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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
5-10 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Todd Sanders
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아티스트
Todd Sanders
-
인원
게임 소개
함께 가는 길을 찾아라...
발렌타임의 2인용 테마 카드 게임입니다. 모든 플레이어 역할은 성별에 따라 다릅니다.
재생해야 함:
5개의 카드, 9개의 큐브 및 1d6의 d6
이 경기에서는 두 선수가 협력적으로 경기를 하고 있다. 플레이어 마커를 시작 공간에서 &lsquo로 이동하는 것이 목표입니다.게임 보드 끝에 있는 공백, 공유 차례 동안 함께합니다. 보드’의 타임 트랙에 있는 마커가 0이 되기 전에 이 작업을 수행할 수 없거나 공유 플레이어 턴이 끝날 때 둘 중 하나에 에너지가 0이면 지는 것입니다.
세우다
게임 보드의 두 반쪽을 A로 표시된 면이 서로 마주 보도록 놓습니다. 플레이어 마커 2개를 보드 끝에 있는 각각의 시작 공간에 배치합니다. 슬픔의 홉고블린 4개를 4개의 검은 사각형 위에 각각 놓으세요. 보드’의 타임 트랙에 1을 배치합니다. 마지막으로, 각각의 선수들은 개인카드의 한 면을 선택하고 그들의 안에 마커를 놓아야 한다.
그들의 에너지 트랙의 [8] 공간에 어울리는 색상.
플레이어 플레이:
한 명의 선수가 주사위를 굴립니다. 각 플레이어는 움직임이나 에너지에 적용할 다이롤 결과 중 하나를 선택한다.
각 6회 롤링에 대해 타임 트랙의 마커를 1번 아래로 이동합니다. 타임 트랙의 마커가 0에 도달하면 두 사람 모두 게임에서 진 것입니다.
움직임은 왼쪽 또는 오른쪽, 앞으로 또는 뒤로 대각선 방향으로 절대 움직이지 않습니다(특별한 동작이 허락하지 않는 한).
공유 턴 중 언제든지 각 플레이어는 카드에 나열된 특별 동작을 사용할 수 있습니다. 특별 조치에 따라 카드’s 트랙의 에너지를 줄여 비용을 지불하십시오. 여러분의 에너지 수준은 8을 넘거나 0 이하로 내려갈 수 없습니다. 기억하십시오: 공유 플레이어 턴이 끝날 때 둘 중 한 명이라도 기운이 없으면 둘 다 게임에서 진 것입니다.
플레이어는 홉고블린이 점유한 공간으로 이동할 수 있다. 언제든지 플레이어와 스쿼의 마커가 홉고블린과 같은 공간에 있다면, 홉고블린을 원하는 시작 공간으로 돌려보내기 위해 2개의 에너지를 사용할 수 있다.
슬픔의 홉고블린:
슬픔의 모든 홉고블린은 이제 왼쪽, 오른쪽, 앞으로 또는 뒤로 대각선으로 움직이지 않고 두 칸을 이동합니다. 플레이어는 항상 홉고블린을 홉고블린’의 위치에서 가장 가까운 플레이어 마커 쪽으로 이동시킵니다. 두 플레이어 마커가 똑같이 멀리 떨어져 있으면 홉고블린을 가장 에너지가 많은 플레이어로 옮기십시오. 그래도 동점일 경우 원하는 플레이어로 이동합니다.
홉고블린이 플레이어’의 공간으로 이동하면 플레이어’의 에너지가 1 또는 2 감소한다.
다음 차례 및 게임 종료:
이제 플레이어들은 홉고블린 운동에 이어 그들의 공유된 차례에서 움직이거나 에너지를 얻는다. 두 선수가 모두 최종 &lsquo에 참가할 경우;같은 시간, 같은 시간, 같은 차례에, 그들은 게임에서 승리하고 투게더로 가는 길을 찾았습니다.
보드’의 타임 트랙에 있는 마커가 0이 되기 전에 이 작업을 수행할 수 없거나 공유 플레이어 턴이 끝날 때 둘 중 하나에 에너지가 0이면 지는 것입니다.
"에서 새로운 게임이 나왔습니다.게임샵&인용어;시리즈.
-디자이너의 설명
발렌타임의 2인용 테마 카드 게임입니다. 모든 플레이어 역할은 성별에 따라 다릅니다.
