-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-20 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
Jeff Downey
-
아티스트
-
인원
게임 소개
메인 이벤트 복싱은 파이터와 스쿼들이 실전 능력을 놀랍도록 접는 라운드 바이 라운드 게임입니다. 메인 이벤트 복싱에서는 득점력, 펀칭력, 지구력, 수비력, 벌칙 흡수 능력, 쓰러지거나 쓰러질 수 있는 능력, 베이거나 붓기 쉬운 능력, 파울 빈도로 평가받는다.
메인 이벤트 복싱은 실전에서 볼 수 있는 프로 복싱의 모든 뉘앙스를 특징으로 합니다. 빠른 KO’s, TKO’s 및 종료 결정은 모두 메인 이벤트 복싱에서 실제 생활에서 정확하게 실행됩니다. 실제 권투에서처럼 무엇이든 일어날 수 있지만, 다른 복싱 게임처럼 메인 이벤트 복싱에서도 플래쉬한 KO와 규칙적인 이변을 볼 수 없습니다.
메인 이벤트 복싱은 FAST 복싱의 속편입니다. 하지만 게임 내용이 많이 바뀌었고, 시청률 업데이트 이상이어서 게임에 새로운 이름을 붙였다. 여러분이 FAST Boxing을 해 봤다면, 그 게임은 어느 정도 친숙할 것이다. 하지만, 만약 FAST Boxing이 당신의 취향이었다면, 나는 당신이 이 게임을 볼 것을 요청합니다, 왜냐하면 그것은 정말로 훨씬 더 좋기 때문입니다.
나는 항상 FAST Boxing이 칭찬하는 게임이라고 느꼈다. 울트라 퀵 복싱 같은 빠른 플레이 게임과 타이틀 바우트 같은 디테일한 게임과의 격차를 메운 게임이었다. 메인 이벤트 복싱은 이제 무료 게임” 타이틀을 놓쳤습니다. 이 게임은 그들 중 최고와 함께 독자적으로 일어납니다. 게임이 빠르게 진행되고 펀치별 시뮬레이션은 아니지만, 저는 게임의 정확성을 확고히 지키고 있습니다. 그리고 가장 중요한 것은 게임 플레이가 꽤 매력적이고 집어서 하기 쉽다는 것입니다. 이것은 궁극적으로 어떤 게임에서든 가장 중요한 것입니다!
파이터, 파이터, 파이터&헬립;
스탠다드 게임에는 오늘날의 권투 스타들이 대거 등장한다. 표준 게임에서는 190개 이상의 헤비급, 90개 크루저급, 78개 라이트헤비급, 94개 슈퍼 미들급, 82개 미들급, 108개 주니어 미들급, 112개 웰터급, 122개 주니어 웰터급, 115개 라이트급, 75개 주니어 라이트급, 89개 페더급, 76개 주니어 페더급, 74개 밴텀급이 있습니다.gts, 45 주니어 플라이급, 128 스트로급. 1600명 이상의 전투기가 활동중이야 그 어떤 게임 회사도 따라올 수 없어요! 내 연구와 분석이 아주 정확한 전투 등급을 산출하니 안심하셔도 됩니다.
시합은 끝이 없어!
—디자이너의 설명
메인 이벤트 복싱은 실전에서 볼 수 있는 프로 복싱의 모든 뉘앙스를 특징으로 합니다. 빠른 KO’s, TKO’s 및 종료 결정은 모두 메인 이벤트 복싱에서 실제 생활에서 정확하게 실행됩니다. 실제 권투에서처럼 무엇이든 일어날 수 있지만, 다른 복싱 게임처럼 메인 이벤트 복싱에서도 플래쉬한 KO와 규칙적인 이변을 볼 수 없습니다.
메인 이벤트 복싱은 FAST 복싱의 속편입니다. 하지만 게임 내용이 많이 바뀌었고, 시청률 업데이트 이상이어서 게임에 새로운 이름을 붙였다. 여러분이 FAST Boxing을 해 봤다면, 그 게임은 어느 정도 친숙할 것이다. 하지만, 만약 FAST Boxing이 당신의 취향이었다면, 나는 당신이 이 게임을 볼 것을 요청합니다, 왜냐하면 그것은 정말로 훨씬 더 좋기 때문입니다.
나는 항상 FAST Boxing이 칭찬하는 게임이라고 느꼈다. 울트라 퀵 복싱 같은 빠른 플레이 게임과 타이틀 바우트 같은 디테일한 게임과의 격차를 메운 게임이었다. 메인 이벤트 복싱은 이제 무료 게임” 타이틀을 놓쳤습니다. 이 게임은 그들 중 최고와 함께 독자적으로 일어납니다. 게임이 빠르게 진행되고 펀치별 시뮬레이션은 아니지만, 저는 게임의 정확성을 확고히 지키고 있습니다. 그리고 가장 중요한 것은 게임 플레이가 꽤 매력적이고 집어서 하기 쉽다는 것입니다. 이것은 궁극적으로 어떤 게임에서든 가장 중요한 것입니다!
