케일을 사용할 수 있으며, 성냥갑인 패딩턴의 10.30에서 스탈린그라드와 싸우려면 거리를 10으로 나누고 5mm 숫자를 사용하십시오! 불가피하게, 이것은 중형 기관총 팀이나 측면당 화염방사기 팀과 같은 일부 지원을 받는 소대 전체로 확대되었다. 농가와 같은 강력한 지위를 방어하는 사람은 약 2배의 수만큼 공격을 받아야 한다는 것 외에는 이 규칙의 부록에 포함되어 있지만, 우리는 포인트 제도에 대해 크게 신경 쓴 적이 없다. 좋아하는 게임은 각각 10명의 빨치산 부대 두 대와 2대의 오토바이 조합과 하프 트랙의 독일 직원용 차량을 매복 공격하고, 스튜어트 전차 포탑이 없는 영국군 레체 부대, 딩고 정찰차, 보병 부대가 M형 슬릿 참호에 있는 독일군 고급 방어 부대로 달려드는 것이다.MG와 판저파우스트. 가능성은 엄청나며, Tamiya나 다른 플라스틱 모델보다 손상이 덜한 British’s 또는 Airfix 피규어와 차량을 사용하여 매우 저렴하게 다양한 제품을 얻을 수 있습니다.
각 병사는 정확한 계급, 무기, 장비, 제한된 탄약 공급(소진할 수 있도록!)을 갖추어야 하며, 그의 기지에 있는 숫자로 식별된다. 이 숫자는 각각의 남자가 20cm 이상일 경우 정확한 단위를 유지하도록 보장합니다. 그는 도망쳤다! 상처는 총알이 아닙니다. 존 웨인이 무슨 짓을 하든 총알을 들고 어디론가 갈 수 없습니다! 상처는 한 남자의 전투 능력을 제한하고, 결국 그가 싸우는 것을 방해할 수 있지만, 만약 당신이 캠페인과 싸우고 있다면, 그는 다음 라운드에 맞춰 회복될 수 있다.
A precis of the rule’s introduction.
These rules are intended for use with one infantry section (usually 10 men), in 54mm scale, per player, which attacks a small objective such as a machine gun bunker or defended house (Airfix Strongpoint). Start with the basic rules, and when you have mastered these add some or all of the more realistic advanced rules. You can use any scale, of course - half all distances for 25mm scale, and if you insist on fighting Stalingrad in a matchbox an the 10.30 from Paddington, divide distances by 10 and use 5mm figures! As is inevitable, this has escalated to whole platoons (often still with one player per section) with some support such as a medium machine gun team or man-pack flamethrower team per side. We've never bothered very much about a points system, though one is included in the appendices to these rules, except that men defending a strong position such as a farmhouse should be attacked by about twice their number. Favourite games include two units of 10 partisans each, ambushing a German staff car with escort of two motorcycle combinations and a section in a half track, and a British Recce unit consisting of a turret less Stuart tank, a Dingo scout car and a half-track with infantry section running into a German advanced defence unit in slit trenches with MMG's and Panzerfausts. The possibilities are enormous, and great variety can be achieved quite cheaply, using Britain’s or Airfix figures and vehicles, which are less prone to damage than Tamiya and other plastic models, though we use these too!
Each soldier must have the correct rank, weapons and equipment, a limited supply of ammunition (so that he can run out!) and is identified by a number on his base. This number ensures that each man stays with his correct unit - if he's more than 20cm. from it, he has deserted! Wounds are NOT bullet wounds - you don’t go anywhere with a bullet, in you, no matter WHAT John Wayne gets up to! Wounds restrict a man's fighting ability, and may eventually prevent him from fighting, though he may recover in time for a later round if you are fighting a campaign.
These rules are intended for use with one infantry section (usually 10 men), in 54mm scale, per player, which attacks a small objective such as a machine gun bunker or defended house (Airfix Strongpoint). Start with the basic rules, and when you have mastered these add some or all of the more realistic advanced rules. You can use any scale, of course - half all distances for 25mm scale, and if you insist on fighting Stalingrad in a matchbox an the 10.30 from Paddington, divide distances by 10 and use 5mm figures! As is inevitable, this has escalated to whole platoons (often still with one player per section) with some support such as a medium machine gun team or man-pack flamethrower team per side. We've never bothered very much about a points system, though one is included in the appendices to these rules, except that men defending a strong position such as a farmhouse should be attacked by about twice their number. Favourite games include two units of 10 partisans each, ambushing a German staff car with escort of two motorcycle combinations and a section in a half track, and a British Recce unit consisting of a turret less Stuart tank, a Dingo scout car and a half-track with infantry section running into a German advanced defence unit in slit trenches with MMG's and Panzerfausts. The possibilities are enormous, and great variety can be achieved quite cheaply, using Britain’s or Airfix figures and vehicles, which are less prone to damage than Tamiya and other plastic models, though we use these too!
Each soldier must have the correct rank, weapons and equipment, a limited supply of ammunition (so that he can run out!) and is identified by a number on his base. This number ensures that each man stays with his correct unit - if he's more than 20cm. from it, he has deserted! Wounds are NOT bullet wounds - you don’t go anywhere with a bullet, in you, no matter WHAT John Wayne gets up to! Wounds restrict a man's fighting ability, and may eventually prevent him from fighting, though he may recover in time for a later round if you are fighting a campaign.
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