-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
7+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
목표: 골칫거리 6개(각각 다른 색상)의 침입을 받은 전용 골프 코스의 관리자입니다. 악당들을 보고 파괴하라! 6개의 두더지를 모두 잡은 뒤 가장 많은 점수를 얻은 선수가 승리한다.
준비 - 코어링 영역에 플레이어의 이니셜을 씁니다. 그러면 플레이어들은 카드 바닥에 있는 정사각형을 긁어 누가 먼저 할지 결정한다. 숫자 "1"을 찾은 플레이어는 첫 번째 홀을 파서 게임을 시작합니다. 여러분이 찾는 점은 분홍색, 파란색, 검은색, 노란색, 초록색, 보라색입니다.
놀이 방법 - 점을 찾으려면 아무 동그라미라도 긁어서 골프 코스에 구멍을 파세요. 여러분은 구멍에서 모든 종류의 것들 – 두더지가 여러분을 위해 어디에 숨겼는지에 대한 정보, 보너스 포인트, 또는 두더지가 여러분을 위해 설치한 더러운 덫과 같은 것들을 찾을 수 있습니다! 각 홀을 파낸 후, 턴은 왼쪽에 있는 다음 선수에게 넘어간다. 스코어링 영역에서 해시마크를 사용하여 스코어를 유지합니다. 다음과 같은 정보를 얻을 수 있습니다.
몰 - 5점
골프 볼 - 1점
포이즌 골프공 - 마이너스 1점
스네이크(쉿!) - 다음 차례를 놓치세요.
두더지 똥 - 다음 차례를 놓쳐라
빈 구멍 - 아무것도, 지퍼, 제로.
다음 항목을 검색하면 중요한 정보를 얻을 수 있습니다.
플래시라이트 - 같은 색의 점들에 빛을 비춥니다. 몰은 빛의 빔의 방향에 의해 정의된 원의 총 면적 "" 내에 있을 것이다. 이 도움이 되는 불빛은 또한 여러분이 차례를 계속 할 수 있게 해줍니다.
몰 구멍 - 이 색상의 점은 이 기호와 일치합니다.
몰 미터 - 2번, 3번 또는 4번. 저 멀리 동그라미 숫자만큼 점이 하나 있다.
다이너마이트 - 터진다! 폭발물을 둘러싸고 있는 주변 동그라미를 모두 긁어내고 평소와 같이 점수를 매겨야 한다.
—사용자 요약
준비 - 코어링 영역에 플레이어의 이니셜을 씁니다. 그러면 플레이어들은 카드 바닥에 있는 정사각형을 긁어 누가 먼저 할지 결정한다. 숫자 "1"을 찾은 플레이어는 첫 번째 홀을 파서 게임을 시작합니다. 여러분이 찾는 점은 분홍색, 파란색, 검은색, 노란색, 초록색, 보라색입니다.
놀이 방법 - 점을 찾으려면 아무 동그라미라도 긁어서 골프 코스에 구멍을 파세요. 여러분은 구멍에서 모든 종류의 것들 – 두더지가 여러분을 위해 어디에 숨겼는지에 대한 정보, 보너스 포인트, 또는 두더지가 여러분을 위해 설치한 더러운 덫과 같은 것들을 찾을 수 있습니다! 각 홀을 파낸 후, 턴은 왼쪽에 있는 다음 선수에게 넘어간다. 스코어링 영역에서 해시마크를 사용하여 스코어를 유지합니다. 다음과 같은 정보를 얻을 수 있습니다.
몰 - 5점
골프 볼 - 1점
포이즌 골프공 - 마이너스 1점
스네이크(쉿!) - 다음 차례를 놓치세요.
두더지 똥 - 다음 차례를 놓쳐라
빈 구멍 - 아무것도, 지퍼, 제로.
다음 항목을 검색하면 중요한 정보를 얻을 수 있습니다.
플래시라이트 - 같은 색의 점들에 빛을 비춥니다. 몰은 빛의 빔의 방향에 의해 정의된 원의 총 면적 "" 내에 있을 것이다. 이 도움이 되는 불빛은 또한 여러분이 차례를 계속 할 수 있게 해줍니다.
몰 구멍 - 이 색상의 점은 이 기호와 일치합니다.
몰 미터 - 2번, 3번 또는 4번. 저 멀리 동그라미 숫자만큼 점이 하나 있다.
다이너마이트 - 터진다! 폭발물을 둘러싸고 있는 주변 동그라미를 모두 긁어내고 평소와 같이 점수를 매겨야 한다.
—사용자 요약
OBJECTIVE: Your are the groundskeeper of an exclusive golf course that has been invaded by six pesky moles (each a different color). See and destroy the rascals! The player with the most points after all six moles have been caught wins.
PREPARATION - Write the player's initials in the coring area. Players then scratch the squares on the bottom of the card to determine who goes first. The player finding the number "1" starts the game by digging the first hole (scratching a circle). The moles you seek are pink, blue, black, yellow, green and purple.
HOW TO PLAY - To find moles, you "dig" holes on the golf course by scratching any circle. You can find all sorts of stuff in a hole - information on where the moles are hiding, bonus points, or nasty traps the moles have set for you! After each hole is dug, the turn passes to the next player on the left (unless otherwise stated). Use hashmarks in the scoring area to keep score. Here is what you might dig up:
MOLE - 5 points
GOLF BALL - 1 point
POISON GOLF BALL - Minus 1 point
SNAKE (Hiss!) - Lose your next turn
MOLE POOP - Lose your next turn
EMPTY HOLE - Nothing, zip, zero.
Digging up the following items will give you important information:
FLASHLIGHTS - Shine light on moles of the same color. The mole will be somewhere within the "total area of circles" defined by the direction of the "beam of light". This helpful light also allows you to continue your turn.
MOLE HOLES - The mole of this color is somewhere in line with this symbol.
MOLE METER - A number 2, 3 or 4. There is a mole (of this color) that number of circles away.
DYNAMITE - It blows up! You must scratch off all the neighboring circles that surround the explosive and score them as normal.
—user summary
PREPARATION - Write the player's initials in the coring area. Players then scratch the squares on the bottom of the card to determine who goes first. The player finding the number "1" starts the game by digging the first hole (scratching a circle). The moles you seek are pink, blue, black, yellow, green and purple.
HOW TO PLAY - To find moles, you "dig" holes on the golf course by scratching any circle. You can find all sorts of stuff in a hole - information on where the moles are hiding, bonus points, or nasty traps the moles have set for you! After each hole is dug, the turn passes to the next player on the left (unless otherwise stated). Use hashmarks in the scoring area to keep score. Here is what you might dig up:
MOLE - 5 points
GOLF BALL - 1 point
POISON GOLF BALL - Minus 1 point
SNAKE (Hiss!) - Lose your next turn
MOLE POOP - Lose your next turn
EMPTY HOLE - Nothing, zip, zero.
Digging up the following items will give you important information:
FLASHLIGHTS - Shine light on moles of the same color. The mole will be somewhere within the "total area of circles" defined by the direction of the "beam of light". This helpful light also allows you to continue your turn.
MOLE HOLES - The mole of this color is somewhere in line with this symbol.
MOLE METER - A number 2, 3 or 4. There is a mole (of this color) that number of circles away.
DYNAMITE - It blows up! You must scratch off all the neighboring circles that surround the explosive and score them as normal.
—user summary
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
670
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
483
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
413
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
386
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
614
-
2024-11-13
-
Lv.18