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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-240 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
볼로스의 후예는 슬라브 신화에 영감을 받은 판타지 영역을 배경으로 한 경쟁 롤플레잉 어드벤처 보드 게임이다. 플레이어들은 많은 캐릭터들 중 한 명(볼로스라는 이름의 수백 년 혈통의 남자의 후손들)의 역할을 할 것이다. 그들은 조상으로부터 물려받은 신비한 능력을 가지고 태어납니다. 그들의 공통적인 특별한 능력은 세 영혼의 존재이다.
제한된 시간 안에 가장 강력하고 권위적인 캐릭터가 되는 것이 게임의 주요 목표입니다. 영향력 토큰의 형태로 승리 포인트를 수집하고(무작위적으로 생성된 퀘스트 시퀀스를 만들고 파벌에 대한 사례를 해결함), 예를 들어 "와 같은 성과를 잠금 해제함으로써 이를 수행할 수 있습니다.던전 = 1VP", "에서 보물 획득최소 X개의 단서 수집 = 1VP", "다른 플레이어 물리치기 = 2VP", "어떤 룬스톤에서든 잃어버린 영혼 회복 = 1VP", "2명 이상의 동반자 = 1VP" 등을 얻으세요. 이 게임에서 이기는 데는 최고의 방법이 없다. 여러분은 즉흥적으로 대처하고, 적응하고 극복해야 할 것입니다! 이것은 경쟁이 치열한 경기이기 때문에 승점을 모을 뿐만 아니라 다른 선수들을 방해하려고 시도해야 합니다.
아, 저 선수가 두 번째 동반자를 얻어서 성과를 거두려 한다구요? 내 데크에 어떤 마법의 카드가 있는지 알아? 시비의 문서 - 동료가 그를 떠날 수 있도록 내가 그것을 던질게. 무아하하.
- 익명의 매우 사악한 플레이어
반도를 여행할 때, 당신의 캐릭터는 다양한 괴물들과 싸우고, 다양한 상황에 직면하며, 힘을 기르고, 독특한 장비를 모으고, 퀘스트를 수행하고, 영향력 있고 존경 받는 조직의 일원이 될 것입니다.
이 게임은 어드벤처, PvP(플레이어 대 적) 및 다양한 PvE(플레이어 대 적) 전투로 초점이 맞춰져 있다. 크고 모듈화된 맵은 놀라운 재생 가치를 제공합니다. 장신구, 무기, 무기, 적, 사이드 퀘스트 및 상황과 같은 독특한 요소로 채워진 800개 이상의 모험 카드. 캐릭터 진화는 선택지로 가득 차 있다. 체력, 민첩성, 지성, 활력 등의 속성에 스킬 포인트를 사용하면 전투 능력이 형성됩니다.
게임은 1~4명이 할 수 있으며, 각 턴마다 동작의 절반을 동시에 수행할 수 있는 독특한 게임 룰로 인해 플레이어 수는 플레이 타임에 약간의 영향만 준다. 거의 항상 경기를 하고 있고, 차례당 대기 시간도 적다는 뜻입니다. 게임을 일찍 끝내는 선수들을 위해 고안된 특별한 기계 장치도 있어서 비록 그들이 지더라도 그들은 "챔피언 마스터가 되어 경기를 할 수 있다." 지하감옥에 조용히 앉아 있던 강력한 몬스터들이 이제 풀려나와서 남은 플레이어들을 뒤쫓고 있습니다. 게임플레이의 강도가 높아지고, 일찍 진 플레이어는 이제 복수를 하거나, 단순히 남은 플레이어를 트롤링할 수 있다. 이 해결책과 훨씬 더 독특한 해결책은 2020년 2분기에 처음 계획된 킥스타터 캠페인 전에 밝혀질 것이다.
—출판사의 설명
제한된 시간 안에 가장 강력하고 권위적인 캐릭터가 되는 것이 게임의 주요 목표입니다. 영향력 토큰의 형태로 승리 포인트를 수집하고(무작위적으로 생성된 퀘스트 시퀀스를 만들고 파벌에 대한 사례를 해결함), 예를 들어 "와 같은 성과를 잠금 해제함으로써 이를 수행할 수 있습니다.던전 = 1VP", "에서 보물 획득최소 X개의 단서 수집 = 1VP", "다른 플레이어 물리치기 = 2VP", "어떤 룬스톤에서든 잃어버린 영혼 회복 = 1VP", "2명 이상의 동반자 = 1VP" 등을 얻으세요. 이 게임에서 이기는 데는 최고의 방법이 없다. 여러분은 즉흥적으로 대처하고, 적응하고 극복해야 할 것입니다! 이것은 경쟁이 치열한 경기이기 때문에 승점을 모을 뿐만 아니라 다른 선수들을 방해하려고 시도해야 합니다.
아, 저 선수가 두 번째 동반자를 얻어서 성과를 거두려 한다구요? 내 데크에 어떤 마법의 카드가 있는지 알아? 시비의 문서 - 동료가 그를 떠날 수 있도록 내가 그것을 던질게. 무아하하.
- 익명의 매우 사악한 플레이어
반도를 여행할 때, 당신의 캐릭터는 다양한 괴물들과 싸우고, 다양한 상황에 직면하며, 힘을 기르고, 독특한 장비를 모으고, 퀘스트를 수행하고, 영향력 있고 존경 받는 조직의 일원이 될 것입니다.
