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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-10 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
4.00 / 5
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디자이너
Frank Stark
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아티스트
-
인원
게임 소개
당신의 목표: 당신의 토큰 중 4개를 6x6 내부 보드 영역의 어떤 위치에 있는 완벽한 사각형에 놓아라.
도구: 앞에서 언급한 토큰과 동일한 토큰의 이동입니다.
줌에서 각 플레이어는 6×6 게임 영역의 경계에서 시작하는 다수의 토큰을 가지고 있다. 회전에서 주변 지역(어떤 토큰에 뛰지 않)의 자유 위치를 따라 보드의 어떤 도달할 수 있는 가장자리 위치에서 수평으로 탑재하건 수직으로 그리고 안쪽으로, 언제든 당신이 선택하는 직선으로 운동을 계속 하다.;그 대신에 당신은 안에서는 직선을 따라 한 자신의 토큰 이동하는 폐는 토큰을 움직일 수 있다. 6x6 플레이 공간을 다른 내부 6x6 보드 위치로 이동할 수 있습니다. 이전에 배치된 토큰을 뛰어넘을 수 없습니다. 자신의 토큰으로 완벽한 정사각형을 만든 첫 번째 플레이어가 승리합니다.
클레멘스 게르하즈 판의 규칙은 건축하기에 완벽한 정사각형의 크기(2x2, 3x3, ..., 6x6)에 대해 기술하지 않는다. 때때로 플레이어들은 완벽한 정사각형은 오직 유효하며 직교 방향에서 2x2 크기만 허용된다고 가정하거나 규칙을 해석하는 것처럼 보인다.
도구: 앞에서 언급한 토큰과 동일한 토큰의 이동입니다.
줌에서 각 플레이어는 6×6 게임 영역의 경계에서 시작하는 다수의 토큰을 가지고 있다. 회전에서 주변 지역(어떤 토큰에 뛰지 않)의 자유 위치를 따라 보드의 어떤 도달할 수 있는 가장자리 위치에서 수평으로 탑재하건 수직으로 그리고 안쪽으로, 언제든 당신이 선택하는 직선으로 운동을 계속 하다.;그 대신에 당신은 안에서는 직선을 따라 한 자신의 토큰 이동하는 폐는 토큰을 움직일 수 있다. 6x6 플레이 공간을 다른 내부 6x6 보드 위치로 이동할 수 있습니다. 이전에 배치된 토큰을 뛰어넘을 수 없습니다. 자신의 토큰으로 완벽한 정사각형을 만든 첫 번째 플레이어가 승리합니다.
클레멘스 게르하즈 판의 규칙은 건축하기에 완벽한 정사각형의 크기(2x2, 3x3, ..., 6x6)에 대해 기술하지 않는다. 때때로 플레이어들은 완벽한 정사각형은 오직 유효하며 직교 방향에서 2x2 크기만 허용된다고 가정하거나 규칙을 해석하는 것처럼 보인다.
Your goal: Place four of your tokens in a perfect square at any position in the 6x6 inner board area.
Your tools: The aforementioned tokens and the movement of same.
In Zoom, each player has a number of tokens that start on the perimeter of a 6×6 playing area. On a turn, you can move one of your tokens along free positions of the perimeter area (not jumping over any tokens) from any reachable edge position of the board horizontally or vertically and you must continue movement in straight line inward, stopping whenever you choose; alternatively you move an own token along a straight line from inside the 6x6 playing area to another inner 6x6 board position; you may not jump over previously placed tokens, whether yours or the opponent's. The first player to create a perfect square of his own tokens wins.
The Clemens Gerhards edition rules neither state anything about size of the perfect square to build (2x2, 3x3, ..., 6x6) nor state anything about it's bearing (orthogonally, diagonally, or oblique). Sometimes players seem to assume or to interpret the rules that perfect squares are only valid and allowed of size 2x2 in orthogonally bearing (changing the game play enormously this way!).
Your tools: The aforementioned tokens and the movement of same.
In Zoom, each player has a number of tokens that start on the perimeter of a 6×6 playing area. On a turn, you can move one of your tokens along free positions of the perimeter area (not jumping over any tokens) from any reachable edge position of the board horizontally or vertically and you must continue movement in straight line inward, stopping whenever you choose; alternatively you move an own token along a straight line from inside the 6x6 playing area to another inner 6x6 board position; you may not jump over previously placed tokens, whether yours or the opponent's. The first player to create a perfect square of his own tokens wins.
The Clemens Gerhards edition rules neither state anything about size of the perfect square to build (2x2, 3x3, ..., 6x6) nor state anything about it's bearing (orthogonally, diagonally, or oblique). Sometimes players seem to assume or to interpret the rules that perfect squares are only valid and allowed of size 2x2 in orthogonally bearing (changing the game play enormously this way!).
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