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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
40-40 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
1984년 아메리칸 게임 #4163에 등재되었다.
플레이어가 음표와 단어를 모아서 8마디 스태프와 노래 제목을 완성하는 롤앤무브 게임이다. 음악 표기법과 이론의 인식을 가르치는 데 교육적 가치가 있는 반면, 게임의 역학은 음악과 거의 관련이 없다.
제조업체의 지침에서 다음을 수행합니다.
음악 지식이 필요 없습니다. 그냥 읽고, 세고, 주사위를 굴리세요.
주사위를 굴려서 하는 운명의 게임. 각 선수는 한 게임에서 보드를 여러 번 돌게 됩니다. 플레이어는 두 주사위의 총합으로 표시된 공백 수만큼 보드 주위에서 토큰을 계속 움직입니다. 각각의 공간은 착지하고 뽑힌 각각의 카드는 선수의 움직임을 지시한다. 자신의 놀이터에서도 아무도 안전하지 않다. 그는 우주 착륙의 지시를 따라야 한다. 블로킹도 없고, 공간을 벗어나 선수들과 부딪히는 일도 없고, 허리 의무도 없다. 스태프들을 메모로 채우고 노래 제목을 완성한 첫 번째 플레이어가 우승자입니다. 실제 작곡가들이 노래를 만들 때 겪는 것과 같이, 그것은 때때로 지속적인 이득과 손실로 매우 좌절감을 줄 수 있다. 경기 중 음표나 단어가 가장 적은 선수가 지는 것처럼 보이지만 마지막 순간에 승자가 될 수 있다.
"게임의 목적: 플레이어는 적절한 양의 음이 포함된 각 척도에 대해 8 BAR 스태프에게 4박자를 채워야 하며, 4단어 이상의 노래 제목을 완성해야 합니다.
"EQUIPMENT: 표시된 플레이 공간, 4개의 8개의 막대 스태프, 각 작곡가를 나타내는 4개의 토큰, 2개의 주사위, 500개의 단어, 50개의 전체 노트(클리어 디스크) 50개의 하프 노트(흰색 디스크), 75개의 쿼터 노트(검은색 디스크) 및 75개의 방향 카드가 있는 보드.
플레이어가 음표와 단어를 모아서 8마디 스태프와 노래 제목을 완성하는 롤앤무브 게임이다. 음악 표기법과 이론의 인식을 가르치는 데 교육적 가치가 있는 반면, 게임의 역학은 음악과 거의 관련이 없다.
제조업체의 지침에서 다음을 수행합니다.
음악 지식이 필요 없습니다. 그냥 읽고, 세고, 주사위를 굴리세요.
주사위를 굴려서 하는 운명의 게임. 각 선수는 한 게임에서 보드를 여러 번 돌게 됩니다. 플레이어는 두 주사위의 총합으로 표시된 공백 수만큼 보드 주위에서 토큰을 계속 움직입니다. 각각의 공간은 착지하고 뽑힌 각각의 카드는 선수의 움직임을 지시한다. 자신의 놀이터에서도 아무도 안전하지 않다. 그는 우주 착륙의 지시를 따라야 한다. 블로킹도 없고, 공간을 벗어나 선수들과 부딪히는 일도 없고, 허리 의무도 없다. 스태프들을 메모로 채우고 노래 제목을 완성한 첫 번째 플레이어가 우승자입니다. 실제 작곡가들이 노래를 만들 때 겪는 것과 같이, 그것은 때때로 지속적인 이득과 손실로 매우 좌절감을 줄 수 있다. 경기 중 음표나 단어가 가장 적은 선수가 지는 것처럼 보이지만 마지막 순간에 승자가 될 수 있다.
"게임의 목적: 플레이어는 적절한 양의 음이 포함된 각 척도에 대해 8 BAR 스태프에게 4박자를 채워야 하며, 4단어 이상의 노래 제목을 완성해야 합니다.
"EQUIPMENT: 표시된 플레이 공간, 4개의 8개의 막대 스태프, 각 작곡가를 나타내는 4개의 토큰, 2개의 주사위, 500개의 단어, 50개의 전체 노트(클리어 디스크) 50개의 하프 노트(흰색 디스크), 75개의 쿼터 노트(검은색 디스크) 및 75개의 방향 카드가 있는 보드.
Listed in American Games #4163. 1984, Music, Board Game.
A roll-and-move game in which players try to complete an 8-bar staff and song title by collecting notes and words. While there is education value in teaching recognition of music notation and theory, the game's mechanics have little to do with music.
From the Manufacturer's instructions:
"No musical knowledge required. Just read, count, and roll dice."
"A game of chance by rolling the dice. Each player will encircle board several times in one game. Player keeps moving his token around the board the number of spaces indicated by the total sum of the two dice. Each space landed upon and each card drawn directs the movements of teh player. No one is safe even in his own play area. He must follow directions of space landings. There is no blocking, no bumping players off spaces and no back obligations. First player to fill his staff with notes and complete a song title is the winner. It can be very frustrating at times with continual gains and losses; such as real composers go through as they create a song. A player who has the least notes or words during the game can be the winner at the last minute though it appears he is losing."
"Object of Game: A player must fill his 8 BAR STAFF with 4 beats to each measure containing the right amount of notes and complete a SONG TITLE of four words or more which say something."
"EQUIPMENT: Board with indicated play spaces, four 8 bar staffs, four tokens to represent each composer, two dice, 500 words, 50 whole notes (clear discs) 50 half notes (white discs) 75 quarter notes (black discs) and 75 Directional cards."
A roll-and-move game in which players try to complete an 8-bar staff and song title by collecting notes and words. While there is education value in teaching recognition of music notation and theory, the game's mechanics have little to do with music.
From the Manufacturer's instructions:
"No musical knowledge required. Just read, count, and roll dice."
"A game of chance by rolling the dice. Each player will encircle board several times in one game. Player keeps moving his token around the board the number of spaces indicated by the total sum of the two dice. Each space landed upon and each card drawn directs the movements of teh player. No one is safe even in his own play area. He must follow directions of space landings. There is no blocking, no bumping players off spaces and no back obligations. First player to fill his staff with notes and complete a song title is the winner. It can be very frustrating at times with continual gains and losses; such as real composers go through as they create a song. A player who has the least notes or words during the game can be the winner at the last minute though it appears he is losing."
"Object of Game: A player must fill his 8 BAR STAFF with 4 beats to each measure containing the right amount of notes and complete a SONG TITLE of four words or more which say something."
"EQUIPMENT: Board with indicated play spaces, four 8 bar staffs, four tokens to represent each composer, two dice, 500 words, 50 whole notes (clear discs) 50 half notes (white discs) 75 quarter notes (black discs) and 75 Directional cards."
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