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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-3 명 -
게임시간
20-40 분
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연령
8+
BGG추천: 6+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Svavar Björgvinsson, Monika Brzková
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아티스트
Thalia Brückner
-
인원
게임 소개
태초에, 그 섬은 만들어졌습니다. 신화 속의 존재들은 그곳에서 완전한 균형, 평화, 조화 속에서 번성했다. 번창하던 시절이 지나자 엘레먼트는 안절부절못하게 되었고 조화를 깨뜨렸다. 그들은 모두 그들 자신의 원초적인 힘으로 섬을 정복하고 싶어했다.
혼란스러운 시대가 시작되었고 하나둘씩 신화 속의 존재들은 떠날 수 밖에 없었다. 섬은 재생이 시급해서 전설적인 수호자들이 소환되었어. 그들의 특별한 힘을 이용하여, 프로텍터들은 안전하게 경관을 재정비했습니다. 그들의 임무는 비바람을 진정시키고 균형을 되찾아 신화 속의 존재들이 고향으로 돌아갈 수 있게 하는 것이었다.
지속적인 안정성을 유지하기 위해 보호자들은 가장 성공한 수호자에게 신화 섬의 수호자로 포상하기로 합의했다.
신화섬은 8세 이상의 2 & ndash; 4명의 플레이어를 위한 타일 쌓기 게임이다. 게임을 통해 플레이어들은 특정한 풍경 패턴을 보여주는 신화적인 카드를 그립니다.
플레이어의 목표는 신화 카드에 표시된 패턴과 요소가 일치하도록 가로 타일을 배열하는 것입니다. 그런 다음 플레이어가 이 패턴에서 폰을 움직여 신화 카드를 활성화해야 하며, 게임이 끝날 때 적립된 포인트를 받게 됩니다.
이 게임의 모든 신화적 존재들은 아이슬란드와 북유럽의 민담에 기반을 두고 있으며, 간략한 설명은 별도의 신화 미디어 책자에서 찾을 수 있다. 풍경 타일은 실제 아이슬란드의 위치이다.
게임은 플레이어 수에 따라 특정 수의 신화적 존재를 활성화하면 종료된다.
—출판사의 설명
혼란스러운 시대가 시작되었고 하나둘씩 신화 속의 존재들은 떠날 수 밖에 없었다. 섬은 재생이 시급해서 전설적인 수호자들이 소환되었어. 그들의 특별한 힘을 이용하여, 프로텍터들은 안전하게 경관을 재정비했습니다. 그들의 임무는 비바람을 진정시키고 균형을 되찾아 신화 속의 존재들이 고향으로 돌아갈 수 있게 하는 것이었다.
지속적인 안정성을 유지하기 위해 보호자들은 가장 성공한 수호자에게 신화 섬의 수호자로 포상하기로 합의했다.
신화섬은 8세 이상의 2 & ndash; 4명의 플레이어를 위한 타일 쌓기 게임이다. 게임을 통해 플레이어들은 특정한 풍경 패턴을 보여주는 신화적인 카드를 그립니다.
플레이어의 목표는 신화 카드에 표시된 패턴과 요소가 일치하도록 가로 타일을 배열하는 것입니다. 그런 다음 플레이어가 이 패턴에서 폰을 움직여 신화 카드를 활성화해야 하며, 게임이 끝날 때 적립된 포인트를 받게 됩니다.
이 게임의 모든 신화적 존재들은 아이슬란드와 북유럽의 민담에 기반을 두고 있으며, 간략한 설명은 별도의 신화 미디어 책자에서 찾을 수 있다. 풍경 타일은 실제 아이슬란드의 위치이다.
게임은 플레이어 수에 따라 특정 수의 신화적 존재를 활성화하면 종료된다.
—출판사의 설명
In the beginning of time, the Island was created. The Mythical beings thrived there in complete balance, peace and harmony. After many prosperous times, the Elements became restless and broke the harmony. They all wanted to conquer the Island with their own elemental power.
Chaotic times begun and one by one, the Mythical beings were forced to leave. The Island was in urgent need of regeneration, so the legendary Protectors were summoned. By using their special powers, the Protectors securely re-arranged the landscape. Their task was to calm the elements and restore the balance, enabling the Mythical beings to return back home.
In order to maintain continuous stability, the Protectors agreed to reward the most successful Protector as the Guardian of Mythical Island…
Mythical Island is a tile laying game for 2 – 4 players, age 8 and older. Through out the game, players draw Mythical cards that show a certain landscape pattern.
Players’ aim is to arrange the Landscape tiles so they match the pattern and element shown on the Mythical card. Then players need to move their pawn on this pattern to activate the Mythical card, the points gained will be received at the end of the game.
All Mythical beings in the game are based on Icelandic & Nordic folk tale creatures, a short description can be found in the separate Mythiopedia booklet. The landscape tiles are actual Icelandic locations.
The game ends when any player activates a certain number of Mythical beings, according to number of players.
—description from the publisher
Chaotic times begun and one by one, the Mythical beings were forced to leave. The Island was in urgent need of regeneration, so the legendary Protectors were summoned. By using their special powers, the Protectors securely re-arranged the landscape. Their task was to calm the elements and restore the balance, enabling the Mythical beings to return back home.
In order to maintain continuous stability, the Protectors agreed to reward the most successful Protector as the Guardian of Mythical Island…
Mythical Island is a tile laying game for 2 – 4 players, age 8 and older. Through out the game, players draw Mythical cards that show a certain landscape pattern.
Players’ aim is to arrange the Landscape tiles so they match the pattern and element shown on the Mythical card. Then players need to move their pawn on this pattern to activate the Mythical card, the points gained will be received at the end of the game.
All Mythical beings in the game are based on Icelandic & Nordic folk tale creatures, a short description can be found in the separate Mythiopedia booklet. The landscape tiles are actual Icelandic locations.
The game ends when any player activates a certain number of Mythical beings, according to number of players.
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