-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-50 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
N2
-
아티스트
N2
-
인원
게임 소개
에이지 오브 페어스(Age of Fairs)의 목표는 고객에게 최상의 변화 조합을 제공함으로써 최고의 평판과 돈을 축적하는 것입니다.
매 라운드마다, 플레이어들은 새로운 고객 줄에 의해 환영을 받을 것이다. 이 고객들이 어떻게 대접받느냐에 따라 승자가 결정될 것이다.
높은 가치의 동전으로 당신의 상품을 결제하는 고객들이 많은데, 당연히 거스름돈으로 교환해야 합니다. 고객에게 최상의 거스름돈을 줌으로써, 고객들은 주머니에서 동전을 튀기는 귀찮음에서 해방되어 행복하게 떠나갈 때 여러분의 명성은 높아질 것입니다. 만약 당신이 그들에게 너무 많은 동전을 준다면, 당신의 고객이 당신이 그것들을 멀리 보낸 엄청난 무게의 동전에 화가 나 당신의 평판은 떨어질 것입니다.
비록 우리가 신용카드로 편리하게 전자결제를 하는 세상에 살고 있지만, 인류의 역사의 많은 부분이 이 문제에 직면해왔다: 손에 쥐고 있는 돈을 어떻게 관리하는가.
—사용자 요약
行商人になって、「お釣り」をうまく貯めて取引を成立させるゲームです。
·両替不可能
·高額コインで払ってくる客が多い
この二重苦を乗り越え、小銭をもった客を上手くつかまえて商売を大成功にみちびいてください!
—출판사의 설명
매 라운드마다, 플레이어들은 새로운 고객 줄에 의해 환영을 받을 것이다. 이 고객들이 어떻게 대접받느냐에 따라 승자가 결정될 것이다.
높은 가치의 동전으로 당신의 상품을 결제하는 고객들이 많은데, 당연히 거스름돈으로 교환해야 합니다. 고객에게 최상의 거스름돈을 줌으로써, 고객들은 주머니에서 동전을 튀기는 귀찮음에서 해방되어 행복하게 떠나갈 때 여러분의 명성은 높아질 것입니다. 만약 당신이 그들에게 너무 많은 동전을 준다면, 당신의 고객이 당신이 그것들을 멀리 보낸 엄청난 무게의 동전에 화가 나 당신의 평판은 떨어질 것입니다.
비록 우리가 신용카드로 편리하게 전자결제를 하는 세상에 살고 있지만, 인류의 역사의 많은 부분이 이 문제에 직면해왔다: 손에 쥐고 있는 돈을 어떻게 관리하는가.
—사용자 요약
行商人になって、「お釣り」をうまく貯めて取引を成立させるゲームです。
·両替不可能
·高額コインで払ってくる客が多い
この二重苦を乗り越え、小銭をもった客を上手くつかまえて商売を大成功にみちびいてください!
—출판사의 설명
As a merchant, your goal in Age of Fairs is to accumulate the most reputation and money by giving your customers the best combination of change.
Each round, players will be greeted by a new queue of customers. How these customers are treated will determine who will be the winner.
There are many customers who pay for your wares with high value coins which, of course, need to be exchanged for change. By giving the best combination of change to the customer, your reputation will rise as customers walk away happy to be free of the annoyance of jangling coins in their pockets. If you give them too many coins, your reputation will fall as your customer is angry with the great weight of coins you've sent them away with.
Though we live in a world with convenient electronic payment by credit card, much of the history of mankind has been faced with this problem: how to manage money held in hand.
—user summary
行商人になって、「お釣り」をうまく貯めて取引を成立させるゲームです。
・両替不可能
・高額コインで払ってくる客が多い
この二重苦を乗り越え、小銭をもった客を上手くつかまえて商売を大成功にみちびいてください!
—description from the publisher
Each round, players will be greeted by a new queue of customers. How these customers are treated will determine who will be the winner.
There are many customers who pay for your wares with high value coins which, of course, need to be exchanged for change. By giving the best combination of change to the customer, your reputation will rise as customers walk away happy to be free of the annoyance of jangling coins in their pockets. If you give them too many coins, your reputation will fall as your customer is angry with the great weight of coins you've sent them away with.
Though we live in a world with convenient electronic payment by credit card, much of the history of mankind has been faced with this problem: how to manage money held in hand.
—user summary
行商人になって、「お釣り」をうまく貯めて取引を成立させるゲームです。
・両替不可能
・高額コインで払ってくる客が多い
この二重苦を乗り越え、小銭をもった客を上手くつかまえて商売を大成功にみちびいてください!
—description from the publisher
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
536
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
436
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
376
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
342
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
603
-
2024-11-13
-
Lv.18