재생해야 함:
5개의 카드, 9개의 큐브 및 1d6의 d6
이 경기에서는 두 선수가 협력적으로 경기를 하고 있다. 플레이어 마커를 시작 공간에서 &lsquo로 이동하는 것이 목표입니다.게임 보드 끝에 있는 공백, 공유 차례 동안 함께합니다. 보드’의 타임 트랙에 있는 마커가 0이 되기 전에 이 작업을 수행할 수 없거나 공유 플레이어 턴이 끝날 때 둘 중 하나에 에너지가 0이면 지는 것입니다.
세우다
게임 보드의 두 반쪽을 A로 표시된 면이 서로 마주 보도록 놓습니다. 플레이어 마커 2개를 보드 끝에 있는 각각의 시작 공간에 배치합니다. 슬픔의 홉고블린 4개를 4개의 검은 사각형 위에 각각 놓으세요. 보드’의 타임 트랙에 1을 배치합니다. 마지막으로, 각각의 선수들은 개인카드의 한 면을 선택하고 그들의 안에 마커를 놓아야 한다.
그들의 에너지 트랙의 [8] 공간에 어울리는 색상.
플레이어 플레이:
한 명의 선수가 주사위를 굴립니다. 각 플레이어는 움직임이나 에너지에 적용할 다이롤 결과 중 하나를 선택한다.
각 6회 롤링에 대해 타임 트랙의 마커를 1번 아래로 이동합니다. 타임 트랙의 마커가 0에 도달하면 두 사람 모두 게임에서 진 것입니다.
움직임은 왼쪽 또는 오른쪽, 앞으로 또는 뒤로 대각선 방향으로 절대 움직이지 않습니다(특별한 동작이 허락하지 않는 한).
공유 턴 중 언제든지 각 플레이어는 카드에 나열된 특별 동작을 사용할 수 있습니다. 특별 조치에 따라 카드’s 트랙의 에너지를 줄여 비용을 지불하십시오. 여러분의 에너지 수준은 8을 넘거나 0 이하로 내려갈 수 없습니다. 기억하십시오: 공유 플레이어 턴이 끝날 때 둘 중 한 명이라도 기운이 없으면 둘 다 게임에서 진 것입니다.
플레이어는 홉고블린이 점유한 공간으로 이동할 수 있다. 언제든지 플레이어와 스쿼의 마커가 홉고블린과 같은 공간에 있다면, 홉고블린을 원하는 시작 공간으로 돌려보내기 위해 2개의 에너지를 사용할 수 있다.
슬픔의 홉고블린:
슬픔의 모든 홉고블린은 이제 왼쪽, 오른쪽, 앞으로 또는 뒤로 대각선으로 움직이지 않고 두 칸을 이동합니다. 플레이어는 항상 홉고블린을 홉고블린’의 위치에서 가장 가까운 플레이어 마커 쪽으로 이동시킵니다. 두 플레이어 마커가 똑같이 멀리 떨어져 있으면 홉고블린을 가장 에너지가 많은 플레이어로 옮기십시오. 그래도 동점일 경우 원하는 플레이어로 이동합니다.
홉고블린이 플레이어’의 공간으로 이동하면 플레이어’의 에너지가 1 또는 2 감소한다.
다음 차례 및 게임 종료:
이제 플레이어들은 홉고블린 운동에 이어 그들의 공유된 차례에서 움직이거나 에너지를 얻는다. 두 선수가 모두 최종 &lsquo에 참가할 경우;같은 시간, 같은 시간, 같은 차례에, 그들은 게임에서 승리하고 투게더로 가는 길을 찾았습니다.
보드’의 타임 트랙에 있는 마커가 0이 되기 전에 이 작업을 수행할 수 없거나 공유 플레이어 턴이 끝날 때 둘 중 하나에 에너지가 0이면 지는 것입니다.
"에서 새로운 게임이 나왔습니다.게임샵&인용어;시리즈.
-디자이너의 설명
Find your way to Together.....
A Valentime's themed card game for 2 player. All player roles are non-gender specific.
Needed to play:
5 cards, 9 cubes and 1d6 inside a d6
In this game, both players are playing cooperatively. Your goal is to move your player markers from their starting spaces to the ‘Together’ spaces, at the end of the game board, during your shared turn. If you cannot do this before the marker on the board’s time track reaches 0, or, if either of you has 0 energy at the end of your shared player turn, you lose.
