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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
9+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
대학 농구의 빠른 플레이지만 자세한 시뮬레이션입니다. 즉시 다운로드, 인쇄 및 게임 실행.
간단한 설정 및 재생 기능: 작업 카드를 섞어서 재생하기만 하면 됩니다. (점수를 유지하려면 제공된 점수표에 플레이어와 팀 이름을 입력하십시오.)
100 "액션 카드"에서 파생된 모든 플레이: 각 카드는 양면입니다. 카드의 한쪽 면을 세 번 돌면 게임의 반이 된다. 이 경기 시간은 각 팀의 페이스 등급에 따라 달라진다.
통계적으로 정확함: 2005-2006 시즌의 모든 대학 팀은 선수들과 함께 가능한 모든 통계 카테고리에서 평가됩니다.
모든 대학 팀은 다음을 대표한다. 이제 디비전 1, 2, 3팀 간의 게임을 시뮬레이션할 수 있습니다.
각 팀과 선수는 다음과 같은 여러 카테고리에서 등급을 매겼다. 2, 3점슛, 자유투 슈팅, 리바운드(공격과 수비), 어시스트, 스틸, 블로킹, 턴오버, 파울 등 여러분이 취재할 모든 통계가 여기에 있다.
플레이 및 통계 컴파일 중에도 점수 유지
디비전 간 게임도 할 수 있습니다: 간단한 공식으로 디비전 1 팀과 디비전 2 팀을 연결하세요.
선택적 부상 시스템
배타적 "pace"등급: 제가 다른 농구 시뮬레이션에서 발견한 한 가지 문제는 현실적인 점수가 부족하다는 것입니다. 어떤 팀들은 정기적으로 한 경기에 100점 이상을 득점하고, 다른 팀들은 겨우 60점을 돌파한다. 페이스 시스템으로, 여러분은 팀의 실제 생산량을 면밀히 반영하는 경기 점수를 볼 수 있을 것입니다.
현실적인 파울 시스템: 다른 후프 시뮬레이션의 또 다른 단점은 현실적인 파울 분배가 부족하다는 것이다. 반칙/반칙이 가장 높은 선수는 종종 정확하지만, 반칙을 이끌어내는 비율은 종종 부정확하다. 센터코트에서는 각 팀이 실전 성적에 따라 파울을 뽑는다.
게임 콘텐츠
튜토리얼로 유용한 부분 샘플 게임에 대한 자세한 설명을 포함한 전체 규칙 북입니다.
작업 카드 세트, 인쇄 준비 완료
점수표
파울 차트
부서/회의별로 나누어진 팀 카드. 각 콘퍼런스는 하나의 별도 .pdf 파일에 인쇄되며, 모두 부서 내에서 정리됩니다.
간단한 설정 및 재생 기능: 작업 카드를 섞어서 재생하기만 하면 됩니다. (점수를 유지하려면 제공된 점수표에 플레이어와 팀 이름을 입력하십시오.)
100 "액션 카드"에서 파생된 모든 플레이: 각 카드는 양면입니다. 카드의 한쪽 면을 세 번 돌면 게임의 반이 된다. 이 경기 시간은 각 팀의 페이스 등급에 따라 달라진다.
통계적으로 정확함: 2005-2006 시즌의 모든 대학 팀은 선수들과 함께 가능한 모든 통계 카테고리에서 평가됩니다.
모든 대학 팀은 다음을 대표한다. 이제 디비전 1, 2, 3팀 간의 게임을 시뮬레이션할 수 있습니다.
각 팀과 선수는 다음과 같은 여러 카테고리에서 등급을 매겼다. 2, 3점슛, 자유투 슈팅, 리바운드(공격과 수비), 어시스트, 스틸, 블로킹, 턴오버, 파울 등 여러분이 취재할 모든 통계가 여기에 있다.
플레이 및 통계 컴파일 중에도 점수 유지
디비전 간 게임도 할 수 있습니다: 간단한 공식으로 디비전 1 팀과 디비전 2 팀을 연결하세요.
