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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
5-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Richard F. Dutcher, Eric Goldberg, Debbie Notkin
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아티스트
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인원
게임 소개
이것은 교실에서 사용되는 것과 유사한 시뮬레이션 롤플레잉 연습입니다.
시나리오의 참가자들은 기업의 역할(예: CFO, 사업부 부사장)을 맡고 무작위로 개인적인 의제를 부여받습니다. 브리핑 자료를 읽은 후 시나리오는 필요한 결정과 결정을 내릴 순서에 대한 시간적 논의로 시작한다. 각 결정에 허용되는 시간은 시간 카드를 뽑아 결정한다. 각 토론 전에 임의의 이벤트가 롤아웃됩니다.
모든 결정이 기록된 후, 누군가는 결정, 무작위 사건, 그리고 행운의 포인트를 사용하여 단락 기반의 게임과 같은 것을 겪는다. 이것은 결국 참가자들이 어떻게 했는지를 알려주는 결과 단락으로 이어진다. 유사하지만 간단한 과정을 통해 각 플레이어가 개인 어젠다에 대해 수행한 방식을 해결할 수 있다.
두 가지 시나리오가 제공됩니다.
1968년 포드의 경영진은 새로운 소형차 모델을 계획했다.
1992년 상상 기술 회사의 임원들이 새로운 CD-ROM 드라이브를 계획하고 있습니다.
시나리오의 참가자들은 기업의 역할(예: CFO, 사업부 부사장)을 맡고 무작위로 개인적인 의제를 부여받습니다. 브리핑 자료를 읽은 후 시나리오는 필요한 결정과 결정을 내릴 순서에 대한 시간적 논의로 시작한다. 각 결정에 허용되는 시간은 시간 카드를 뽑아 결정한다. 각 토론 전에 임의의 이벤트가 롤아웃됩니다.
모든 결정이 기록된 후, 누군가는 결정, 무작위 사건, 그리고 행운의 포인트를 사용하여 단락 기반의 게임과 같은 것을 겪는다. 이것은 결국 참가자들이 어떻게 했는지를 알려주는 결과 단락으로 이어진다. 유사하지만 간단한 과정을 통해 각 플레이어가 개인 어젠다에 대해 수행한 방식을 해결할 수 있다.
두 가지 시나리오가 제공됩니다.
1968년 포드의 경영진은 새로운 소형차 모델을 계획했다.
1992년 상상 기술 회사의 임원들이 새로운 CD-ROM 드라이브를 계획하고 있습니다.
This is a simulationist role-playing exercise similar to those used in classrooms.
The players in a scenario take on corporate roles (e.g., CFO, division VP) and are given random personal agendas. After briefing material is read the scenario begins with a timed discussion of the decisions required and what order to make them in. The time then allowed for each decision is determined by drawing a time card. Random events are rolled for before each discussion.
After all decisions are recorded someone goes through something like a paragraph-based game using the decisions, random events, and luck points (which were accumulated earlier). This eventually leads to a result paragraph which tells the participants how they did. A similar but simpler process is used to resolve how each player did on their personal agenda.
Two scenarios are provided:
Executives at Ford in 1968 planning a new small car model.
Executives at an imaginary technology company in 1992 planning a new CD-ROM drive.
The players in a scenario take on corporate roles (e.g., CFO, division VP) and are given random personal agendas. After briefing material is read the scenario begins with a timed discussion of the decisions required and what order to make them in. The time then allowed for each decision is determined by drawing a time card. Random events are rolled for before each discussion.
After all decisions are recorded someone goes through something like a paragraph-based game using the decisions, random events, and luck points (which were accumulated earlier). This eventually leads to a result paragraph which tells the participants how they did. A similar but simpler process is used to resolve how each player did on their personal agenda.
Two scenarios are provided:
Executives at Ford in 1968 planning a new small car model.
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