Setup
Place the two halves of the game board so that the sides marked A face each other. Place the 2 player markers on their respective starting spaces at the end of the board. Place each of the 4 Hobgoblins of Sadness markers on the 4 black squares. Place 1 on the board’s time track. Lastly, each player should choose one side of a personality card and place a marker, in their
matching color, on the [8] space of their energy track.
Players play:
One player rolls the die in a die. Each player then chooses one of die roll results to apply to either movement or energy.
For each 6 rolled, move the marker on the time track down 1 number. Remember: if the marker on time track on reaches 0, you have both lost the game.
Movement is either left or right, forward or back, never diagonally (unless a special action allows this).
At any time during their shared turn, each player may use the special action listed on their card. Reduce the energy on your card’s track to pay for this, as specified by the special action. Your energy levels may never go above 8 or below 0. Remember: if either of you has 0 energy at the end of your shared player turn, you have both lost the game.
Players may move to a space occupied by a Hobgoblin. If, at any time, a player’s marker is on the same space as a Hobgoblin, they may spend 2 energy to send the Hobgoblin back to a starting space of their choice.
Hobgoblins of Sadness play:
All Hobgoblins of Sadness now move 2 spaces - left, right, forward or back, never diagonally. Players will always move the Hobgoblins towards the player marker nearest to a Hobgoblin’s position. If both player markers are equally distant, move the Hobgoblin to the player with the most energy. If still tied, move them towards the player of your choice.
If a Hobgoblin moves to a player’s space they will reduce that player’s energy by 1 or 2.
Next Turns and Game End:
Players now move or gain energy on their shared turn, followed by the Hobgoblins movement. If both players enter their final ‘Together’ spaces at the same time, during their shared turn, they win the game and have found their way to Together.
If you cannot do this before the marker on the board’s time track reaches 0, or, if either of you has 0 energy at the end of your shared player turn, you lose.
A new game in the "Gameshop" series.
-description from designer
A Valentime's themed card game for 2 player. All player roles are non-gender specific.
Needed to play:
5 cards, 9 cubes and 1d6 inside a d6
In this game, both players are playing cooperatively. Your goal is to move your player markers from their starting spaces to the ‘Together’ spaces, at the end of the game board, during your shared turn. If you cannot do this before the marker on the board’s time track reaches 0, or, if either of you has 0 energy at the end of your shared player turn, you lose.
Setup
Place the two halves of the game board so that the sides marked A face each other. Place the 2 player markers on their respective starting spaces at the end of the board. Place each of the 4 Hobgoblins of Sadness markers on the 4 black squares. Place 1 on the board’s time track. Lastly, each player should choose one side of a personality card and place a marker, in their
matching color, on the [8] space of their energy track.
Players play:
One player rolls the die in a die. Each player then chooses one of die roll results to apply to either movement or energy.
For each 6 rolled, move the marker on the time track down 1 number. Remember: if the marker on time track on reaches 0, you have both lost the game.
Movement is either left or right, forward or back, never diagonally (unless a special action allows this).
At any time during their shared turn, each player may use the special action listed on their card. Reduce the energy on your card’s track to pay for this, as specified by the special action. Your energy levels may never go above 8 or below 0. Remember: if either of you has 0 energy at the end of your shared player turn, you have both lost the game.
Players may move to a space occupied by a Hobgoblin. If, at any time, a player’s marker is on the same space as a Hobgoblin, they may spend 2 energy to send the Hobgoblin back to a starting space of their choice.
Hobgoblins of Sadness play:
All Hobgoblins of Sadness now move 2 spaces - left, right, forward or back, never diagonally. Players will always move the Hobgoblins towards the player marker nearest to a Hobgoblin’s position. If both player markers are equally distant, move the Hobgoblin to the player with the most energy. If still tied, move them towards the player of your choice.
If a Hobgoblin moves to a player’s space they will reduce that player’s energy by 1 or 2.
Next Turns and Game End:
Players now move or gain energy on their shared turn, followed by the Hobgoblins movement. If both players enter their final ‘Together’ spaces at the same time, during their shared turn, they win the game and have found their way to Together.
If you cannot do this before the marker on the board’s time track reaches 0, or, if either of you has 0 energy at the end of your shared player turn, you lose.
A new game in the "Gameshop" series.
-description from designer
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