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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Jason Meyer (II)
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아티스트
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인원
게임 소개
당신은 나무, 모래, 산이 있는 땅에서 외로운 야만인으로 놀아요. 당신은 묵인하는 강탈자로부터 왕좌를 되찾는 임무를 띠고 있습니다 하지만 당신은 위험과 위험의 용서받지 않는 땅을 여행해야 합니다 여행 시 스킬을 사용하고 주의 깊게 업그레이드하십시오. 달이 그 단계를 거쳤을 때, 이번 달이 지나갈 때, 그것은 너무 늦을 것이다.
선수들은 경기를 하기 위해 필요한 모든 카드를 손에 쥔다. 카드의 값 외에 플레이어의 기술 가치까지 고려해 카드의 각 이벤트는 난이도가 있다. 그 어려움을 이겨내면, 그 선수는 성공합니다! 실패는 건강, 물, 금의 손실 또는 후퇴를 초래할 수 있다. 육각, 육각, 플레이어는 왕좌가 기다리고 있는 도시로 돌아간다!
1981년 게임 '바바리안 프린스'에서 깊은 영감을 받아, 밀도 높은 테이블북과 다소 자의적인 1981년 게임의 성격을 피하면서 탐험, 모험, 그리고 황야생활의 재미와 흥분을 담아내기 위해 이 게임을 만들었습니다. 탐험의 모든 경이로움은 오직 카드, 종이클립, 그리고 플레이어의 모험심만으로 박하 깡통에 응축됩니다!
—출판사의 설명
선수들은 경기를 하기 위해 필요한 모든 카드를 손에 쥔다. 카드의 값 외에 플레이어의 기술 가치까지 고려해 카드의 각 이벤트는 난이도가 있다. 그 어려움을 이겨내면, 그 선수는 성공합니다! 실패는 건강, 물, 금의 손실 또는 후퇴를 초래할 수 있다. 육각, 육각, 플레이어는 왕좌가 기다리고 있는 도시로 돌아간다!
1981년 게임 '바바리안 프린스'에서 깊은 영감을 받아, 밀도 높은 테이블북과 다소 자의적인 1981년 게임의 성격을 피하면서 탐험, 모험, 그리고 황야생활의 재미와 흥분을 담아내기 위해 이 게임을 만들었습니다. 탐험의 모든 경이로움은 오직 카드, 종이클립, 그리고 플레이어의 모험심만으로 박하 깡통에 응축됩니다!
—출판사의 설명
You play as a lone barbarian in a land of trees, sand, and mountains. You are on a mission to reclaim your throne from a conniving usurper, but you must travel through the unforgiving lands of danger and peril. Use and carefully upgrade your skills as you travel. By the time this month passes, when the moon has gone through its phases, it will be too late.
Players hold all the cards needed to play in their hand. Taking into account the player's skill value in addition to the values on the cards, each event on the cards will have a level of difficulty. Beat that difficulty, and the player succeeds! Fail and the repercussions could be loss of health, water, gold or be forced to retreat. Hex by hex, the player makes their way back to the city where the throne awaits!
Deeply inspired by the 1981 game Barbarian Prince, I've made this game in an attempt to capture the fun and excitement of exploration, adventure, and wilderness-living; while avoiding a dense book of tables and the somewhat arbitrary nature of the classic 1981 game. All the wonder of exploration, condensed into a mint tin, with only cards, paperclips, and the player's sense of adventure!
—description from the publisher
Players hold all the cards needed to play in their hand. Taking into account the player's skill value in addition to the values on the cards, each event on the cards will have a level of difficulty. Beat that difficulty, and the player succeeds! Fail and the repercussions could be loss of health, water, gold or be forced to retreat. Hex by hex, the player makes their way back to the city where the throne awaits!
Deeply inspired by the 1981 game Barbarian Prince, I've made this game in an attempt to capture the fun and excitement of exploration, adventure, and wilderness-living; while avoiding a dense book of tables and the somewhat arbitrary nature of the classic 1981 game. All the wonder of exploration, condensed into a mint tin, with only cards, paperclips, and the player's sense of adventure!
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