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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-180 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Clive Austin
-
아티스트
Clive Austin
-
인원
게임 소개
Hawksworld는 2대 4 플레이어 전략 보드게임으로, 상대가 VICTORGORY를 달성하기 위해 자원과 전략적 목표를 위해 싸우는 게임입니다.
최고의 리얼타임 전략 컴퓨터 게임에서 영감을 받은 Hawksworld는 턴제 보드 게임으로 리소스 확보, 기술 업그레이드, 전장에서의 패권 유지 사이의 확대, 전술적 뉘앙스, 섬세한 균형을 성공적으로 변환한다.
플레이어가 전장에서 군대를 만드는 동안 엔진 제작 기계, 작업자 배치, 명령 발행을 위해 프로그래밍 가능한 시스템을 사용하여 게임의 마지막 움직임까지 살인적으로 긴장된 순간을 만든다.
지도를 탐색하고 지형과 자원을 드러내는 것이 초반 경기의 분위기를 잡는다.
게임 중반을 형성하기 전에 리소스를 포착하고, 문제를 해결하기 위한 기반과 힘을 구축합니다.
마지막으로, 각 파벌은 게임에서 이기기 위해 전략적 목표를 주장하기 위해 싸움을 강요합니다.
—디자이너의 설명
최고의 리얼타임 전략 컴퓨터 게임에서 영감을 받은 Hawksworld는 턴제 보드 게임으로 리소스 확보, 기술 업그레이드, 전장에서의 패권 유지 사이의 확대, 전술적 뉘앙스, 섬세한 균형을 성공적으로 변환한다.
플레이어가 전장에서 군대를 만드는 동안 엔진 제작 기계, 작업자 배치, 명령 발행을 위해 프로그래밍 가능한 시스템을 사용하여 게임의 마지막 움직임까지 살인적으로 긴장된 순간을 만든다.
지도를 탐색하고 지형과 자원을 드러내는 것이 초반 경기의 분위기를 잡는다.
게임 중반을 형성하기 전에 리소스를 포착하고, 문제를 해결하기 위한 기반과 힘을 구축합니다.
마지막으로, 각 파벌은 게임에서 이기기 위해 전략적 목표를 주장하기 위해 싸움을 강요합니다.
—디자이너의 설명
Hawksworld is a 2 to 4 player strategic board game where opponents fight for resources and strategic objectives in order to achieve VICTORY.
Inspired by the best Real Time Strategy computer games, Hawksworld successfully translates into a turn based board game the escalation, tactical nuances, and delicate balancing between claiming resources, upgrading tech, and maintaining supremacy on the battleground.
While players build their armies on the battlefield they also use engine building mechanics, worker placement and a programmable system for issuing orders that creates a pace and escalation culminating in some murderously tense moments right up until the final moves of the game.
Exploring the map and revealing terrain and resources sets the tone in the early game.
Capturing resources, building a base and a force to match the challenges before you shapes the mid game.
Finally, each factions force fights to claim strategic objectives to win the game.
—description from the designer
Inspired by the best Real Time Strategy computer games, Hawksworld successfully translates into a turn based board game the escalation, tactical nuances, and delicate balancing between claiming resources, upgrading tech, and maintaining supremacy on the battleground.
While players build their armies on the battlefield they also use engine building mechanics, worker placement and a programmable system for issuing orders that creates a pace and escalation culminating in some murderously tense moments right up until the final moves of the game.
Exploring the map and revealing terrain and resources sets the tone in the early game.
Capturing resources, building a base and a force to match the challenges before you shapes the mid game.
Finally, each factions force fights to claim strategic objectives to win the game.
—description from the designer
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