파이터, 파이터, 파이터&헬립;
스탠다드 게임에는 오늘날의 권투 스타들이 대거 등장한다. 표준 게임에서는 190개 이상의 헤비급, 90개 크루저급, 78개 라이트헤비급, 94개 슈퍼 미들급, 82개 미들급, 108개 주니어 미들급, 112개 웰터급, 122개 주니어 웰터급, 115개 라이트급, 75개 주니어 라이트급, 89개 페더급, 76개 주니어 페더급, 74개 밴텀급이 있습니다.gts, 45 주니어 플라이급, 128 스트로급. 1600명 이상의 전투기가 활동중이야 그 어떤 게임 회사도 따라올 수 없어요! 내 연구와 분석이 아주 정확한 전투 등급을 산출하니 안심하셔도 됩니다.
시합은 끝이 없어!
—디자이너의 설명
Main Event Boxing is a round by round game in which fighter’s will perform uncannily close their real life abilities. In Main Event Boxing, fighters are rated for scoring ability, punching power, endurance, defense, ability to absorb punishment, ability to be knocked down or knocked out, susceptibility to cuts and swelling, and how often a fighter commits a foul.
Main Event Boxing features all of the nuances of professional boxing that you see in real life bouts. Quick KO’s, TKO’s, and close decisions, will all occur on your tabletop with real life accuracy in Main Event Boxing. As in real life boxing, ANYTHING can happen, but you won’t see the flash KO’s and huge upsets with regularity in Main Event Boxing, like you do with other boxing games.
Main Event Boxing is a sequel to FAST Boxing. However, the game has changed a great deal, and it is much more than a ratings update, which is why I gave the game a new name. If you have played FAST Boxing, the game will be somewhat familiar. However, if FAST Boxing wasn’t your cup of tea, I ask you to give this game a look, as it is truly THAT much better.
I always felt that FAST Boxing was a “complimentary game”. It was a game that bridged the gap from a quick playing game, like Ultra Quick Boxing, and a detailed game like Title Bout. Main Event Boxing has shed the “complimentary game” title now. This game stands on its own with the best of them. While the game does play rapidly, and it’s certainly not a punch-by-punch simulation, I stand firmly behind the accuracy of the game. And most importantly, I find the game play to be quite compelling and easy to pick up and play. This ultimately is the most important thing about any game!
Fighters, Fighters, Fighters…
The standard game features a vast array of today’s current boxing stars. With the standard game, you get over 190 heavyweights, 90 Cruiserweights, 78 Light Heavyweights, 94 Super Middleweights, 82 Middleweights, 108 Junior Middleweights, 112 Welterweights, 122 Junior Welterweights, 115 Lightweights, 75 Junior Lightweights, 89 Featherweights, 76 Junior Featherweights, 74 Bantamweights, 76 Junior Bantamweights, 68 Flyweights, 45 Junior Flyweights, and 128 Strawweights. That’s over 1600 active fighters. No other game company can match that! You can rest assured that my research and analysis yields very accurate fight ratings.
The match-ups are limitless!
—description from the designer
Main Event Boxing features all of the nuances of professional boxing that you see in real life bouts. Quick KO’s, TKO’s, and close decisions, will all occur on your tabletop with real life accuracy in Main Event Boxing. As in real life boxing, ANYTHING can happen, but you won’t see the flash KO’s and huge upsets with regularity in Main Event Boxing, like you do with other boxing games.
Main Event Boxing is a sequel to FAST Boxing. However, the game has changed a great deal, and it is much more than a ratings update, which is why I gave the game a new name. If you have played FAST Boxing, the game will be somewhat familiar. However, if FAST Boxing wasn’t your cup of tea, I ask you to give this game a look, as it is truly THAT much better.
I always felt that FAST Boxing was a “complimentary game”. It was a game that bridged the gap from a quick playing game, like Ultra Quick Boxing, and a detailed game like Title Bout. Main Event Boxing has shed the “complimentary game” title now. This game stands on its own with the best of them. While the game does play rapidly, and it’s certainly not a punch-by-punch simulation, I stand firmly behind the accuracy of the game. And most importantly, I find the game play to be quite compelling and easy to pick up and play. This ultimately is the most important thing about any game!
Fighters, Fighters, Fighters…
The standard game features a vast array of today’s current boxing stars. With the standard game, you get over 190 heavyweights, 90 Cruiserweights, 78 Light Heavyweights, 94 Super Middleweights, 82 Middleweights, 108 Junior Middleweights, 112 Welterweights, 122 Junior Welterweights, 115 Lightweights, 75 Junior Lightweights, 89 Featherweights, 76 Junior Featherweights, 74 Bantamweights, 76 Junior Bantamweights, 68 Flyweights, 45 Junior Flyweights, and 128 Strawweights. That’s over 1600 active fighters. No other game company can match that! You can rest assured that my research and analysis yields very accurate fight ratings.
The match-ups are limitless!
—description from the designer
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
502
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18