선택적 부상 시스템
배타적 "pace"등급: 제가 다른 농구 시뮬레이션에서 발견한 한 가지 문제는 현실적인 점수가 부족하다는 것입니다. 어떤 팀들은 정기적으로 한 경기에 100점 이상을 득점하고, 다른 팀들은 겨우 60점을 돌파한다. 페이스 시스템으로, 여러분은 팀의 실제 생산량을 면밀히 반영하는 경기 점수를 볼 수 있을 것입니다.
현실적인 파울 시스템: 다른 후프 시뮬레이션의 또 다른 단점은 현실적인 파울 분배가 부족하다는 것이다. 반칙/반칙이 가장 높은 선수는 종종 정확하지만, 반칙을 이끌어내는 비율은 종종 부정확하다. 센터코트에서는 각 팀이 실전 성적에 따라 파울을 뽑는다.
게임 콘텐츠
튜토리얼로 유용한 부분 샘플 게임에 대한 자세한 설명을 포함한 전체 규칙 북입니다.
작업 카드 세트, 인쇄 준비 완료
점수표
파울 차트
부서/회의별로 나누어진 팀 카드. 각 콘퍼런스는 하나의 별도 .pdf 파일에 인쇄되며, 모두 부서 내에서 정리됩니다.
Quick-playing but detailed simulations of college basketball. Instant download, print and play game.
Features Easy to set up & play: Just shuffle the action cards and play. (If you want to keep score, enter the player and team names onto the provided score sheet
All play derived from 100 "action cards": Each card is 2-sided. 3 trips through one side of the cards equals one half of play. This length of playing time varies according to each team's pace rating.
Statistically accurate: Every college team from the 2005-2006 season, along with the players, are rated in every possible statistical category.
ALL college teams represented: Now you can simulate games between Division 1, 2, and 3 teams.
Each team and player rated in several categories: Every statistic you would expect to be covered is here. 2 and 3 point shooting, free throw shooting, rebounding (offensive and defensive), assists, steals, blocks, turnovers, and fouls.
Keep score as you play and compile stats
Even play games between divisions: Match up a division I team against a division II team with simple formulas.
Optional injury system
Exclusive "pace" ratings: One problem I've found with other basketball sims is the lack of realistic scores. Some teams regularly score 100+ points a game, others barely break 60. With the pace system, you will see the scores of your games closely reflect the team's actual output.
Realistic foul system: Another shortcoming with other hoop sims is the lack of realistic foul distribution. Although the highest fouled/fouling players are often correct, the rate at which a team draws fouls is often incorrect. In Center Court, each team draws fouls based on their actual performance.
Game Contents
Complete rule book, including a detailed description of a partial sample game, useful as a tutorial.
Set of action cards, ready for printing
Score sheet
Foul chart
Team cards, divided by division/conference. Each conference is printed on one separate .pdf file, all organized within division.
Features Easy to set up & play: Just shuffle the action cards and play. (If you want to keep score, enter the player and team names onto the provided score sheet
All play derived from 100 "action cards": Each card is 2-sided. 3 trips through one side of the cards equals one half of play. This length of playing time varies according to each team's pace rating.
Statistically accurate: Every college team from the 2005-2006 season, along with the players, are rated in every possible statistical category.
ALL college teams represented: Now you can simulate games between Division 1, 2, and 3 teams.
Each team and player rated in several categories: Every statistic you would expect to be covered is here. 2 and 3 point shooting, free throw shooting, rebounding (offensive and defensive), assists, steals, blocks, turnovers, and fouls.
Keep score as you play and compile stats
Even play games between divisions: Match up a division I team against a division II team with simple formulas.
Optional injury system
Exclusive "pace" ratings: One problem I've found with other basketball sims is the lack of realistic scores. Some teams regularly score 100+ points a game, others barely break 60. With the pace system, you will see the scores of your games closely reflect the team's actual output.
Realistic foul system: Another shortcoming with other hoop sims is the lack of realistic foul distribution. Although the highest fouled/fouling players are often correct, the rate at which a team draws fouls is often incorrect. In Center Court, each team draws fouls based on their actual performance.
Game Contents
Complete rule book, including a detailed description of a partial sample game, useful as a tutorial.
Set of action cards, ready for printing
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Team cards, divided by division/conference. Each conference is printed on one separate .pdf file, all organized within division.
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