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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
16+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
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인원
게임 소개
대학 야구의 빠른 플레이지만 자세한 시뮬레이션입니다. 즉시 다운로드, 인쇄 및 게임 실행.
간단한 설정 및 재생 기능: 작업 카드를 섞어서 재생하기만 하면 됩니다. (점수를 유지하려면 제공된 점수표에 플레이어와 팀 이름을 입력하십시오.)
100 "액션 카드"에서 파생된 모든 플레이: 각 카드는 양면입니다.
통계적으로 정확함: 2005-2006 시즌의 모든 대학 팀은 선수들과 함께 모든 주요 통계 카테고리에서 평가됩니다.
제1부 대학 팀들이 전부요
각 팀과 선수는 다음과 같은 여러 카테고리에서 등급을 매겼다. 당신이 다뤄질 것으로 예상되는 모든 통계가 여기에 있습니다. 타율, 단타, 2루타, 3루타, 홈런, 도루 시도, 도루 성공률, 상대 타율, 삼진&볼넷 빈도, 팀 실책률 등이 모두 여기에 있다.
플레이 및 통계 컴파일 중에도 점수 유지
모든 플레이어가 포지션별로 나열되어 있으며 사용 차트도 포함되어 있습니다. 이를 통해 플레이어가 등장하는 게임을 실감나게 재생할 수 있습니다.
선택적 부상 시스템
독점 "제어"등급: 내가 다른 야구 시뮬레이션에서 발견한 한 가지 문제는 현실적인 타자/투수 상호 작용의 부족이다. 컨트롤 시스템으로, 여러분은 위대한 타자가 평범한 투수 (그리고 그 반대)를 더 일관된 방식으로 능가하는 것을 볼 수 있을 것이다.
게임 엔진이 액션을 구동합니다. 플레이어들은 심지어 당신의 입력 없이 도루를 시도할 것입니다. 물론 원하시면 언제든지 지휘하셔도 됩니다.
게임 콘텐츠
튜토리얼로 유용한 부분 샘플 게임에 대한 자세한 설명을 포함한 전체 규칙 북.
작업 카드 세트, 인쇄 준비 완료
점수표
외부 차트 및 추가 차트
부서/회의별로 나누어진 팀 카드. 각 콘퍼런스는 하나의 별도 .pdf 파일에 인쇄되며, 모두 부서 내에서 정리됩니다.
FAQ
팀 카드는 어떻게 생겼나요?
등록부 크기에 따라 절반 페이지(8-1/2X11&인용문)에서 거의 전체 페이지까지 가능합니다. 카드 윗부분은 팀의 학교 색깔로 되어 있다. 모든 데이터는 읽기 쉽도록 컬러 코딩된 콜룸으로 구성됩니다.
팀/선수 데이터를 편집할 수 있습니까?
물론이죠, 당신이 그렇게 하고 싶다면요. 만약 관심이 있다면 엑셀용 반자동 편집기를 출시할 수도 있습니다.
라인업 설정, 통화 재생, 대체 등이 가능한가요?
당신은 라인업을 설정하고 대체품을 만듭니다. 번팅, 뺑소니, 내야 "인"와 같은 특별한 플레이를 하기 위한 몇 가지 조항이 있습니다. 이 게임은 자급자족 시뮬레이션이므로 사용자 입력이 거의 필요하지 않습니다. 개인별 선수 카드, 라인업 설정, 체력 유지 등이 특징인 다른 야구 경기들을 해보면서 사용자 입장에서 더 적은 노력으로 더 현실적인 결과를 낼 수 있는 것을 원했다.
간단한 설정 및 재생 기능: 작업 카드를 섞어서 재생하기만 하면 됩니다. (점수를 유지하려면 제공된 점수표에 플레이어와 팀 이름을 입력하십시오.)
100 "액션 카드"에서 파생된 모든 플레이: 각 카드는 양면입니다.
통계적으로 정확함: 2005-2006 시즌의 모든 대학 팀은 선수들과 함께 모든 주요 통계 카테고리에서 평가됩니다.
제1부 대학 팀들이 전부요
각 팀과 선수는 다음과 같은 여러 카테고리에서 등급을 매겼다. 당신이 다뤄질 것으로 예상되는 모든 통계가 여기에 있습니다. 타율, 단타, 2루타, 3루타, 홈런, 도루 시도, 도루 성공률, 상대 타율, 삼진&볼넷 빈도, 팀 실책률 등이 모두 여기에 있다.
플레이 및 통계 컴파일 중에도 점수 유지
모든 플레이어가 포지션별로 나열되어 있으며 사용 차트도 포함되어 있습니다. 이를 통해 플레이어가 등장하는 게임을 실감나게 재생할 수 있습니다.
선택적 부상 시스템
독점 "제어"등급: 내가 다른 야구 시뮬레이션에서 발견한 한 가지 문제는 현실적인 타자/투수 상호 작용의 부족이다. 컨트롤 시스템으로, 여러분은 위대한 타자가 평범한 투수 (그리고 그 반대)를 더 일관된 방식으로 능가하는 것을 볼 수 있을 것이다.
게임 엔진이 액션을 구동합니다. 플레이어들은 심지어 당신의 입력 없이 도루를 시도할 것입니다. 물론 원하시면 언제든지 지휘하셔도 됩니다.
게임 콘텐츠
튜토리얼로 유용한 부분 샘플 게임에 대한 자세한 설명을 포함한 전체 규칙 북.