이 게임은 어드벤처, PvP(플레이어 대 적) 및 다양한 PvE(플레이어 대 적) 전투로 초점이 맞춰져 있다. 크고 모듈화된 맵은 놀라운 재생 가치를 제공합니다. 장신구, 무기, 무기, 적, 사이드 퀘스트 및 상황과 같은 독특한 요소로 채워진 800개 이상의 모험 카드. 캐릭터 진화는 선택지로 가득 차 있다. 체력, 민첩성, 지성, 활력 등의 속성에 스킬 포인트를 사용하면 전투 능력이 형성됩니다.
게임은 1~4명이 할 수 있으며, 각 턴마다 동작의 절반을 동시에 수행할 수 있는 독특한 게임 룰로 인해 플레이어 수는 플레이 타임에 약간의 영향만 준다. 거의 항상 경기를 하고 있고, 차례당 대기 시간도 적다는 뜻입니다. 게임을 일찍 끝내는 선수들을 위해 고안된 특별한 기계 장치도 있어서 비록 그들이 지더라도 그들은 "챔피언 마스터가 되어 경기를 할 수 있다." 지하감옥에 조용히 앉아 있던 강력한 몬스터들이 이제 풀려나와서 남은 플레이어들을 뒤쫓고 있습니다. 게임플레이의 강도가 높아지고, 일찍 진 플레이어는 이제 복수를 하거나, 단순히 남은 플레이어를 트롤링할 수 있다. 이 해결책과 훨씬 더 독특한 해결책은 2020년 2분기에 처음 계획된 킥스타터 캠페인 전에 밝혀질 것이다.
—출판사의 설명
The Descendants of Volos is a competitive roleplaying adventure board game set in a fantasy realm inspired by Slavic mythology. Players will play the role of one of many characters (the descendants of a man named Volos in a lineage of hundreds of years). They are born with mysterious abilities inherited from their ancestor. Their common special ability is the presence of 3 souls (lives).
The main goal of the game is to become the most powerful and authoritative character within a limited amount of time. You can do it by collecting victory points in form of the influence tokens (by making randomly generated quest sequences and solving cases for your faction), and by unlocking achievements which can be anything like for example: "Acquire treasure from any dungeon = 1VP", "Collect at least X clues = 1VP", "Defeat another player = 2VP", "Recover lost soul at any runestone = 1VP", "Get at least 2 companions = 1VP" etc. There is no "best way" of winning this game. You'll have to improvise, adapt and overcome! This is a competitive game, so not only you should collect victory points, but also try interrupting the other players.
"Oh that player is about to get the 2nd companion and unlock the achievement? Guess what card of magical spell I have in my deck? The Scroll of Quarrel - I'll cast it so his companion is going to leave him. Muahaha".
- Anonymous very evil player
When traveling around the peninsula, your character will fight various monsters, face various situations, grow in strength, collect unique gear, fulfill the quests, and become an influential and respected member of their organizations.
The game is focused on adventures, PvP (Player vs Player) and plenty of PvE (Player vs Enemy) combats. Large and modular map gives incredible replay value. 800+ adventure cards stuffed with unique elements like trinkets, weapons, armors, enemies, side quests and situations. The character evolution is full of choices. Spending skill points on any attribute like strength, agility, intellect, or vitality will shape your combat abilities.
The game can be played by 1 to 4 players and the number of players only slightly affects the playing time, as unique game rules allow half of actions in each turn to be performed simultaneously. It means that you're playing almost all the time, and the waiting time per turn is minimal. There are also special mechanics designed for players who end the game prematurely, so even though they lose, they can still play by becoming a "champion master." The powerful monsters that were quietly sitting in the dungeons, have been now unleashed and are crawling out and chasing the remaining players. The intensity of the gameplay grows, and the player that lost prematurely can now take revenge, or simply troll the remaining players. This and much much more unique solutions will be revealed before the kickstarter campaign that is initially planned for Q2 2020.
—description from the publisher
The main goal of the game is to become the most powerful and authoritative character within a limited amount of time. You can do it by collecting victory points in form of the influence tokens (by making randomly generated quest sequences and solving cases for your faction), and by unlocking achievements which can be anything like for example: "Acquire treasure from any dungeon = 1VP", "Collect at least X clues = 1VP", "Defeat another player = 2VP", "Recover lost soul at any runestone = 1VP", "Get at least 2 companions = 1VP" etc. There is no "best way" of winning this game. You'll have to improvise, adapt and overcome! This is a competitive game, so not only you should collect victory points, but also try interrupting the other players.
"Oh that player is about to get the 2nd companion and unlock the achievement? Guess what card of magical spell I have in my deck? The Scroll of Quarrel - I'll cast it so his companion is going to leave him. Muahaha".
- Anonymous very evil player
When traveling around the peninsula, your character will fight various monsters, face various situations, grow in strength, collect unique gear, fulfill the quests, and become an influential and respected member of their organizations.
The game is focused on adventures, PvP (Player vs Player) and plenty of PvE (Player vs Enemy) combats. Large and modular map gives incredible replay value. 800+ adventure cards stuffed with unique elements like trinkets, weapons, armors, enemies, side quests and situations. The character evolution is full of choices. Spending skill points on any attribute like strength, agility, intellect, or vitality will shape your combat abilities.
The game can be played by 1 to 4 players and the number of players only slightly affects the playing time, as unique game rules allow half of actions in each turn to be performed simultaneously. It means that you're playing almost all the time, and the waiting time per turn is minimal. There are also special mechanics designed for players who end the game prematurely, so even though they lose, they can still play by becoming a "champion master." The powerful monsters that were quietly sitting in the dungeons, have been now unleashed and are crawling out and chasing the remaining players. The intensity of the gameplay grows, and the player that lost prematurely can now take revenge, or simply troll the remaining players. This and much much more unique solutions will be revealed before the kickstarter campaign that is initially planned for Q2 2020.
—description from the publisher
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