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BGG전체 : 0
0Rifles, Railroads and Rebellions: Fast Play Wargame for the American Civil War and Later 19th Century Conflicts (2019) -
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Alexander J. Hay, III
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아티스트
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인원
게임 소개
소총, 철도, 반란은 C’est la Guerre를 기반으로 한다. 머스킷 시대를 위한 패스트 플레이 워게임입니다. 이 시스템은 빠르지만 만족스러운 게임 플레이를 제공하기 위해 설계되었으며, 반드시 전투 레크리에이션 시뮬레이션을 제공할 필요는 없다. 베이스 또는 ‘게임에서 유닛’는 특정한 수의 사람이나 포를 나타내는 것이 아니라 추상적인 힘의 표현이다.
소총, 철도 및 반란의 용도
- 사기를 조절하거나 플레이어가 명령을 내리지 않고 전장의 움직임을 관리할 수 있는 간단한 명령 구조
- 더 잘 훈련된 병력이 덜 훈련된 병력에 비해 유리할 수 있도록 병력 등급제를 시행한다.
- 지나치게 복잡한 회계 시스템 없이 사상자와 손실을 회계처리하는 방법
소총, 철도, 반란은 추상적인 개념이다. 게임 내의 유닛이 특정 조직 단위, 야전에서의 편제, 특정 병사의 수와 동일할 필요는 없다. 각 기지는 힘의 상징이며, 따라서 1개 대대, 연대, 여단, 또는 편대의 규모와 같은 문제는 제쳐두어야 한다. 플레이어는 병력 배치, 지휘 접근, 총기 배치, 지형적 특징과 같은 전술에 관심을 가져야 한다. 목표는 그 시대의 “feel”를 재현하는 것이지, 반드시 모든 세부사항을 재현하는 것은 아니다.
-게시자의 설명
소총, 철도 및 반란의 용도
- 사기를 조절하거나 플레이어가 명령을 내리지 않고 전장의 움직임을 관리할 수 있는 간단한 명령 구조
- 더 잘 훈련된 병력이 덜 훈련된 병력에 비해 유리할 수 있도록 병력 등급제를 시행한다.
- 지나치게 복잡한 회계 시스템 없이 사상자와 손실을 회계처리하는 방법
소총, 철도, 반란은 추상적인 개념이다. 게임 내의 유닛이 특정 조직 단위, 야전에서의 편제, 특정 병사의 수와 동일할 필요는 없다. 각 기지는 힘의 상징이며, 따라서 1개 대대, 연대, 여단, 또는 편대의 규모와 같은 문제는 제쳐두어야 한다. 플레이어는 병력 배치, 지휘 접근, 총기 배치, 지형적 특징과 같은 전술에 관심을 가져야 한다. 목표는 그 시대의 “feel”를 재현하는 것이지, 반드시 모든 세부사항을 재현하는 것은 아니다.
-게시자의 설명
Rifles, Railroads and Rebellions is based upon C’est la Guerre: Fast Play Wargame for the Age of Muskets. This system was designed to provide a fast yet satisfying game play, not necessarily a “realistic” simulation of battle recreation. Bases or ‘Units’ in the game do not represent a certain number of men or artillery pieces but are abstract representations of force.
Rifles, Railroads and Rebellions uses
- a simple command structure to manage battlefield movement without dealing with morale or having the players issue orders,
- a troop grading system so that better trained more effective troops can have an advantage over poorly trained less effective troops, and
- a method to account for casualties and losses without an overly complicated accounting system.
Rifles, Railroads and Rebellions is an abstraction. A Unit in the game does not necessarily equal a particular organizational unit, formation in the field, or a specific number of soldiers. Each base is a representation of force, and as such issues such as the size of one battalion, regiment, brigade, or squadron should be set aside. The player should concern himself with tactics such as troop placement, command access, gun placement and terrain features. The goal is to recreate the “feel” of the period, not necessarily every detail of it.
-description from publisher
Rifles, Railroads and Rebellions uses
- a simple command structure to manage battlefield movement without dealing with morale or having the players issue orders,
- a troop grading system so that better trained more effective troops can have an advantage over poorly trained less effective troops, and
- a method to account for casualties and losses without an overly complicated accounting system.
Rifles, Railroads and Rebellions is an abstraction. A Unit in the game does not necessarily equal a particular organizational unit, formation in the field, or a specific number of soldiers. Each base is a representation of force, and as such issues such as the size of one battalion, regiment, brigade, or squadron should be set aside. The player should concern himself with tactics such as troop placement, command access, gun placement and terrain features. The goal is to recreate the “feel” of the period, not necessarily every detail of it.
-description from publisher
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