작업 카드 세트, 인쇄 준비 완료
점수표
외부 차트 및 추가 차트
부서/회의별로 나누어진 팀 카드. 각 콘퍼런스는 하나의 별도 .pdf 파일에 인쇄되며, 모두 부서 내에서 정리됩니다.
FAQ
팀 카드는 어떻게 생겼나요?
등록부 크기에 따라 절반 페이지(8-1/2X11&인용문)에서 거의 전체 페이지까지 가능합니다. 카드 윗부분은 팀의 학교 색깔로 되어 있다. 모든 데이터는 읽기 쉽도록 컬러 코딩된 콜룸으로 구성됩니다.
팀/선수 데이터를 편집할 수 있습니까?
물론이죠, 당신이 그렇게 하고 싶다면요. 만약 관심이 있다면 엑셀용 반자동 편집기를 출시할 수도 있습니다.
라인업 설정, 통화 재생, 대체 등이 가능한가요?
당신은 라인업을 설정하고 대체품을 만듭니다. 번팅, 뺑소니, 내야 "인"와 같은 특별한 플레이를 하기 위한 몇 가지 조항이 있습니다. 이 게임은 자급자족 시뮬레이션이므로 사용자 입력이 거의 필요하지 않습니다. 개인별 선수 카드, 라인업 설정, 체력 유지 등이 특징인 다른 야구 경기들을 해보면서 사용자 입장에서 더 적은 노력으로 더 현실적인 결과를 낼 수 있는 것을 원했다.
Quick-playing but detailed simulations of college baseball. Instant download, print and play game.
Features Easy to set up & play: Just shuffle the action cards and play. (If you want to keep score, enter the player and team names onto the provided score sheet
All play derived from 100 "action cards": Each card is 2-sided.
Statistically accurate: Every college team from the 2005-2006 season, along with the players, are rated in every major statistical category.
All division I college teams represented.
Each team and player rated in several categories: Every statistic you would expect to be covered is here. Batting average, singles, doubles, triples, home runs, stolen base attempts, stolen base success percentage, opponent's batting average, strikeout & walk frequency and team error ratings are all here.
Keep score as you play and compile stats
All players listed by position, with usage chart included. This enable you to replay games where the players appear in realistic fashion.
Optional injury system
Exclusive "control" ratings: One problem I've found with other baseball sims is the lack of realistic batter/pitcher interaction. With the control system, you will see the great hitter outperform the mediocre pitcher (and vice-versa) in a more consistent manner.
The game engine drives the action. Players will even attempt to steal bases without your input. Of course, you can always call the shots if you prefer.
Game contents
complete rule book, including a detailed description of a partial sample game, useful as a tutorial.
Set of action cards, ready for printing
Score sheet
Out chart & extras chart
Team cards, divided by division/conference. Each conference is printed on one separate .pdf file, all organized within division.
FAQ
What do the team cards look like?
Depending on the roster size, anywhere from about half a page (8-1/2X11") to almost a full page. The tops of the cards are in the team's school colors. All data is organized into color-coded colums for easy reading.
Can I edit the team/player data?
Sure, if you wish to do so. I may release a semi-automated editor for excel if there is any interest in such.
Can I set lineups, call plays, make substitutions, etc?
You set your lineups and make substitutions. There are a few provisions for calling special plays, such as bunting, hit-and-run, and playing the infield "in". The game being a self-contained simulation, it needs little user input. Having played other basetball games which feature individual player cards, setting of lineups, keeping track of stamina, etc., I wanted something that would yield even more realistic results with less work on the user's part.
Features Easy to set up & play: Just shuffle the action cards and play. (If you want to keep score, enter the player and team names onto the provided score sheet
All play derived from 100 "action cards": Each card is 2-sided.
Statistically accurate: Every college team from the 2005-2006 season, along with the players, are rated in every major statistical category.
All division I college teams represented.
Each team and player rated in several categories: Every statistic you would expect to be covered is here. Batting average, singles, doubles, triples, home runs, stolen base attempts, stolen base success percentage, opponent's batting average, strikeout & walk frequency and team error ratings are all here.
Keep score as you play and compile stats
All players listed by position, with usage chart included. This enable you to replay games where the players appear in realistic fashion.
Optional injury system
Exclusive "control" ratings: One problem I've found with other baseball sims is the lack of realistic batter/pitcher interaction. With the control system, you will see the great hitter outperform the mediocre pitcher (and vice-versa) in a more consistent manner.
The game engine drives the action. Players will even attempt to steal bases without your input. Of course, you can always call the shots if you prefer.
Game contents
complete rule book, including a detailed description of a partial sample game, useful as a tutorial.
Set of action cards, ready for printing
Score sheet
Out chart & extras chart
Team cards, divided by division/conference. Each conference is printed on one separate .pdf file, all organized within division.
FAQ
What do the team cards look like?
Depending on the roster size, anywhere from about half a page (8-1/2X11") to almost a full page. The tops of the cards are in the team's school colors. All data is organized into color-coded colums for easy reading.
Can I edit the team/player data?
Sure, if you wish to do so. I may release a semi-automated editor for excel if there is any interest in such.
Can I set lineups, call plays, make substitutions, etc?
You set your lineups and make substitutions. There are a few provisions for calling special plays, such as bunting, hit-and-run, and playing the infield "in". The game being a self-contained simulation, it needs little user input. Having played other basetball games which feature individual player cards, setting of lineups, keeping track of stamina, etc., I wanted something that would yield even more realistic results with less work on the user's part.
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